Název: Návrh na zlepšení marketingového mixu
Překlad názvu: The Proposal for Improving of the Marketing Mix
Autoři: Frolek, Martin ; Bříštěla, Milan (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; marketing; marketingový mix; Marketingový výzkum; měření spokojenosti; reklama a propagace; spokojenost zákazníka; zákazník; advertisement and propagation; customer; customer satisfaction; marketing; marketing mix; Marketing research; measurement of satisfaction; questionnaire

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27880

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-224032


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet