Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 171 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix vybraného hotelu
Brychta, Ladislav ; Pecková, Jarmila Hnidáková (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu současné situace vybraného hotelu, nacházejícího se uprostřed Masarykova okruhu v Brně. Na základě provedených analýz jsou stanoveny návrhy na zlepšení marketingového mixu hotelu. Při zpracování analýzy hotelu se vychází ze získaných teoretických poznatků. Podkladem pro zpracování návrhů na zlepšení marketingového mixu jsou poznatky, které jsou získané na základě uskutečněných analýz.
Návrh marketingového mixu společnosti
Zourek, Vojtěch ; Pyrochta,, Václav (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na jednotlivé taktické marketingové nástroje, jež společně tvoří marketingový mix. Popisuje vztahy mezi produktem, cenou, distribucí a propagací. Práce obsahuje návrhy na zlepšení současného stavu marketingového mixu společnosti MIKROP ČEBÍN a.s., které vycházejí z teoretických poznatků a provedených analýz.
Návrhy na zlepšení propagace firmy
Fendrychová, Lucie ; Tuč, David (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti C-FILTER FITRY, s.r.o., která je prodejcem filtrů a souvisejících služeb. Projekt analyzuje současnou situaci firmy, zjišťuje nedostatky a hledá způsoby zlepšení propagace, které by přispěly ke zvýšení prosperity společnosti.
Marketingová strategie
Andrýsková, Hana ; Michalčíková, Monika (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro státní podnik Povodí Moravy, s. p. Obsahuje zjištění současného stavu marketingové strategie a návrhy na možná zlepšení, která povedou k získání nových zákazníků. V bakalářské práci naleznete nejen teoretická východiska, podle kterých jsem postupovala, ale také konkrétní řešení.
Marketingová strategie produktu
Ondryášová, Denisa ; Lichovníková, Tereza (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou strategii produktu rodinného podniku Zlatnictví Dukát, se sídlem ve Vítkově. První část se zabývá teoretickými poznatky a jsou v ní blíže definovány marketingové pojmy. Analytická část je zaměřena na průzkum současné situace sledovaného podniku pomocí vhodně zvolených marketingových metod a v neposlední řadě taktéž na výzkum zákazníků, realizovaný na základě empirického dotazování. Podle konečných výsledků je navržena nová marketingová strategie vhodná pro zavedení nového produktu a k dosažení lepší propagace, prodejnosti zboží i k nárůstu zisků podniku.
Marketingová strategie produktu
Jančová, Kateřina ; Veselá, Jitka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingové strategie nově zavedeného produktu ve společnosti Danza Brno, z.s. Základem pro návrh vhodné marketingové strategie jsou údaje získané na základě teoretických poznatků a aplikace zvolených marketingových metod. Výstupem diplomové práce jsou konkrétní návrhy dílčích prvků marketingové strategie, která je předpokladem úspěšného zavedení nového produktu ve společnosti.
Marketingový plán pro expanzi společnosti Torrsen Sports s.r.o.
Kotolan, Jaroslav ; Gábrišová, Lenka (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového plánování. V teoretické části jsou rozebrány poznatky z odborné literatury vztahující se k danému tématu. V analytické části práce je rozebrán konkrétní příklad společ-nosti, kde je analyzován její dosavadní stav, mimo jiné na základě poznatků z teoretického rozboru literatury. V návrhové části jsou na základě analýz dána doporučení, která dopomohou k rozvoji zkoumaného podniku v dalších letech. Hlavním cílem je tedy úprava a zdokonalení marketingového plánu společnosti Torrsen Sports s.r.o. pro budoucí expanzi podniku.
Marketingový mix CAFFE PARK Slovaňák
Mrázová, Zuzana ; Zimek, Tomáš (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu kavárny CAFFE PARK Slovaňák v Králově poli. Podnik je zaměřený na gastronomii, jeho hlavním prodejním artiklem je káva a její doplňky. Základní pojmy související s danou problematikou jsou vysvětleny v teoretické části práce. Analytická část představuje vybraný podnik po obchodní stránce a především popisuje jeho současný stav marketingového mixu. Součástí této části je analýza SWOT. V návrhové části jsou dána doporučení pro zlepšení jednotlivých nástrojů marketingového mixu podniku, které povedou ke zvýšení návštěvnosti a tím i denním obratům.
Návrh komunikačního mixu společnosti Phoenix Contact, s.r.o.
Horňáková, Pavla ; Litworová, Vladimíra (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je věnována návrhu komunikačního mixu společnosti PHOENIX CONTACT, s.r.o., vycházející z analýz současného stavu. Práce má sloužit jako podklad, při zavedení efektivnějšího komunikačního mixu, a obsahuje také návrh, který má za cíl získání nových zákazníků
Marketingový mix podniku
Trávníčková, Lenka ; Babáková, Šárka (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je marketingový mix podniku Téma koncept. V její první části jsou objasněna teoretická východiska nutná pro správné chápání problematiky, jež je věnována následující analytická část zabývající se konkrétní společností, jejím prostředím, marketingovým výzkumem i plánováním s důrazným zaměřením na její marketingový mix, který závěrem této části shrnuje SWOT analýza. Část návrhová obsahuje několik vlastních samostatných návrhů pro společnost, vycházejících z výsledků analýz s jejich možnými přínosy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 171 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.