Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,297 záznamů.  začátekpředchozí1288 - 1297  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analýza reklamní kampaně produktu Kofola
Kubovčíková, Veronika ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Engel, Filip (oponent)
Práce pojednává o reklamní kampani produktu Kofola. Snaží se zodpovědět základní otázky: Kdo je a kdo není konzumentem Kofoly? Jaký je vztah dotazovaných k reklamním kampaním společnosti Kofola a proc zaujímají zrovna tento postoj? Jsou reklamní kampaně Kofoly známé pro konzumenty i nekonzumenty Kofoly? Jsou reklamní kampaně Kofoly důvodem k nákupu tohoto produktu? Veškeré závěry jsou vyvozeny na základě dotazníkového šetření.
Analýza komunikačního mixu společnosti Memos Software s.r.o.
Pikartová, Ivana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Kudláček, Petr (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu společnosti Memos Software s.r.o., která se zabývá vývojem software na zakázku. Samotné analýze předchází teoretická část, kde jsou vysvětleny nejprve tradiční složky komunikačního mixu, poté je věnována pozornost komunikačnímu mixu uskutečňovanému prostřednictvím internetu. V praktické části je pak představena analyzovaná společnost a následně detailně popsán současný stav jejího komunikačního mixu. Na základě provedené analýzy jsou potom v závěru práce podána doporučení s cílem odstranění nedostatků a optimalizace komunikačního mixu této organizace.
Marketingová komunikace cestovní kanceláře KOVOTOUR PLUS
Maruniaková, Magda ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Diplomová práce poskytuje komplexní pohled na problematiku marketingu a marketingové komunikace v odvětví cestovního ruchu. Hlavními cíli této práce bylo použít poznatky získané v teoretické části pro analýzu marketingové komunikace ostravské cestovní kanceláře Kovotour Plus a na základě vlastního dotazníkového šetření vyhodnotit její úspěšnost. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována analýze základních teoretických východisek marketingu a marketingové komunikace v odvětví cestovního ruchu a předpokladů její úspěšnosti. V praktické části jsou tyto poznatky aplikovány na cestovní kancelář Kovotour Plus a je zde vyhodnoceno dotazníkové šetření úspěšnosti její marketingové komunikace.
Marketingová komunikace AC Sparta Praha
Jůzová, Michaela ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Křivda, Tomáš (oponent)
Tato práce pojednává o marketingové komunikaci českého prvoligového fotbalového klubu AC Sparta Praha. V práci jsou popsány jednotlivé komunikační směry: fanoušci, obchodní partneři, média a zaměstnanci. Nějvětší pozornost je věnována komunikaci s důrazem na fanoušky. V závěru je zhodnocení komunikační strategie klubu a doporučení pro efektivnější komunikaci.
Aktivity Plzeňského Prazdroje, a. s. k zodpovědné konzumaci alkoholu.
Stehlíková, Michaela ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Kraus, Luděk (oponent)
Diplomová práce analyzuje problematiku společensky odpovědného chování, zaměřuje se především na zodpovědnou konzumaci alkoholu. Obsahuje návrhy možných řešení, které povedou k vyšší využitelnosti služby Promile INFO, kterou se v práci zabývám.
Komunikační strategie firmy a komunikace se sponzory (konkrétní příklad)
Čopáková, Darja ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem práce bylo podat komplexní přehled všech nástrojů marketingové komunikace a jejich využití. Dále je práce věnována nejnovějším trendům v marketingové komunikaci, především měnícím se způsobům, jakými může být spotřebitel co nejefektivněji zasažen, důležitostí vytváření jednotné firemní identity a image a integraci jednotlivých forem komunikace. Prostor je také věnován stále důležitější CSR. Praktická části je zaměřena na konkrétní příklad marketingové komunikace České spořitelny s důrazem na její sponzoring a oblast CSR. Detailně jsem se zaměřila na partnerství České spořitelny s Vysokou školou ekonomickou, popis realizovaných projektů a hodnocení jejich úspěšnosti.
Communication of Kotex brand
Tichá, Lenka ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je provedení komplexní analýzy komunikační strategie značky Kotex z roku 2003, kdy proběhl její celkový relaunch. Na základě zjištěných informací vyhodnotit efektivnost zvolených komunikačních prostředků při dosahování marketingových cílů v daném období. Diplomová práce by měla potvrdit vhodnost komunikačního mixu pro danou značku v tržním prostředí dámské hygieny s ohledem na rozpočtové omezení a specifika cílové skupiny. Praktickým přínosem práce je jednak posouzení vhodnosti použité komunikační strategie a následně navrhnutí dalších možných aktivit doporučených k realizaci za imitujících podmínek daných jednak korporátními pravidly a tržními specifiky.
Vybrané problémy marketingové strategie ŠKODA AUTO a.s.
Češková, Lenka ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Erbenová, Lenka (oponent)
Společnost Škoda Auto patří mezi nejvýznamnější firmy v České republice. Společnost nejen prodávává vozy ze svého portfolia, ale také zajišťuje servisní služby pro vozidla svých zákazníků, nabízí Škoda Originální díly a Škoda Originální příslušenství. Tyto poprodejní aktivity jsou důležitou součástí značky. Servisní služby, zákazníkům známy pod označením Škoda Service, komunikují své služby v souladu se značkou Škoda Auto. Diplomová práce se zabývá externí komunikací Škoda Service. V diplomové práci je popsán stávající komunikační mix a zhodnoceny v současnosti nasazené reklamní materiály a další marketingové aktivity Škoda Service. Na základě této analýzy jsou navrženy doplňující metody komunikace, které mohou být Škoda Service implementovány do stávajícího komunikačního mixu.
Vypracování komunikační strategie jazykové školy
Holoubková, Táňa ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Cílem diplomové práce je vypracování komunikační strategie pro nově zakládanou jazykovou školu na malém městě. Teoretická část práce se zabývá ATL, BTL a PR komunikací, Corporate Identity, je zde vyložena terminologie používaná v mediálním prostředí a nastíněny postupy použité v praktické části práce. Praktická část práce postupuje od popisu subjektu, kterému je komunikační strategie navrhována, a jeho cílů, přes monitoring okolí (konkurenčních subjektů, sociodemografických a lifestylových charakteristik obyvatel daného regionu, dostupných kanálů komunikace) až po samotné navržení vhodných cílových skupin a ročního strategického plánu komunikace s podrbnějším zaměřením na první půlrok činnosti jazykové školy (tzn. intenzivnější komunikace spojená se zahájením působení - tzv. "launchovací" aktivity).
Marketingová komunikace značky APOGEO
Karlíčková, Jana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Polanská, Jana (oponent)
První část práce je věnována teorii marketingové komunikaci, marketingovému plánu a především komerčním komunikacím. Další část je věnována představení skupiny APOGEO a analýze její marketingové komunikace za rok 2008. V závěrečné části je zhodnocena efektivita marketingové komunikace značky APOGEO a jsou navržena možná zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,297 záznamů.   začátekpředchozí1288 - 1297  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.