|
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Sedláčková, Martina ; Mišinger, Lukáš (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce na téma „Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně“ se zabývá moderními možnostmi analyzování kvality služeb a spokojenosti zákazníků pro společnost Dopravní podnik města Brna a.s. První část bakalářské práce obsahuje teoretické informace o možnostech analyzování dat, východiska o zákaznících, spokojenosti a metodami vyhodnocování dat. Druhá část – analytická se zabývá základní charakteristikou DPMB a.s. a analýzou jeho současné situace pomocí dotazníků. Třetí část vychází z výsledků získaných dat z dotazníků a na jejich základě navrhuje řešení pro zvýšení spokojenosti zákazníků.
|
|
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty bankovních institucí
Hurta, Adam ; Dodek, Radim (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje marketingovému výzkumu spokojenosti veřejnosti s produkty bankovních institucí. Je zaměřena na analýzu základního bankovního produktu konkrétních bank působících na českém bankovním trhu. Teoretická část je věnována definici zákazníka a jeho pojetí, vymezení marketingu, postupům marketingového průzkumu včetně jeho nástrojů. Dále se věnuje obecné charakteristice bankovních institucí a daného bankovního produktu. Praktická část se zabývá průzkumem spokojenosti veřejnosti s nabízeným produktem, následnou analýzou shromážděných dat a návrhem na případné zlepšení produktu a služeb.
|
|
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Pasdiora, Daniel ; Řeháková, Michaela (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně u společnosti Rely servis s.r.o., která se zabývá prodejem vozů značky Hyundai a nabídkou doprovodných služeb. V teoretické části jsou uvedeny důležité pojmy zabývající se touto problematikou, je sledováno chování zákazníka, celý proces jeho nákupu a uspokojení potřeb, dále pak také způsoby měření této spokojenosti. Praktická část vychází z teoretické části, kdy je zprvu popsána společnost a její obor činnosti, následně je pak rozebráno měření zákaznické spokojenosti, které obsahuje jednotlivé oblasti a okruhy. V závěrečné časti je zhodnocení analýz a návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti Rely servis s.r.o.
|
|
Spokojenost zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Dostál, Lukáš ; Fiala, Tomáš (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků společnosti MEDIfitness s.r.o.. Jejím cílem je na základě provedené analýzy prostředí firmy a výsledků dotazníkového šetření spokojenosti zákazníků navrhnout soubor opatření vedoucí ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků. Návrhy, vedoucí ke zvýšení spokojenosti zákazníků, byly zpracovány v grafické a verbální podobě. Navrhovaná řešení vychází z koncepce projektového trojimperativu.
|
|
Marketingový mix konkrétního podniku
Dočekalová, Simona ; Winter, Daniel (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem konkrétního podniku. Předmětem této práce je analýza současného stavu marketingového mixu vybraného podniku a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. Hlavním cílem práce je na základě zjištěných údajů navrhnout kroky pro zlepšení úrovně marketingového mixu vedoucí ke zvýšení počtu nových zákazníků.
|
|
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s III. důchodovým pilířem
Filkuka, Martin ; Hedija, David (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce má za cíl pomocí marketingového výzkumu zjistit spokojenost studentů vysokých škol se třetím pilířem důchodového systému. V první části jsou uvedeny cíle práce včetně potřebných metod. Následující teoretická část se věnuje základním pojmům z oblasti marketingu, marketingového výzkumu a také definováním zákazníka a jeho spokojenosti, včetně metod, kterými se měří. Mimo jiné je zde popsáno obecné fungování důchodových systémů a jednotlivých pilířů. Praktická část obsahuje marketingový výzkum, vyhodnocení nashromáţděných dat a vlastní návrhy na zlepšení tohoto produktu.
|
|
Návrh zlepšení marketingového mixu
Čtvrtečková, Petra ; Klubrt, Josef (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu sportbaru Sportbar´s Herna. Práce je zpracována souběžně s realizací projektu v praxi. Na základě analýzy trhu za pomocí dotazníků a analýzy cílového segmentu oslovovaných lidí jsou navrženy součásti marketingového strategie provozovny s hlavním důrazem na marketingový mix.
|
|
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Nováková, Veronika ; Kramolišová, Eva (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá průzkumem spokojenosti zákazníka firmy KABESTAV. Teoretická část se věnuje problematice marketingového výzkumu a dotazníku jako nástroji pro shromažďování informací. Praktická část práce popisuje společnost; kde, jakým způsobem a s jakými výsledky proběhlo dotazování spokojenosti zákazníka. Toto dotazování je zpracováno do tabulek a grafů. Dále práce pokračuje závěrečným vyhodnocením výzkumu a přechází do kapitoly návrhů na zlepšení.
|
|
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Barouš, Vít ; Petr, Aleš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analyzovat spokojenost zákazníků zemědělské divize společnosti Agrotec a navrhnout procesy a postupy na její zlepšení, včetně finančních, organizačních a přínosných aspektů realizace návrhů. Teoretická část je zaměřena na zákazníka, jeho vývoj od prvního nákupu, naplnění jeho potřeb, jeho spokojenost a metody jejího měření. Praktická část práce popisuje společnost; kde, jakým způsobem a s jakými výsledky proběhlo dotazování spokojenosti zákazníka. Toto dotazování je zpracováno do tabulek a grafů. Dále práce pokračuje závěrečným vyhodnocením výzkumu a přechází do kapitoly návrhů na zlepšení.
|
|
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků restaurace Sportclub
Hojačová, Blanka ; Rivola, Petr (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá provedením a následným vyhodnocením analýzy spokojenosti zákazníků restaurace Sportclub na základě písemného dotazování. Obsahuje analýzu výsledků, pomocí kterých byly zjištěny silné a slabé stránky restaurace Sportclub z pohledu zákazníka. Součástí jsou také návrhy a doporučení, které pomohou zvýšit spokojenost zákazníků a tím přispějí k lepšímu boji s konkurencí a k upevnění postavení restaurace na trhu.
|