Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Srovnání vnímání osobnostních značek lídrů stran ODS a TOP 09
Kolder, Tomáš ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Perottino, Michel (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zabývá brandingem v politice a klade si za cíl srovnat vnímání osobnostních značek lídrů stran ODS a TOP 09. Pro daný výzkum byl zvolen lídr ODS Petr Fiala a lídr TOP 09 Karel Schwarzenberg. V této práci byly měřeny hodnoty značky skrz postupy, které navrhl K. L. Keller a pro výzkum osobnostní značky byl použit koncept OCEAN Gerarda Sauciera, který tvoří hlavní pilíř této práce. Srovnání vnímání osobnostních značek lídrů těchto stran bylo zkoumáno na vzorku 212 studentů politologie a ekonomie.
Komparace politických stran ODS a TOP09: program versus realita
Batko, Martin ; Švec, Kamil (vedoucí práce) ; Trávníček, Matěj (oponent)
Bakalářská práce Komparace politických stran ODS a TOP 09: Program versus realita analyzuje, jak si zmíněné politické subjekty vedly v naplňování svého volebního programu. Úvod práce patří teorii stranických systémů, v jejímž rámci je typologie Giovanni Sartoriho a Jeana Blondela aplikovaná na české fungování systému stran. Ve druhé části je pozornost věnována teorii stranických rodin podle Klause von Beymeho, kde je důraz kladen na konzervativní a liberální myšlení, ke kterému se obě studované strany hlásí. Pro zjištění hlavního cíle bakalářské práce je využita komparativní metoda synchronní, která bude za pomoci volebních programů pro volby do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2010 hodnotit, do jaké míry se jednotlivým stranám podařilo své programové body přenést do praxe a která ze dvou zkoumaných stran byla v tomto ohledu úspěšnější. Analýza je provedena ve čtyřech tematických oblastech, na které strany již v předvolebním období kladly důraz. Jedná se o hospodářskou politiku, boj proti korupci a sociální systém, v jehož rámci bude v samostatné podkapitole hodnocena důchodová reforma. V rámci zkoumání bylo zjištěno, že obě studované strany byly v naplňování svého programu podobně úspěšně, přičemž nejproblematičtější ze zkoumaných oblastí byla hospodářská politika. Výsledky zkoumání naznačily, že...
TOP 09 a STAN jako aliance stran
Hlinovský, Šimon ; Jüptner, Petr (vedoucí práce) ; Perottino, Michel (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá fenoménem aliancí politických stran a hnutí, s důrazem na alianci strany TOP 09 a hnutí Starostové a nezávislí. Tento fenomén je dnes v české politice velmi aktuální. Diplomová práce se zabývá také jinými svazky stran pravého středu, které v České republice vznikly, a hledá odpověď na otázku, jestli se skutečně jedná o aliance. Především se diplomová práce zabývá vztahem mezi TOP 09 a STAN, které od roku 2009 spolupracují jak na celostátní úrovni, tak na regionální a lokální úrovni. Zabývá se odlišnosti mezi vztahem TOP 09 a STAN na těchto úrovních, hledá případy štěpení mezi TOP 09 a STAN, a také hledá odpověď na otázku, jaké jsou perspektivy této aliance do budoucna. První smlouva o spolupráci byla uzavřena v roce 2009. V roce 2013 byla nahrazena novou smlouvou, která již umožňuje volnější spolupráci a samostatnou kandidaturu obou subjektů na regionální a lokální úrovni.
TOP 09 a STAN jako aliance stran
Hlinovský, Šimon ; Jüptner, Petr (vedoucí práce) ; Perottino, Michel (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá fenoménem aliancí politických stran a hnutí, s důrazem na alianci strany TOP 09 a hnutí Starostové a nezávislí. Tento fenomén je dnes v české politice velmi aktuální. Diplomová práce se zabývá také jinými svazky stran pravého středu, které v České republice vznikly, a hledá odpověď na otázku, jestli se skutečně jedná o aliance. Především se diplomová práce zabývá vztahem mezi TOP 09 a STAN, které od roku 2009 spolupracují jak na celostátní úrovni, tak na regionální a lokální úrovni. Zabývá se odlišnosti mezi vztahem TOP 09 a STAN na těchto úrovních, hledá případy štěpení mezi TOP 09 a STAN, a také hledá odpověď na otázku, jaké jsou perspektivy této aliance do budoucna. První smlouva o spolupráci byla uzavřena v roce 2009. V roce 2013 byla nahrazena novou smlouvou, která již umožňuje volnější spolupráci a samostatnou kandidaturu obou subjektů na regionální a lokální úrovni.
Analýza volební strategie TOP 09 v Pardubickém kraji v roce 2012
Faltová, Zuzana ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Jüptner, Petr (oponent)
Analýza volební strategie TOP 09 v Pardubickém kraji v roce 2012 Předkládaná diplomová práce "Analýza volební strategie TOP 09 v Pardubickém kraji v roce 2012" pojednává o předvolební kampani TOP 09 ve volbách do Zastupitelstva Pardubického kraje v roce 2012. TOP 09 je politickou stranou, která se na české politické scéně objevila poprvé v roce 2009. Volby do krajských zastupitelstev v roce 2012 pro stranu představovaly první velkou výzvu od jejího vstupu do Poslanecké sněmovny v roce 2010 a především možnost etablovat se i na regionální úrovni. V práci se tedy snažím volby do Zastupitelstva Pardubického kraje zkoumat z hlediska teorie voleb druhého řádu, pro jejíž výzkum se staly základem první přímé volby do Evropského parlamentu v roce 1979. Cílem diplomové práce je představit teorii voleb druhého řádu a na jejím teoretickém konceptu provést analýzu volební strategie strany TOP 09 před volbami do krajských zastupitelstev v roce 2012 v Pardubickém kraji. Na základě této teorie se snažím zjistit, do jaké míry je možné tuto teorii aplikovat na volební strategii TOP 09 a zda volební manažeři TOP 09 při přípravě volební strategie reflektují teorii voleb druhého řádu či je volební strategie tvořena zcela nezávisle na tomto fenoménu. Klíčová slova Volby do Zastupitelstva Pardubického kraje, teorie...
Komunikace TOP 09 ve volbách do Poslanecké sněmovny PČR v roce 2010
Frost, Iveta ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce "Komunikace TOP 09 ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2010" pojednává o předvolební kampani nově vzniklé neparlamentní politické strany TOP 09 k volbám do Poslanecké sněmovny, které se po dvojím zrušení předčasného termínu voleb na podzim 2009 uskutečnily až v termínu řádném, a to 28. a 29. května 2010. Pro komplexní uchopení tématu práce popisuje politické události, které se v České republice před parlamentními volbami v roce 2010 odehrály. Ty podmínily samotný vznik TOP 09 a do značné míry i potenciál jejího pozdějšího volebního úspěchu. Práce se dále zabývá profilem politické strany TOP 09, analýzou jejích volebních programů, positioningem TOP 09 na trhu parlamentních voleb a výsledky předvolebních preferencí strany v šetřeních jednotlivých výzkumných agentur. Následuje analýza předvolební kampaně samotné. Ta se zabývá jak celkovou strategií kampaně TOP 09 - jejím cílem, cílovými skupinami, tonalitou, tématy, načasováním, úrovněmi a rozpočtem, tak i barevnou symbolikou kampaně, jejími hlavními tvářemi, mediálním mixem a fenoménem negativní kampaně a jeho využitím. Následují výsledky voleb jako zpětná vazba politické komunikace. V závěru práce je provedeno zhodnocení předvolební kampaně TOP 09.
Komunální volby 2010 z pohledu volebních kampaní. Využití politického marketingu stranou TOP 09
Peisertová, Vendula ; Jüptner, Petr (vedoucí práce) ; Lebeda, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na využití politického marketingu stranou TOP 09 ve volbách do obecních zastupitelstev v roce 2010. Zvolené téma se zabývá problematikou, která na komunální úrovni doposud nebyla zpracována. Text je rozdělen do dvou částí. První se věnuje teoretickým konceptům spojeným s politickým marketingem. Pro potřeby této práce byly využity především modely Lees-Marshmentové a Bruce Newmana. Výzkum pracoval s hypotézou, že strana TOP 09 implementovala ve volbách do obecních zastupitelstev marketingové postupy a lze ji na základě modelu Lees-Marshment označit za marketingově orientovanou stranu. Jako hlavní metodologický přístup k řešení výzkumné otázky byla zvolena kvalitativní strategie, neboť umožnila hloubkovou analýzu volební kampaně TOP 09 v jejím autentickém prostředí a umožnila prezentovat její obraz v co možná nejkomplexnější podobě. Druhá část práce zahrnuje dvě obsáhlé případové studie o volbách do zastupitelstva města Olomouc a do zastupitelstva hlavního města Prahy zpracované z pohledu volební kampaně strany TOP 09. Empirická část diplomové práce se v jednotlivých kapitolách věnuje strategické přípravě volební kampaně, organizaci kampaně, internímu marketingu, analýze volebních programů, využívání volebních průzkumů, roli dalších volebních stran v průběhu volební...
Předvolební strategie malých politických stran: Případová studie TOP 09, Věcí veřejných a Strany práv občanů - Zemanovci pro volby do PS PČR 2010
Kapuciánová, Aneta ; Just, Petr (vedoucí práce) ; Lebeda, Tomáš (oponent)
Diplomová práce Předvolební strategie malých politických stran: Případová studie TOP 09, Věcí veřejných a Strany práv občanů - Zemanovci pro volby do PS PČR 2010 hodnotí volební kampaň zmíněných politických subjektů, jejich personální, komunikační a finanční strategii a strategii mezistranických vztahů. Autorka textu vychází z předpokladu, že malé politické strany, jimiž všechny zkoumané subjekty v době provádění výzkumu byly, vedou předvolební kampaň podobným stylem - vyhýbají se negativní kampani, v jejich čele stojí výrazná a společensky známá osobnost, která má potenciál přilákat pozornost a zájem nejen voličů, ale i médií, ke své propagaci využívají velké množství podporovatelů, kteří se stranou sympatizují. Teoretická koncepce odborného textu je založena na podobnosti politického a ekonomického pojetí marketingu, proto autorka řadí malé strany mezi mikrosegmentáře neboli výklenkáře, kteří na politickém trhu okupují pouze jeho malou část (výklenek), kterou velké politické subjekty ignorují či nemají kapacity na její dostačené pokrytí. Základem kampaně každé malé politické strany je tedy úzké vymezení se na neobsazenou část trhu, přičemž je pro subjekt klíčové, aby se orientoval i na několik dalších témat (segmentů) pro případ, že by byl na vlastním trhu pohlcen větším konkurentem, případně by...
Analýza komunikační strategie TOP 09 v předvolební kampani 2013
Vávrová, Barbora ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zabývá předvolební kampaní a komunikační strategií politické strany TOP 09 ve volbách v roce 2013. Cílem této práce je analyzovat komunikační strategii politické strany TOP 09 v předvolební kampani, analyzovat jednotlivé nástroje komunikace a zhodnotit kvalitu jejich provedení. Práce je rozdělena do dvou částí, přičemž první teoretická část má za cíl vymezit politický marketing a jeho jednotlivé koncepty a modely, a následně volební kampaně a strategie. V analytické části práce bude provedena strategická analýza strany TOP 09 a následně její komunikační strategie. Přínos práce tkví v komplexním zhodnocení komunikační strategie politické strany TOP 09 a v návrzích na její zefektivnění.
Politický marketing strany TOP 09 před volbami 2010
Vávrová, Barbora ; Vymětal, Petr (vedoucí práce) ; Kuta, Martin (oponent)
Bakalářská práce na téma "Politický marketing strany TOP 09 před volbami v roce 2010" si klade za cíl analyzovat využití marketingových nástrojů a jejich aplikaci ve volební kampani strany TOP 09. V první teoretické části práce popisuje politický marketing a zabývá se teorií volebních kampaní a politických stran z marketingového hlediska. Druhá část práce představuje stranu TOP 09, její vznik a hlavní představitele. Praktická část práce popisuje politický marketing strany TOP 09 a její předvolební kampaň. V závěru práce analyzuje a hodnotí politický marketing strany a jeho podíl na úspěchu strany ve volbách roku 2010.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.