Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunální volby 2010 z pohledu volebních kampaní. Využití politického marketingu stranou TOP 09
Peisertová, Vendula ; Jüptner, Petr (vedoucí práce) ; Lebeda, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na využití politického marketingu stranou TOP 09 ve volbách do obecních zastupitelstev v roce 2010. Zvolené téma se zabývá problematikou, která na komunální úrovni doposud nebyla zpracována. Text je rozdělen do dvou částí. První se věnuje teoretickým konceptům spojeným s politickým marketingem. Pro potřeby této práce byly využity především modely Lees-Marshmentové a Bruce Newmana. Výzkum pracoval s hypotézou, že strana TOP 09 implementovala ve volbách do obecních zastupitelstev marketingové postupy a lze ji na základě modelu Lees-Marshment označit za marketingově orientovanou stranu. Jako hlavní metodologický přístup k řešení výzkumné otázky byla zvolena kvalitativní strategie, neboť umožnila hloubkovou analýzu volební kampaně TOP 09 v jejím autentickém prostředí a umožnila prezentovat její obraz v co možná nejkomplexnější podobě. Druhá část práce zahrnuje dvě obsáhlé případové studie o volbách do zastupitelstva města Olomouc a do zastupitelstva hlavního města Prahy zpracované z pohledu volební kampaně strany TOP 09. Empirická část diplomové práce se v jednotlivých kapitolách věnuje strategické přípravě volební kampaně, organizaci kampaně, internímu marketingu, analýze volebních programů, využívání volebních průzkumů, roli dalších volebních stran v průběhu volební...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.