Název:
Propagace divadel v sociálních médiích
Překlad názvu:
Social Media in Theatre Promotion
Autoři:
Nováková, Gabriela ; JEŽEK, Vlastimil (vedoucí práce) ; SULŽENKO, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. Knihovna
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce v první části představuje pojem sociální média, jejich konkrétní typy a dále specifika marketingu neziskových kulturních organizací. Shrnuje několik zásadních doporučení, jakým způsobem se sociálními médii pracovat z hlediska tvorby obsahu, zejména se sítí Facebook. Druhá část se věnuje třem konkrétním pražským divadlům a jejich užívání sociálních médií v praxi. To je podrobeno stručné analýze. Závěr hodnotí práci zkoumaných divadel se sociálními médii a nastiňuje možnosti, jak jejich využívání v těchto institucích zefektivnit.In the first part the bachelor thesis introduces the concept of social media, its specific types, and also the characteristics of marketing of non-profit cultural organizations. It summarizes several recommendations on social media work in terms of content creation, especially on Facebook. The second part is dedicated to the concrete Prague theaters and their use of the social media in practice. Theatres are subjected to a brief analysis. The conclusion evaluates the use of social media of the studied theatres and recommends improvements.
Klíčová slova:
blogy; divadelní management; Facebook; internetové sociální sítě; internetový marketing; reklama a propagace; sociální média
Instituce: Akademie múzických umění v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné registrovaným uživatelům v digitálním repozitáři AMU. Původní záznam: http://hdl.handle.net/10318/7766