Název:
Analýza elektronických služeb České pošty se zaměřením na hybridní služby
Překlad názvu:
Analysis of the electronic services of the Czech Post with focusing on hybrid services
Autoři:
MIKEŠOVÁ, Hana Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je zaměřena na analýzu a doporučení pro rozvoj elektronických služeb České pošty, s.p. Cílem práce je analýza využití nástrojů Hybridní pošty a jejich zlepšení vzhledem k potřebám zákazníků. Dílčími cíli této diplomové práce jsou rozbor nástrojů Hybridní pošty a jejich využitelnosti, analýza vztahů se zákazníky se zaměřením na Customer Relationship Management a posouzení celkové situace hybridních služeb České pošty, s.p.The thesis focuses on the analysis and recommendations for the development of electronic services of the Czech Post. The aim is to analyze the use of hybrid mail instruments and its improvements due to customer needs. Sub-goal of this thesis is the analysis of Hybrid post´s instruments and their utilization, the analysis of relationships with customers focussed on Customer Relationship Management and an examination of the whole situation of the Czech Post´s hybrid services.
Klíčová slova:
Customer Relationship Management; Hybridní pošta; konkurenceschopnost; SWOT analýza; Competitiveness; Customer Relationship Management; Hybrid Mail; SWOT analysis Citace: MIKEŠOVÁ, Hana. Analýza elektronických služeb České pošty se zaměřením na hybridní služby. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/19402