Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 466 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie společnosti
Cabejšek, Tomáš ; Dobešová, Michaela (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh změn v marketingové strategii obchodu prodávajícího elektrospotřebiče a elektroniku. Zejména z pohledu marketingového mixu a situačních analýz. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingu a marketingových strategií. Druhá, analytická část je soustředěna na zjištění aktuální situace v podniku. Ve třetí části jsou uvedena navrhovaná opatření, jejichž úkolem je vylepšit současnou marketingovou strategii.
Distribuované zpracování dat o IP tocích
Krobot, Pavel ; Kořenek, Jan (oponent) ; Žádník, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá distribuovaným zpracování dat o IP tocích. Konkrétně je pak hlavním cílem poskytnutí řešení softwarového kolektoru, který bude umoţňovat zpracování a ukládání masivního objemu dat. V rámci této práce je zkoumána volně dostupná implementace rámce pro distribuované ukládání a výpočty nad daty Hadoop, která vyuţívá modelu MapReduce. Nad tímto systémem byly následně provedeny experimenty, jejichţ smyslem bylo získat představu o výkonnosti tohoto řešení oproti řešením stávajícím a odhalit slabiny systému. Na základě získaných poznatků byla pak vytvořena specifikace a návrh rozšíření stávajícího softwarového kolektoru. Dle vytvořeného návrhu následně vznikla implementace dotazovací části navrhovaného kolektoru, která se při distribuovaném zpracování dat o IP tocích jeví jako nejvíce kritická. Výsledky experimentů s touto implementací ukázaly výrazné zvýšení výkonu při dotazování a schopnost lineární škálovatelnosti na některých typech dotazů.
Rizika řízení logistiky v podniku
Štěpančík, Ondřej ; Kuba,, Karel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem Rizika řízení logistiky v podniku se zabývá analýzou kvality toků v logistickém řetězci vybraného internetového obchodu Notino.cz. Práce je rozdělena do tří částí. Část teoretická popisuje teoretická východiska na základě odborné literatury. Analytická část analyzuje současný stav kvality, procesy v podniku a rozbor příčin a následků. Návrhová část vyvozuje závěry z analýz, navrhuje a hledá opatření ke snížení nebo eliminaci identifikovaných rizik.
Distribuované generování hesel pomocí pravděpodobnostních gramatik
Mikuš, Dávid ; Ryšavý, Ondřej (oponent) ; Hranický, Radek (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá procesom lámania hesiel, popisom existujúcich útokov a generovania hesiel na základe pravdepodobnostnej gramatiky. Táto gramatika sa dá použiť na útok, ktorý funguje na základe trénovania nad existujúcim zoznamom hesiel a následným generovaním hesiel pomocou zostrojenej bezkontextovej gramatiky z procesu trénovania. Jadrom práce je návrh a implementácia distribuovaného riešenia pre tento typ útoku. Implementácia zahŕňa prepísanie existujúceho riešenia a optimalizácia využitia všetky dostupných zdrojov.
Komunikační mix společnosti
Žáková, Veronika ; Hudáková, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tématem závěrečné práce je „Komunikační mix společnosti“. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část obsahuje teorii, kde jsou vymezeny základní pojmy marketingu, které jsou následně aplikovány, ve druhé analytické části, na vybraném podniku. Praktická část se věnuje návrhům na řešení, které jsou vytvořeny na základě informací získaných v předchozích kapitolách. Jedná se o návrhy na změny komunikačního mixu a především na zefektivnění propagace podniku.
Návrh na zlepšení skladového hospodářství ve společnosti ICE invest spol.s r.o.
Vincens, Daniel ; Vostrejžová, Šárka (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje zhodnocení a návrhům optimalizace řízení zásob ve společnosti ICE invest spol. s r.o. Teoretická část definuje základní pojmy tykající se této problematiky, jejich klasifikaci a druhy metod řízení zásob. Zároveň popisuje dopady jednotlivych řešení na náklady s nimi spojenymi. Praktická část analyzuje současny stav řízení zásob ve společnosti, zajímá se také o proces obstarávání, skladování zásob a jejich distribuci na jednotlivé pobočky. Cílem této analyzy je odhalit nedostatky a stanovit pro ně optimální řešení, která povedou ke zlepšení řízení zásob ve společnosti.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Kadlecová, Nikol ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem na zdokonalení marketingového mixu vzdělávací agentury SOVA STUDIO, která je divizí společnosti SOVA SYSTEMS Č.Ř., spol. s.r.o. V teoretické části jsou přiblíženy základní pojmy marketingu a jeho nástrojů. V analytické části je provedena SWOT analýza společnosti a analýza současného marketingového mixu včetně využití marketingových nástrojů. Na základě zjištěných výsledků je v praktické části vytvořen návrh na zdokonalení marketingového mixu.
Analýza internetové web-to-print aplikace malé tiskárny včetně návrhu vylepšení jejich funkcí
Pavlišta, Marek ; Novotný, Tomáš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá analýzou web-to-print aplikace společnosti Rep-tisk spol. s r. o. Obsahem jsou teoretická východiska, analýzy současné verze aplikace a návrh aplikace nové. Důraz byl kladen především na možnosti cenotvorby. Klíčová byla také možnost nasadit aplikaci na více webech současně.
Návrh marketingového mixu společnosti
Kaňa, Vojtěch ; Svobodová, Pavla (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářská práce je rozbor marketingového mixu společnosti AUTOMARKET TRUCKS s.r.o. Celá práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část vymezuje základní teoretické pojmy z hlediska marketingu. Druhá část představuje samotné truck centrum, rozebírá jeho zákazníky a trhy, na kterých se pohybuje. Poslední část práce obsahuje navrhované změny marketingové strategie této společnosti.
Návrh zlepšení marketingového mixu v oblasti elektronických zabezpečovacích systémů
Marková, Adéla ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na rozbor jednotlivých součástí marketingového mixu firmy Marek elektronické zabezpečovací systémy. Práce je rozložena do tří hlavních částí. V první části je uvedena teorie související s touto problematikou. V analytické části je rozebrána společnost, a to hlavně její současný stav a vyhodnocení. Poslední část se věnuje vlastním návrhům, které by měly vést ke zlepšení některých elementů marketingového mixu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 466 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.