Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Motivace a odměňování pracovníků ve středně velkém podniku
TOMKOVÁ, Jana
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza stavu v odměňování zaměstnanců a způsobu jejich motivace. Na základě zjištěných výsledků navrhnout případnou změnu systému.Cílem první, teoretické části je provedení syntézy odborných publikací, jejímž výstupem bude literární přehled. Průběh výzkumu je uveden v praktické části a probíhá ve zdravotní pojišťovně XY. Nejdříve je tato organizace stručně charakterizována a poté je proveden vlastní výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření přepážkových pracovníků, vedoucích KLIPR a vedoucích projektu/shopperů je analyzován současný stav v odměňování zaměstnanců a způsobu jejich motivace. Následně je provedena analýza vlivu odměny za IMS v porovnání s přijetím IMS a motivací ke zlepšení u vedoucích KLIPR a přepážkových pracovníků. Jsou tedy porovnávána data, získaná z dotazníkového šetření s poskytnutými údaji ze strany podniku, týkající se odměn za IMS. Na závěr jsou získaná data vyhodnocena, navržena možná doporučení pro zlepšení dané situace a je vypracováno celkové shrnutí práce.
Motivace ve vybrané organizaci
RYMEŠOVÁ, Kateřina
Tato práce se zaměřuje na zjišťování a zhodnocení motivačního systému v organizaci Základní škola a Mateřská škola Nová Říše. Cílem této práce je rozbor forem motivace, motivačních a stimulačních prostředků ve vybrané organizaci a návrhy na zlepšení případných nedostatků. Teoretická část obsahuje literární rešerši a jsou zde vymezeny základní pojmy o dané problematice. V praktické části je uveden metodický postup, výsledky výzkumu a charakteristika organizace, ve které bylo provedeno dotazníkové šetření. Využité způsoby sběru dat byly dotazníkové šetření, interní písemnosti, pozorování a nestrukturované rozhovory, které posloužily do diskuze k jednotlivým otázkám. Na základně provedeného dotazníkového šetření byl zjištěn současný stav motivačního systému v organizaci, motivačních prostředků a stimulačních prostředků. V závěru práce byly výsledky vyhodnoceny a na základě těchto výsledků byly vytvořeny návrhy a doporučení na zlepšení motivačního systému.
Firemní kultura ve vybrané společnosti
Ha Thuc, Thanh Tung ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Brabec, Michal (oponent)
Cílem práce je obecně vysvětlit, co firemní kultura znamená a seznámit čtenáře s Firemní kulturou společnosti Nike. V úvodní části je definována firemní kultura obecně, popsány rysy silné firemní kultury, determinanty vlivů, typy firemních kultur, firemní identita a etika, nastíněna typologie firemních kultur, dimenze národních kultur a modelové přístupy. Druhá část se zabývá charakteristikou společnosti, historií, cíli a organizační strukturou. Zároveň v druhé části této části začíná praktická část jako interní komunikace firmy, firemní zvyky a tradice, community impact a je určena typ kultury. Je zde taky probírána styl práce, motivace a odměňování zaměstnanců, vzdělávání, dress code. Třetí práce je výzkum, kde pomocí hloubkového rozhovoru se seniorním manažerem Nike a analogie s tvrzeními zaměstnanců Nike určí síla firemní kultury a povědomí jejich zaměstnanců o firemní kultuře Nike.
Návrh motivačního systému ve společnosti Štěpanovský, a.s.
Valentová, Andrea ; Kubík, Jiří (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zkoumáním společnosti z hlediska personálního managementu. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy spojované s touto tématikou. Na základě praktické části, kde je představena společnost a její stávající způsob hodnocení a motivování zaměstnanců, bude v poslední části navrhnuto zlepšení stávajícího systému.
Návrh zefektivnění procesu získávání a výběru pracovníků v IT společnosti
Takács, Jan ; Kořistka, Martin (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se blíže zabývá celým procesem přijímacího řízení pracovníků do mezinárodní, respektované firmy. Pojednává o zvyšování efektivity výběru jednotlivých zaměstnanců a soustředí se na jejich dlouhodobý růst a vzrůstající produktivitu a motivaci. Obsahuje také analýzu současného stavu náboru pracovníků, včetně vypracovaných návrhů na změny a inovace do budoucna. Zabývá se také ukázkami moderních cest k získání co nejperspektivnějších zaměstnanců.
Návrh na změnu systému odměňování a motivace zaměstnanců ve vybraném podniku
Rašnerová, Martina ; Rašner, Lukáš (oponent) ; Lajtkepová, Eva (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o motivaci, hodnocení a systému odměňování zaměstnanců ve vybrané společnosti. Systém odměňování musí být nastaven tak, aby ho zaměstnanci vnímali jako srozumitelný a spravedlivý, a tím byli motivování k lepší práci. Cílem této práce je na základě teoretických znalostí, které budou vymezeny v první části práce, a následných analýz současného stavu společnosti v části druhé navrhnout takový systém odměňování, který přispěje k větší spokojenosti zaměstnanců a jejich lepšímu pracovnímu zapojení, a tím i ke zvýšení výkonnosti společnosti.
Analýza spokojenosti zaměstnanců
Baraćová, Kristina ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vlková, Jarmila (oponent)
Práce je zaměřena na problematiku spokojenosti zaměstnanců. Cílem mé práce je provést analýzu spokojenosti zaměstnanců v konkrétní společnosti, zjistit potenciální zdroje nespokojenosti a vypracovat návrh doporučení, která pomohou ke zvýšila pracovní spokojenost zaměstnanců dané firmy. V teoretické části vymezuji pojem pracovní spokojenost a faktory které na ni mají vliv. V další části popisuji metodický postup práce, metody získávání dat a postup jejich zpracování. V praktické části následuje charakteristika dané společnosti, analýza výsledků šetření doplněna doporučením pro danou firmu.
Pohled na motivaci a odměňování zaměstnanců s využitím informací manažerského účetnictví
Novotná, Kateřina ; Wagner, Jaroslav (vedoucí práce) ; Hochman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá využitím informací manažerského účetnictví pro motivaci a odměňování zaměstnanců. V první části jsou charakterizována specifika malých podniků, výhody a nevýhody zaměstnání v těchto podnikách. Dále jsou zde popsány nejznámější motivační teorie a jejich využití v praxi, metody používané pro odměňování a hodnocení zaměstnanců. Velká pozornost je v této části kladena na analýzu současného stavu jednotlivých oblastí ve společnosti BlueGhost.cz a zhodnocení silných a slabých míst. Na analýzu pak navazuje druhá část této práce, která obsahuje návrh možného zlepšení systému motivace a odměňování zkoumané společnosti, který by mohl zefektivnit pracovní postupy a chování zaměstnanců.
Řízení lidských zdrojů v cestovním ruchu.
Kalugina, Daria ; Quigley, Martin John David (vedoucí práce) ; Palíšková, Marcela (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat, analyzovat a zhodnotit řízení lidských zdrojů v cestovním ruchu. V teoretické části jsou vysvětleny důležité kapitoly a pojmy, které budou potřeba k následné analýze. V následující praktické části je popsán, zhodnocen a zanalyzován systém školení a motivace zaměstnanců v konkrétní ruské cestovní agentuře na základě dotazníkového šetření a pohovorů. Na konci je navrženo několik opatření, která by firma mohla podniknout pro ještě větší spokojenost svých zaměstnanců. Bakalářská práce je zpracována s využitím odborné literatury, interních materiálů a vlastních zkušeností autorky, která pracovala ve vybrané společnosti.
Analýza spokojenosti zaměstnanců
Montšková, Kristýna ; Franková, Emilie (vedoucí práce) ; Gottwaldová, Zuzana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou pracovní spokojenosti zaměstnanců pražské pobočky společnosti XY. Práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je vymezeno téma pracovní spokojenosti, jednotlivé definice pracovní spokojenosti a vybrané teorie zabývající se touto problematikou. Praktická část je věnována představení společnosti XY, metodologickým aparátem, charakteristikou vzorku respondentů, kteří se výzkumu zúčastnili a samotnému zpracování a interpretací empirických dat. Práce má dva na sebe navazující cíle. Prvním cílem je zanalyzovat pracovní spokojenost zaměstnanců pražské pobočky společnosti XY pomocí dotazníkového šetření a na jehož základě sestavit návrhy na zlepšení. Druhým cílem je následné zhodnocení zavedených opatření pomocí rozhovorů s vedením a samotnými zaměstnanci společnosti XY po roce od provedení výzkumu za účelem zjištění dopadu výzkumu a faktu, jak jednotlivé realizované změny přispěly ke spokojenosti zaměstnanců.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.