Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  začátekpředchozí12 - 21  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Současná situace v reklamě a její propojení s filmem do budoucna
Moravčíková, Alexandra ; Bergmann, Daniel (vedoucí práce) ; Hůlovec, Martin (oponent)
Práce se věnuje současné situaci v reklamně na celém světě s ohledem na jeho provázanost s filmovým průmyslem. Rozebírá kreativní krizi v reklamním prostředí způsobenou příchodem nových digitáních technologií a změnou chování diváka. Zabývá se prací producenta a režiséra, jejichž kreativní input je dnes snad významější než kdy dřív, protože nejlépe rozumí tomu, jak vytvořit poutavý film. V závěru práce nabízí několik teorií o vývoji reklamního prostředí do budoucna.
Studium a profese českého animátora v podmínkách tržní ekonomiky
Kotlářová, Hana ; BUBENÍČEK, Jan (vedoucí práce) ; PAVLÁTOVÁ, Michaela (oponent)
Cílem diplomové práce "Studium a profese českého animátora v podmínkách tržní ekonomiky" je zodpovědět všechny základní, praktické otázky, které si klade student animace či začínající tvůrce s ohledem na svou budoucí kariéru. Dále by měla sloužit jako informační pojítko mezi školou a praxí, informovat o současné situaci na české animované scéně a o praktických dovednostech, které je nutné pro úspěšný start v oboru animace budovat. Snahou autorky bylo předat nezkreslené, užitečné a realistické informace, a proto může text na některé čtenáře působit překvapivě, upřímně až skepticky. Čtenářovou reakcí by mělo být vytvoření vlastních, na faktech postavených východisek pro práci v oboru animace, a proto je pochopení celé, nepřikrášlené situace fundamentální. Široce pojaté téma obsahuje informace jak o filmové či umělecké animaci, tak o reklamní, zakázkové nebo internetové tvorbě, o fungování animačního studia, animačního průmyslu a ekonomických aspektech tvorby. Dále shrnuje poslání a účel škol a studia včetně "desatera studenta", zaměřeného na praktické zkušenosti, které by měl student na škole získat. Obsah práce byl z většiny vytvořen metodou dotazů a rozhovorů s předními tvůrci, producenty a pedagogy, fungujícími na české (i zahraniční) scéně. Přestože studie nepřináší hloubkovou analýzu a jasná řešení konkrétních, specifických problémů, představuje velice praktický úvod do animované tvorby v praxi, díky které by studenti měli získat základní přehled a témata dále individuálně rozvíjet.
Umělecké filmy produkované farmaceutickou společností Sandoz
Petříková, Lea ; BENDOVÁ, Helena (vedoucí práce) ; Dytrtová, Kateřina (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza formálních a obsahových vrstev uměleckých filmů produkovaných farmaceutickou společností Sandoz. Laboratoře Sandoz v rámci své propagační strategie vyrobily především v šedesátých a sedmdesátých letech několik uměleckých filmů (např. La femme 100 têtes podle předlohy - koláží - Maxe Ernsta, Images du monde visionnaire výtvarníka a spisovatele Henri Michauxa). Práce tyto filmy zkoumá a zároveň přiblížuje produkční zákulisí a kinematografický kontext děl ve vztahu ke specifické historii společnosti.
Analýza marketingových nástrojů hollywoodské mainstreamové produkce
Vondráčková, Alexandra ; ŠVECOVÁ, Marta (vedoucí práce) ; KAŠPAROVSKÝ, Roman (oponent)
Diplomová práce s názvem "Analýza marketingových nástrojů hollywoodské mainstreamové produkce; Předběhl filmový marketing samotnou produkci?" si klade za cíl popsat problematiku současného filmového marketingu a pokládá si otázku, zda není dnešní filmový marketing příliš sofistikovaný a v některých směrech nepředhání svou kvalitou a precizností samotné snímky. Dále se práce zabývá skutečností, že tato přehnaná pozornost věnovaná nekonečnému zdokonalování propagačních materiálů k filmu a dílčích marketingových nástrojů ve svém důsledku škodí dojmu z filmu v očích jeho diváků. Ti se často mohou cítit neuspokojeni či dokonce podvedeni. Tato hypotéza je v jednotlivých kapitolách práce prokazována a vyvracena na základě konkrétních příkladů a dílčích analýz.
Návrh marketingového plánu provozovny Big One Fitness
Rašovská, Aneta ; Nejezchleb, Michal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice marketingu v podmínkách rostoucí konkurence a stále se zvyšujících tlaků na inovační schopnosti podniků, na schopnost rychlé reakce na neustále se měnící požadavky zákazníků, na rostoucí tlaky ze strany konkurence.
Návrh na zlepšení marketingového mixu
Frolek, Martin ; Bříštěla, Milan (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojeností zákazníků a marketingového mixu u společnosti BRM AERO, s.r.o., jejíž hlavní činností je vývoj a výroba ultralehkých letounů. Hlavním cílem práce je na základě zjištěných údajů navrhnout kroky pro zlepšení úrovně marketingového mixu a zvýšení podílu a upevnění pozice na světovém trhu.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Kopáč, Jiří Vili ; Zuzaniková, Lenka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje oblasti analýzy spokojenosti zákazníků společnosti GRAPE SC, a.s., jež poskytuje internetové připojení v severozápadních Čechách. Teoretická část řeší možnosti marketingového výzkumu, jehož výsledky budou analyzovány v praktické části. Na základě získaných informací budou sestaveny návrhy a opatření, která by měla vést k celkovému zvýšení spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami a ke zvýšení tržeb firmy.
Propagace divadel v sociálních médiích
Nováková, Gabriela ; JEŽEK, Vlastimil (vedoucí práce) ; SULŽENKO, Jiří (oponent)
Bakalářská práce v první části představuje pojem sociální média, jejich konkrétní typy a dále specifika marketingu neziskových kulturních organizací. Shrnuje několik zásadních doporučení, jakým způsobem se sociálními médii pracovat z hlediska tvorby obsahu, zejména se sítí Facebook. Druhá část se věnuje třem konkrétním pražským divadlům a jejich užívání sociálních médií v praxi. To je podrobeno stručné analýze. Závěr hodnotí práci zkoumaných divadel se sociálními médii a nastiňuje možnosti, jak jejich využívání v těchto institucích zefektivnit.
Genderové prvky a sexismus v reklamě
Komínková, Lenka ; POSPISZYL, Tomáš (vedoucí práce) ; STEIN, Štěpánka (oponent)
Předložená bakalářská práce se zabývá otázkou sexismu především v českých médiích. Dále pojednává o vývoji genderu a o problematice postavení žen v reklamě. Dochází k vysvětlení základních termínů vztahujících se k reklamě, genderu a sexismu, jako jsou stereotypy, dané společenské role, či teorie masových médií. Práce se také zabývá feminitou a maskulinitou. Některé sekce se věnují rozdílům mezi pohlavími, rozdělení na muže a ženy řízené genderovými stereotypy. Součástí práce jsou také příklady typického zobrazování žen v reklamách. Na závěr je uvedeno shrnutí jednotlivých ročníků soutěže Sexistické prasátečko.
Virální a guerillový marketing v kultuře
Moudrá, Martina ; JEŽEK, Vlastimil (vedoucí práce) ; SULŽENKO, Jiří (oponent)
Diplomová práce Virální a guerillový marketing v kultuře vychází z definice virálu coby cesty šíření informací a guerilly jakožto přístupu k marketingu. Virální šíření sdělení je staré jako reklama sama, ale nová média sdílení informací poskytla další rozměr a kontext. Virální a guerillový marketing představují pro umělecké organizace nevyužitý potenciál, protože kultura může pro tyto účely využívat svou virální (šíření) a guerillovou povahu (boj za lepší svět, hledání momentu překvapení a nových cest prezentace). Výchozí tezi této diplomové práci, tedy, že tyto formy marketingu kultura nedostatečně využívá, potvrzuje rozbor publika umění, specifik arts marketingu v porovnání s marketingem zboží, definování silných a slabých stránek virálu i guerilly, aktivizace veřejného prostoru ve prospěch umění a v neposlední řadě i případové studie kampaní českých kulturních organizací a výzkum znalosti a užívanosti virálu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   začátekpředchozí12 - 21  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.