Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 46 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Stolní hra
Kalinová, Nikola ; Jurda, Radim (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
Gigurky jsou strategická hra pro dva. Výhodou této hry pro dva hráče je její variabilita, kdy pokaždé můžeš hrát za jinak sestavený tým a tím bude hra pokaždé jiná a pořád zábavná. Navíc si můžeš hrát i s gigurkami samotnými. Za pomocí magnetů, které v sobě obsahují, můžeš na plyšové gigurky přidělávat různé doplňky, například ochranné štíty. Samozřejmě si můžeš vybrat z pestré nabídky, který se k tvé gigurce hodí nejlépe. Doveď svůj tým k vítězství, ale hlavně nezapomeň po celou dobu hry se o své gigurky dobře starat, jinak nebudou mít sílu k boji.
Klient pro 3D klient/server šachy
Starka, Tomáš ; Kubíček, Radek (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Bakalářská práce pokládá základní kamen projektu, který se zabývá hraním deskových her přes internet. Nastíněna je problematika deskových her, a pro jejich část je navržen systém postavený na aplikačním protokolu BGame, který byl za tímto účelem vytvořen. Jako testovací hra byly zvoleny Šachy a implementace je nad platformou Java.
Second-hand Board Game Price Analysis
Novotný, Lukáš ; Polák, Petr (vedoucí práce) ; Pertold-Gebicka, Barbara (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá faktory ovlivňující cenu a uchování hodnoty deskových her z druhé ruky na trhu Spojených států amerických. Pravděpodobně se jedná o první tezi, která aplikuje hedonický cenový model pro odvětví deskových her. Dvě závislé proměné, cena a podíl z doporučené maloob- chodní ceny, byly modelovány pomocí nejrůznějších herních charakteristik. Analýza byla provedena za pomoci dat získaných primárně z BoardGameGeek. Použitím vícenásobné lineární regrese a metody nejmenších čtverců na vzorek čítající přes 2000 pozorování bylo zjištěno několik významných proměných. Proměnné udávající stav, hodnocení, stáří, složitost jakož i váhu krabice se ukázaly jako nejdůležitější faktory určující hodnotu deskové hry. Navíc v pří- padě regrese pro podíl zůstatkové ceny se jako nejvýznamnější jevily stáří, hodnocení a herní stav. Klíčová slova bazar, desková hra, hedonický cenový model, metoda nejmenších čtverců Název práce Analýza bazaru deskových her
Tvorba autorské didaktické hry "Cesta do nitra buňky"
Strachotová, Tereza ; Dvořáková, Radka (vedoucí práce) ; Chlebounová, Irena (oponent)
Buněčná biologie je rychle se rozvíjející složitý vědní obor, s jehož základy přichází do styku žáci na druhém stupni základní školy často již v šesté třídě. Z důvodu náročnosti bývá učivo zestručňováno, což může být pro žáky matoucí v pozdějších letech. Jelikož je učivo abstraktní, mnohým žákům činí jeho pochopení problémy. Cílem této diplomové práce bylo vytvořit didaktickou stolní hru zaměřenou na stavbu živočišné buňky, která poslouží jako materiál pro výuku primárně v 6. ročníku základní školy. Hra byla postupně upravována tak, aby co nejlépe pomáhala naplnit stanovené didaktické cíle hry: žák přiřadí k buněčným organelám jejich funkce, žák shledá proběhlou učební aktivitu zábavnou, žák spolupracuje s ostatními na řešení určitého problému a pomáhá dospět ke společnému cíli. Prostřednictvím hry se žáci seznámí se stavbou buňky v širším měřítku, než jak tomu běžně na základních školách bývá. Spolupracují ve skupině, putují buňkou a sbírají stavební materiály, za které získávají kartičky s organelami. Při hraní hry zjistí, že buňka obsahuje velké množství částí, z nichž má každá v životě buňky svou jasnou úlohu. Žáci se blíže seznámí se stavbou a funkcí následujících organel: cytoplasmatická membrána, mitochondrie, lysozom, endoplasmatické retikulum, Golgiho aparát, ribozom, cytoskelet, jádro....
Hra pro více hráčů na mobilním zařízení
Čechák, Daniel ; Hradiš, Michal (oponent) ; Bambušek, Daniel (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout a vyvinout jednoduchou, a přesto zábavnou hru pro mobilní zařízení, která svým zpracováním má hráče zabavit a zpříjemnit jim chvíle odpočinku. Hra je vyvíjena v Unity. Jedná se o deskovou hru pro 2-4 hráče a obsahující čtyři minihry. Hráči se posouvají po herním plánu pomocí hodu kostkou a jsou ovlivněni bonusy získanými v minihrách podle jejich šikovnosti. V práci je popsán postup při návrhu této hry a také její implementace. V neposlední řadě je součástí práce několik metod testování této hry. Hra byla publikována a je volně dostupná na Google Play pod názvem MiniBoard Champ. 
Monkey Bank Robbers
Škoda, Dominik ; Lidický, Bernard (vedoucí práce) ; Cibulka, Josef (oponent)
Práce se týká vytvoření počítačové hry inspirované hrou RoboRally. Program následuje schéma klient-server a umožňuje hráčům hrát společně hru po internetu. Aplikace běžící na serveru spravuje jednotlivé hry a stará se o synchronizaci jed- notlivých hráčů. Program dále dovoluje implementovat umělou inteligenci, která se může připojovat do her s jinými hráči. Každý hráč si může vytvořit jakoukoliv mapu a hrát hru s kteroukoliv mapou. Projekt je navržen tak, aby se v budoucnu dal snadno rozšířit. Program je vytvořen v jazyce JAVA.
RoboRally
Královec, Jiří ; Holan, Tomáš (vedoucí práce) ; Bednárek, David (oponent)
Název práce: RoboRally Autor: Jiří Královec Katedra / Ústav: Kabinet software a výuky informatiky Vedoucí bakalářské práce: RNDr. Tomáš Holan, Ph.D., Kabinet software a výuky informatiky Abstrakt: Práce se zabývá realizací počítačové verze deskové hry RoboRally. Vytvořený program umožňuje hru jednoho nebo více hráčů na jednom počítači. Do hry je možné přidat i počítačem řízené hráče. Program umožňuje sestavení hracího plánu z předem připravených desek, je možné přidávat i nové vlastní desky. Pro realizaci umělé inteligence řídící počítačové hráče byly vytvořeny dva enginy (počítačoví hráči) s různými způsoby rozhodování. Dále byl vytvořen program hledající vhodné nastavení enginů pomocí techniky genetických algoritmů a program umožňující provádět souboje mezi různě nastavenými enginy a tím je porovnávat. Pomocí implementovaných prostředků byla nalezena taková nastavení jednotlivých enginů, která jsou člověku rovnocennými protihráči. Klíčová slova: RoboRally, desková hra, umělá inteligence, genetické algoritmy
Umělá inteligence pro hru Azul
Počatko, Michal ; Dingle, Adam (vedoucí práce) ; Hric, Jan (oponent)
Porovnání tří různých pristupů na vytvoření umělé inteligence prodoskovou hru Azul a jejich implementace, testování a následné výsledky testů. Součástí práce je taky simulace hry vytvořená v herním enginu ve které je možné hrát proti ostatním hráčům nebo proti AI.
Théby
Heřman, Adam ; Holan, Tomáš (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Cílem této práce bylo implementovat deskovou hru Théby včetně uživatelského rozhraní a umělé inteligence. Hra je určena pro dva až čtyři hráče, kteří se střídají na jednom počítači. Libovolný počet hráčů je možný nahradit umělou inteligencí.
Umělá inteligence pro hru Azul
Počatko, Michal ; Dingle, Adam Thomas (vedoucí práce) ; Hric, Jan (oponent)
Porovnání tří různých pristupů na vytvoření umělé inteligence prodoskovou hru Azul a jejich implementace, testování a následné výsledky testů. Součástí práce je taky simulace hry vytvořená v herním enginu ve které je možné hrát proti ostatním hráčům nebo proti AI.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 46 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.