Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Historie školy T. G. Masaryka v Blatné od počátku 1967 do současnosti
HUMAJOVÁ, Kristýna
Práce se zabývá historií školy T. G. Masaryka v Blatné v letech 1967-1989. První kapitola tvoří úvod. Druhá kapitola popisuje historii města Blatná, další kapitola pojednává o historii školní budovy. Čtvrtá až osmá kapitola obsahuje popis jednotlivých etap vývoje blatenské školy v závislosti na událostech ve společnosti, změnách režimu, průběh jednotlivých školních let, kulturních akcí a zajímavostech.
Rezervační systém pro akce neziskových organizací
Černý, Patrik ; Veigend, Petr (oponent) ; Dytrych, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem rezervačního systému pro spolek Českomoravská federace naturistů (ČMFN). Jejím cílem je navrhnout, implementovat a zdokumentovat nově vytvořený systém, který by měl umožňovat evidenci členských příspěvků a pořádání akcí. Dále tato práce popisuje, jak by se v novém systému měli uživatelé přihlašovat na akce či aktivity a platit za ně zálohy.
Komparace event marketingových strategií luxusních módních značek v letech 2010-2012
Mašková, Tereza ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce "Komparace event marketingových strategií luxusních módních značek v letech 2010-2012" se zabývá event marketingem jako nástrojem, jehož prostřednictvím vybrané luxusní módní značky (Dolce&Gabbana, Hermès, Louis Vuitton) na českém trhu ve vymezeném časovém období komunikují se svými zákazníky. Práce nejprve definuje podstatu event marketingu a vymezuje jeho postavení v marketingovém komunikačním mixu. Následně poukazuje na hlavní specifika luxusního sektoru a charakterizuje základní princip fungování event marketingových aktivit, které jsou v této oblasti realizovány. Práce popisuje vybrané eventy a za využití komparační analýzy poté odkrývá jejich zřejmé i latentní záměry, na základě nichž se jednotlivé značky snaží zaujmout cílovou skupinu a zprostředkovat jí jedinečné a emocemi umocněné zážitky. Celá práce poukazuje na skutečnost, že luxusní módní značky, jejichž podstata je založena zejména na tradičních a historických hodnotách, jsou schopné se svými zákazníky efektivně komunikovat prostřednictvím nástroje, který je v současné době považován za moderní, inovativní a progresivně se rozvíjející součást marketingové komunikace.
On-line komunity
Pleva, Petr ; Kandert, Josef (vedoucí práce) ; Pospíšilová, Marie (oponent)
Petr Pleva On-line komunity Abstrakt V bakalářské práci "On-line komunity" se zabývám online komunitami a softwarem, který používají. Cílem této práce je odhalení pravidelností ve vývoji těchto komunit a nalezení vlivu softwaru na jejich život. Nejdříve se zabývám pojmem "online komunita" a jejím vymezením v průběhu let. Na základě zvolené literatury určuji klíčové prvky života online komunit. Zaměřuji se na účel vznikajících komunit a význam technických platforem, které využívají. Dále se věnuji členům online komunit, především členskému cyklu a významu identity. Popisuji typy i význam zvláštních události pro život online komunity a také charakterizuji nejpoužívanější druhy softwaru. V praktické části této práce zhodnocuji výsledky pozorování v několika online komunitách a na základě zvolených klíčových faktorů je analyzuji. Nacházím podobnosti v jejich vývoji a pomocí nich určuji tři hlavní fáze jejich životní dráhy. Také nacházím a popisuji vliv softwaru na důležité oblasti těchto komunit jako členský cyklus nebo průběh a samotnou podstatu zvláštních událostí.
Graphical Visualization of Incident Handling
Markovičová, Veronika ; Holkovič, Martin (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
This bachelor thesis describes the proposal and implementation of components that visualize data on incidents and their states. These components aims to create a clear visualization of incidents and their states that would facilitate the search for information on incidents and thus streamlining their work. One of the components created shows a detailed description of individual states of incident. The second created component shows either one or more incidents as the sequence of their states on the timeline. As a suitable tool for visualization and demonstration of created components, dashboard has been chosen. Components were consulted and tested with Flowmon.
Proposal of Communication Tools of the Company
Ďuriš, Jakub ; MBA, Dalibor Malina, (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
The Bachelor thesis deals with the improvement of communication mix of Agency Amadeus, s.r.o., which focuses on organizing of cultural and social events. The thesis consists of a theoretical part, which deals with the basic terms of marketing, followed by the analytic part describing the tools of the communication mix. The last part lays down a proposal of a new communication mix.
Aspekt ve verbonominálním predikátu s kategoriálním slovesem
VENUŠOVÁ, Alena
Práce se zabývá zkoumáním aspektu ve verbonominálním predikátu s kategoriálním slovesem (VNP) ve francouzském jazyce. Tento typ analytického predikátu (např. faire du doublage, faire une découverte, donner un conseil) je spojením predikativního jména a kategoriálního slovesa a definuje se redukčním testem a koreferencí argumentů. Z aspektového hlediska je zásadní, že jeho sémantickým jádrem je nominální složka, od které se také odvíjí výchozí aspektová analýza. Celková aspektová intepretace se zjišťuje z věty a je výsledkem všech aspektově relevantních prvků (aspektová skladba). Aspekt sám je trojsložkový a zahrnuje lexikální aspekt (stavy, procesy, události), gramatický aspekt (perfektiva a imperfektiva) a povahu slovesného děje (kvantita, kvalita a fáze děje). Cílem práce je objasnit, jaké jsou aspektové možnosti predikativního jména a dále ověřit, zda a jak se ve VNP projevuje sekundární telicizace a co je pro ni rozhodující: příslušnost k sémantickému vzorci (vznik, zánik, pohyb do cílové destinace), komplement predikativního jména (jeho kvantizace, kumulativnost), počitatelnost a determinace predikativního jména. Ukazuje se, že výraznou aspektovou roli má počitatelnost či přesněji číslo i konkrétní determinant predikativního jména. Jeho interpretace výrazně ovlivňuje lexikálně-aspektové i povahodějové klasifikování (faire un saut - sauter une fois, faire un emballage - emballer un cadeau, *emballer une fois). Analýza vychází z lexikogramatických tabulek a z autentických příkladů z korpusů (InterCorp 2018, FrWac, araneum) a opírá se o kompetence rodilých mluvčí, kteří testovali slučitelnost různých kombinací a komentovali některé interpretace.\\
Mučedníci ticha
Čiháková, Barbora
Příspěvek rozvíjí tezi Jana Lopatky, který poukázal na souvislost mezi Jakubem Demlem a Janem Hančem. Sleduje souvislosti mezi poetikami obou autorů, zároveň však reflektuje některé jejich rozdílné přístupy a východiska, která do jisté míry souvisejí i s odlišným dobovým kontextem. Závěrem poukazuje rovněž na kompoziční princip stěžejní pro dílo obou autorů, tedy psaní jediné knihy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.