Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 140 záznamů.  začátekpředchozí121 - 130další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Trendy podnikových informačních systémů v oblasti CRM
Valenta, Martin ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Tato práce analyzuje trendy spojené s řízením vztahů se zákazníky (CRM) s důrazem na CRM software. Hlavní trendy CRM byly za pomoci řady analytických zpráv a odborných serverů identifikovány a později analyzovány z věcného i časového hlediska. Hlavním cílem práce bylo zhodnotit možné přínosy identifikovaných trendů CRM pro podniky ve vybraném tržním odvětví. Pro tento účel byl vybrán tržní segment bankovnictví. Autor práce analyzoval, zda a jakým způsobem se vybrané trendy odrážejí přímo v reálném projektu implementace operativního CRM v bance působící na trhu v České republice. Následně byla provedena řada interview s odborníky na problematiku CRM v bankovním prostředí s cílem zjistit, jak trendy pravděpodobně vnímá celkový bankovní sektor v ČR. Za pomoci vybraných odborníků byla zachycena zralost trendů a jejich možné současné a budoucí přínosy pro vybraný tržní segment. Pro posouzení zralosti trendů a jejich připravenosti k implementaci byla použita lehce modifikovaná hype křivka od společnosti Gartner. Pro posouzení přínosů bylo použito číselného ohodnocení trendů s definovanou interpretací hodnot. Průměrné ohodnocení přínosů každého z trendů pro různé časové horizonty je v práci zachyceno ve dvou přehledných tabulkách, kde jsou trendy seskupeny podle jejich věcné problematiky. Nakonec bylo ohodnocení přínosů trendů CRM pro bankovnictví zobrazeno vizuálně tak, aby bylo umožněno uživatelům srovnat své vnímání trendů s vnímáním dotázaných odborníků z oboru. Tento jednoduchý nástroj dává uživatelům možnost zaměřit se na pravděpodobně velmi přínosné současné trendy a potenciálně přínosné budoucí trendy a zároveň se vyhnout trendům, jejichž implementace nemá (podle názorů odborníků) v českém bankovnictví velký význam.
Analýza potenciálu Social CRM
Vitaiová, Ornela ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Předkládaná bakalářská práce se věnuje nově vznikajícímu fenoménu z oboru podnikové infor-matiky - informačním systémům označovaným jako Social CRM nebo CRM 2.0. Social CRM zde ovšem není chápáno a rozebíráno pouze z pohledu softwarového vybavení nýbrž naopak. Text se snaží objasnit podstatu a smysl tohoto nového přístupu, konfrontovat jej s klasickým CRM a uvést jej v širším kontextu, jehož pochopení je pro úspěšné zavedení Social CRM do praxe roz-hodující. Autorka proto svou prací mapuje společenské, manažerské, ekonomické i technologické změny, které byly na pozadí vzniku SCRM a nabízí jeho vlastní nezaujaté pojetí. Práce přináší teoretický úvod do problematiky nabídky na trhu s produkty typu Social CRM a hodnotí její současný stav. Provedené dotazníkové šetření pak rozšiřuje náhled na stav trhu se Social CRM o vnímání těchto technologií a manažerských přístupů ze strany tržní poptávky. Autorka si neklade ambici vytvořit nejrozsáhlejší nebo nejucelenější dostupný materiál týkající se dané problematiky, ale spíše se snaží shrnout základní informace do přehledné podoby a vytvořit tak dobrý základ pro hlubší zkoumání problematiky Social CRM.
Využití systému CRM v oblasti kongresového cestovního ruchu
Pelánová, Iva ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Kongresová turistika je jednou z nejdynamičtějších forem cestovního ruchu a jako rozvíjející se odvětví klade čím dál vyšší nároky i na informační technologie. Tato bakalářská práce se v první části zabývá problematikou kongresového cestovního ruchu, a to zejména z hlediska marketingového a obchodního oddělení firmy. Druhá část je věnována systému CRM a jeho základním vlastnostem. Třetí část popisuje provedené změny v systému CRM a jejich přínos konkrétní společnosti.
Návrh komunikační strategie jazykové školy Jipka Butovice
Marešová, Veronika ; Kešner, Martin (vedoucí práce) ; Žižková, Jitka (oponent)
Cílem diplomové práce je tvorba návrhu komunikační strategie jazykové školy Jipka Butovice. Komplexní rozbor nákladů marketingové komunikace vzhledem k dílčímu členění podílů nákladů jednotlivých komunikačních disciplín je základní používanou metodou práce. Dílčím cílem je vytvořit ucelený přehled o struktuře a vývoji marketingových nákladů v rámci sledovaného období. Prostřednictvím analýzy charakteristiky studentů jazykové školy, analýzy jejich spokojenosti a loajality, a analýzy poskytovaných slev stanovit faktory spokojenosti a definovat zákonitosti spotřebitelského chování. Výstupem je shrnutí závěrů analýz a následná řada doporučení pro vedení společnosti, která je podkladem pro strategická rozhodování a budoucí plánování. Úlohou návrhu komunikace vyvozeného ze vztahu k závěrům vybraných analýz je zvýšit úroveň řízení vztahů se zákazníky a efektivně alokovat náklady na jednotlivé nástroje marketingové komunikace jazykové školy.
CRM v pojišťovnictví
Kouklík, Václav ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na oblast Customer Relationship Managementu v prostředí pojišťoven. Cílem práce je poskytnout ucelený pohled na problematiku řízení vztahů se zákazníky v pojišťovnictví, dále pak identifikovat specifika pojišťovnictví a těchto poznatků následně využít pro analýzu a návrh vybraných procesů CRM. Pro tyto procesy je zapotřebí také navrhnout příslušné ukazatele výkonnosti. K dosažení těchto cílů lze dospět mapováním těch procesů v pojišťovnách, které jsou podporovány systémem CRM, na standardní funkcionalitu CRM systému. U rozdílů je pak třeba zvážit změnu standardní funkcionality či změnu procesu. Návrh příslušných ukazatelů pak vychází z metod Balanced Scorecard a CRACK. Přínosem práce je aplikace poznatků z oblasti Customer Relationship Management do odvětví pojišťovnictví a také návrh a analýza vybraných procesů CRM s možností jejich měření.
Analýza elektronických služeb České pošty se zaměřením na hybridní služby
MIKEŠOVÁ, Hana
Diplomová práce je zaměřena na analýzu a doporučení pro rozvoj elektronických služeb České pošty, s.p. Cílem práce je analýza využití nástrojů Hybridní pošty a jejich zlepšení vzhledem k potřebám zákazníků. Dílčími cíli této diplomové práce jsou rozbor nástrojů Hybridní pošty a jejich využitelnosti, analýza vztahů se zákazníky se zaměřením na Customer Relationship Management a posouzení celkové situace hybridních služeb České pošty, s.p.
Využití CRM v rámci strategického marketingu
JAKEŠOVÁ, Jana
Práce se zabývá zhodnocením stavu praktického využívání CRM v malé firmě a návrh změn na jeho využívání.
Segmentace klientů ve vybrané bance
Kačer, Ctibor ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Hamza, Jan (oponent)
Cílem této práce je vytvořit podrobný přehled segmentace zákazníků bankovního sektoru a aplikovat teoretické poznatky na konkrétním praktickém případě, detailněji srovnat přístup zaměstnanců, potažmo banky, ke klientům z jednotlivých segmentů. Jedním z výstupů práce je i konfrontace podrobné analýzy zjištěných faktů s pohledem klienta.
Analysis of the ICT market in the segment of SaaS
Brdjar, Jaroslav ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Derfler, Václav (oponent)
Cílem této práce je analyzovat současný trh produktů Software-as-a-Service především analýzou dodavatelů, názornými ukázkami a představením funkcionality těchto řešení. Mým cílem je ukázat přínos užívání takových řešení pro podnik. Pokusím se odhadnout vývoj a směřování tohoto segmentu trhu na základě analytických zpráv předních společností a na základě potřeb zákazníků. Celá analýza SaaS je postavena na teoretických základech, které jsou nezbytné pro dosažení stanovených cílů. V dalších jednotlivých částech této práce je rozebírán trh SaaS aplikaci, určení a vymezení místa SaaS řešení na celkovém trhu IT a je poskytnut přehled celosvětově najväčích dodavatelů SaaS řešení. Stanovení metrik a následné hodnocení a výběr konkrétní implementace SaaS je popsáno v poslední kapitole. Přínosem této práce je analýza segmentu trhu SaaS, prezentace jednotlivých produktů a představení funkcionality a možností, které tyto aplikace poskytují na detailních ukázkách konkrétních řešení používaných po celém světě.
Řízení vztahů se zákazníky
Kovshevnaya, Valentina ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Předkladaná diplomová práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky (CRM). Cílem této diplomové práce je především teoreticky prozkoumat CRM, tj. objasnit podstatu, zásady a cíle řízení vztahů se zákzníky, rozebrat podnikové procesy CRM a jejích průběh v jednotlivých fázích řízení vztahů, přiblížit technologický aspekt CRM poukázat, že zavedení CRM klade také nároky na lidské zdroje firmy. Cíl je dosážen propracováním teoreticky uceleného pohledu na problaematiku CRM za využítí metody studia odborné literatury. Teoretické poznatky jsou následně aplikovány pro zkoumání a zhodnocení CRM ve společnosti Allstar Group s.r.o. V současné době se efektivní využítí CRM systému stává pro organizaci klíčem k získání konkurenční výhody. Předkládaná diplomová práce obsahuje úvod, pět hlavních kapitol, závěr, seznam použité literatury a zdrojů a přílohu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 140 záznamů.   začátekpředchozí121 - 130další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.