Název: Současná situace v reklamě a její propojení s filmem do budoucna
Překlad názvu: Actual state of advertising industry and its re-connection with film in future
Autoři: Moravčíková, Alexandra ; Bergmann, Daniel (vedoucí práce) ; Hůlovec, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: digitální technologie; kreativní průmysl; práce producenta; reklama a propagace; reklamní agentury; sociální sítě; televizní reklama; virtuální realita

Instituce: Akademie múzických umění v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné registrovaným uživatelům v digitálním repozitáři AMU.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/10318/9883

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-364414


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Akademie múzických umění v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-09-18, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet