Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 100 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie pro firmu PANDOS, s.r.o.
Dosedělová, Denisa ; Lalošák, Miroslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Moje diplomová práce navrhuje marketingovou strategii, se kterou si firma PANDOS obhájí pozici na trhu a udrží si své zákazníky i v době současné hospodářské krize. Součástí práce je analýza vnějšího a vnitřního prostředí firmy, včetně zhodnocení jejího marketingového mixu. Výsledky analytické části zachycují hrozby nebo další příležitosti rozvoje společnosti. Reakcí je návrhová část, která obsahuje souhrn opatření, jak hrozbám předejít, a postupy, jak docílit možných příležitostí.
Záměr o zavedení nové chladicí technologie
Hlaváč, Martin ; Pexídr, Bohumil (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu za účelem výběru nejvhodnější oblasti pro zavedení nové technologie na trhu. Tím je trh Australský.Věnuje se teoretické části problému i praktické. Obsahuje popis podnikatelského subjektu, analýzu současného stavu, výběr, odůvodnění a návrh řešení.
Kvalita elektrické energie v distribučních sítích nn
Vývoda, Marek ; Pithart, Jan (oponent) ; Bok, Jaromír (vedoucí práce)
Obsah této práce zahrnuje tři základní kapitoly, pojednávající jednak o popisu kvalitativních parametrů napájecího napětí a jednak o měření a vyhodnocení zjištěných dat. Teoretickou část tedy tvoří úvodní kapitola, ve které jsou popsány základní charakteristiky nízkého napětí a pro ně normou dané limity. V další kapitole následuje popis přístrojů pro měření kvality napájecího napětí. Účelem těchto částí je uvést čtenáře do problematiky kvality elektrické energie a především slouží jako příprava pro měření a vyhodnocení parametrů kvality napětí v souladu s normou ČSN EN 50160 (Charakteristiky napětí elektrické energie dodávané z veřejné distribuční sítě). Analýza skutečné sítě je závěrečnou částí této práce, ve které se aplikují dosažené znalosti na zjištění skutečných stavů kvalitativních parametrů napájecího napětí v síti.
Analýza ekonomických ukazatelů pomocí statistických metod
Wahed, Sam ; Doubravský, Karel (oponent) ; Novotná, Veronika (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje prostřednictvím statistických a demografických metod strukturu populace České republiky v minulém vyjádření a v budoucí projekci, ve vztahu k její práceschopnosti. V teoretické části jsou uvedeny metody zpracování ekonomických časových řad a demografické vztahy a v praktické části se s těmito statistickými a demografickými metodami dále pracuje. V závěru bakalářské práce jsou zhodnoceny výsledky, které byly analýzou zjištěny a je zde vyjádřen návrh řešení, jako přínos zjištěné situace. Přílohou bakalářské práce je statistický kalkulátor pro usnadnění výpočtů, naprogramovaný v jazyce VBA.
Srovnání vybraných způsobů ocenění pro nemovitost typu rodinný dům v Kroměříži a okolí
Štípalová, Hana ; Klika, Pavel (oponent) ; Hlavinková, Vítězslava (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou metod ocenění a jejich vzájemným srovnáním. Práce je sestavena od historického vývoje oceňování nemovitostí, úpravy oceňování v mezinárodních oceňovacích standardech, definování základních pojmů a rozbor metod ocenění pro nemovitost typu rodinný dům. Diplomová práce analyzuje postup a zdroje, které potřebujeme pro sestavení ocenění, na základě toho hodnotí, která z metod je nejnáročnější. V práci je oceněno deset rodinných domů z lokality Kroměříž a okolí. Hlavní cíl je potvrdit a vysvětlit vliv polohy a okolí nemovitosti na její prodejnost a cenu. Na závěr práce je provedeno srovnání metod ocenění na základě získaných poznatků.
Informační systém kulturně vzdělávacího centra
Fiala, Jan ; Lukáš, Roman (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje vznik informačního systému kulturně vzdělávacího centra v Jihlavě. A jejím hlavním cílem je vytvořit informační systém (dále jen IS), který používá moderní grafiku a nabízí lepší služby zákazníkům centra. V současné době centrum žádný IS nemá a tak bude novy IS výrazným zdrojem informací pro zákazníky a širokou veřejnost.
Marketingový mix společnosti
Demeter, Radek ; Šebestíková, Lucie (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový mix společnosti Hopax s. r. o. Úvodní část práce obsahuje teoretické základy k dané problematice. V analytické části je představena samotná společnost a je provedena analýza externího a interního prostředí společnosti, včetně marketingového mixu a SWOT analýzy na základě předchozí teorie. Součástí analytické části je i celkové zhodnocení marketingového mixu podniku. Návrhová část obsahuje návrhy vycházející z předchozích analýz.
Podnikatelský záměr
Hanuš, Jan ; Kostoláni, Rastislav (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou založení hostelu. Cílem práce je návrh založení firmy, která bude provozovat hostel. První část práce tvoří teoretický úvod do problematiky. Následuje praktická část diplomové práce – založení firmy samotné.Tato část obsahuje analýzu konkurence a podnikatelský plán nově zakládané firmy.
Pracoviště pro měření elektrochemických článků pomocí cyklické voltametrie
Kučera, Vojtěch ; Bilko, Radek (oponent) ; Lábus, Radek (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o sledování parametrů článků. Jednou z možností jak sledovat charakteristiky článků je využití elektrochemické analytické metody zvané voltametrie. Její princip spočívá ve vkládání měnícího se napětí mezi dvě elektrody ponořené v roztoku elektrolytu a sledování procházejícího proudu. Cílem této práce je vytvořit takové pracoviště, které by toto měření umožňovalo. Předpokládá se využití moderní laboratorní techniky a propojení měřicích přístrojů s PC. První část práce pojednává o teoretických znalostech použitých funkcí a popisuje jejich matematické definice. Druhá část je věnována postupu realizaci měřicího pracoviště, propojení přístrojů s PC a vývoji aplikace v počítačovém jazyce. Výsledkem je měřicí pracoviště umožňující sledování článků podle zadaných parametrů.
Návrh marketingové strategie pro firmu Dosedel Interior s.r.o.
Strupek, Ondřej ; Dosedělová, Denisa (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Moje diplomová práce má za cíl navrhnout marketingovou strategii, se kterou si firma Dosedel Interior s.r.o., vybuduje pevnou pozici na trhu a přiláká nové zákazníky. Součástí práce bude analýza vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Výstupem této práce bude návrh, který má být reakcí na fakta zjištěná v analytické části.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 100 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.