Název: Vybrané problémy marketingové strategie ŠKODA AUTO a.s.
Překlad názvu: Marketing communication of ŠKODA AUTO a.s.
Autoři: Češková, Lenka ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Erbenová, Lenka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; marketingová komunikace; reklama; služby; Word of Mouth; Škoda Auto; Škoda Service; advertising; communication mix; marketing communication; services; Word of Mouth; Škoda Auto; Škoda Service

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/8190

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-4185


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet