Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 45 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Volno-časové pohybové aktivity studentů UK FTVS obor TVS
Měchura, Jakub ; Vomáčko, Ladislav (vedoucí práce) ; Nováková, Lenka (oponent)
Název práce: Volno-časové pohybové aktivity studentů UK FTVS obor TVS Cíle práce: Získat informace o studentech 3.ročníku bakalářského studia na UK FTVS v oboru TVS a jejich návycích v oblasti volno-časových aktivit a sportu. Porovnat získané informace o studentech napříč studijními směry daného oboru. Zjistit, popsat a porovnat další faktory ovlivňující participaci studentů na volno-časových aktivitách a sportu. Metody: Sběr informací a samotný průzkum byl realizován pomocí dotazníkového šetření a analýzy dokumentů. Následně byly výsledky vyhodnoceny pomocí statistických metod a výpočtů. Výsledky: Z průzkumu bylo zjištěno, že mezi studenty různých studijních směrů jsou odlišnosti v participaci ve volno-časových pohybových aktivitách. Studenti sportovních specializací provozují více soutěžních sportů než ostatní směry, ale zároveň nezaostávají v účasti ve volno-časových pohybových aktivitách. Nejvíce se těmto aktivitám věnují studenti směru Aktivity v přírodě. Dále bylo zjištěno, že s příchodem na vysokou školu se u studentů mění návyky a postoje ke sportu. Studenti se méně účastní soutěžních sportů v klubech a začínají se více věnovat sportu ve svém volném čase a ve vlastní režii. Studium na UK FTVS vede studenty ke zkoušení nových pohybových aktivit a vytváří tak pro ně nová pole působnosti....
Portál elektronických informačních zdrojů Umění online Knihovny JAMU v Brně a jeho služby
Kasperkevičová, Romana ; Bratková, Eva (vedoucí práce) ; Stöcklová, Anna (oponent)
Tématem rigorózní práce je portál pro přístup k volně dostupným elektronickým informačním zdrojům "Umění online" Knihovny Janáčkovy akademie múzických umění v Brně (více viz http://knihovna.jamu.cz/index.html nebo http://dokumenty.jamu.cz/knihovna/eiz). Konkrétními cíly jsou analýza a hodnocení stávajícího stavu portálu, průzkum využívání informací a informačních služeb portálu, návrh na rozšíření informačních služeb portálu, návrh na jeho organizační a technologické zlepšení a návrh na doplnění informačních zdrojů. Rigorózní práce je strukturována do sedmi kapitol. Část textu je věnována JAMU a její knihovně, stěžejní část portálu Umění online. Kapitola 1. Janáčkova akademie múzických umění v Brně přibližuje prostředí umělecké vysoké školy. Od kapitoly 2. Knihovna JAMU - historie, vývoj, služby a jejich kritická analýza po kapitolu 4. Elektronické informační zdroje v Knihovně JAMU, se text zabývá problematikou knihovny. Kapitola 5. Portál Umění online - vývoj, kritická analýza současného stavu popisuje vývoj a analyzuje současný stav portálu Umění online. Prezentací průzkumu, který zjišťoval využívání oborových informací z portálu a spokojenost uživatelů s jeho propagací a webovou prezentací, se zabývá kapitola 6. Dotazníkové šetření "Využívání portálu s elektronickými informačními zdroji (EIZ)...
Evaluation of Selected Indoor Environmental Quality Factors in the Leed Certified Administrative Building
Harčárová, Katarína
The presented paper deals with the assessment of the indoor environmental quality (IEQ) in the selected offices of the newly built LEED certified administrative building. The IEQ assessment consisted of monitoring selected IEQ risk factors and a questionnaire survey. The results of IEQ monitoring showed that the monitored offices meet the required legislative and LEED limits. The presence of occupants and cleaning activities have the greatest impact on IEQ in the monitored offices. The users themselves evaluate the IEQ in the offices of this administrative building positively. Overall, the results obtained show that the offices of the relevant administrative building provide a healthy and comfortable indoor environment that does not significantly disrupt the occupant's work performance.
Distribuovaný systém pro internetové marketingové průzkumy
Klembara, Radovan ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Cieľom práce je navrhnúť a implementovať distribuovaný systém, ktorý bude zastrešovať prácu s internetovými dotazníkmi. Práca má za úlohu vytvoriť systém zložený z mobilnej aplikácie pre zariadenia s operačným systémom iOS a serverovej aplikácie. Úlohou mobilnej aplikácie je sprostredkúvať prácu s dotazníkmi. Serverová aplikácia sa postará o ukladanie a správu dát v databáze. Práca sa zameriava aj na vytvorenie motivačného systému, pre zlepšenie pravdepodobnosti vyplnenia dotazníkov.       V práci som vytvoril mobilnú aplikáciu pre zariadenia s iOS operačným systémom, ktorého verzia nie je staršia ako iOS 14. Ďalej som vytvoril serverovú aplikáciu, spravujúcu PostgreSQL databázu. V práci riešim aj motiváciu používateľov k vyplňovaniu dotazníkov, a to pomocou systému odmien. Používateľ dostáva za každý vyplnený dotazník určitú čiastku vnútoroaplikačnej meny. Menu si potom používatelia môžu vymeniť za zľavové kupóny.      Riešenie práce poskytuje používateľom mobilnú aplikáciu, v ktorej môžu efektívne vypĺňať dotazníky, získavať odmeny a vymieňať si ich za zľavové kupóny. Používateľom je umožnené vytvárať dotazníky a získavať z nich výsledky. Pre motivovanie ostatných používateľov je možné pridávať zľavové kupóny.
Vytvoření učebního textu pro předmět Anatomie a fyziologie zvířat a jeho vyzkoušení a posouzení při výuce na střední odborné škole v oboru veterinářství
VÁCLAVÍČKOVÁ, Jitka
Práce se skládá z části teoretické a části praktické. Teoretická část se zabývá poznatky o tvorbě výukových materiálů a požadavky znalostí z anatomie zvířat pro střední školy v oboru veterinářství. Z tohoto vychází praktická část práce, a to návrh učebního textu na téma Střevo - jeho stavba a funkce. Text byl následně použit při výuce odborného předmětu Anatomie a fyziologie zvířat v 1. ročníku Střední odborné školy veterinární a mechanizační v Českých Budějovicích. Učební text a jeho využití bylo zhodnoceno studenty prostřednictvím dotazníku.
Vytvoření učebního textu pro předmět Hygiena a technologie potravin a jeho využití na střední odborné škole
MAŠÁTOVÁ, Lucie
The bachelor thesis consists of two parts - theoretical and practical. In the theoretical part are presented basic informatik about the secondary education of veterinary medicine, textbooks, creation of textbooks. Thepractical part describes creation of a part oftextbook on the topic of maturing of meat and its verification in the teaching of the subjekt Hygiene and food technology in the third year of the secondary Vocational veterinary school in České Budějovice. Students satisfaction with textbook will be verified using questionnaires.
Analysis of a questionnaire survey of graduates of the master degree at the University of Economics Prague
Barus, Miroslav ; Šulc, Zdeněk (vedoucí práce) ; Blatná, Dagmar (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou dat z dotazníkového šetření absolventů magisterského stupně studia na Vysoké školy ekonomické v Praze. Data byly získány z dotazníku výzkumného projektu Reflex 2010 pod záštitou Střediska vzdělávací politiky, Univerzity Karlovy v Praze. Cílem práce je komparace uplatnění absolventů podle různých ukazatelů. Práce je členěna do dvou částí. První se zabývá teoretickým vymezením a deskripciou testů porovnávajících střední hodnotu a relativní četnost zkoumaných znaků, využitých při analýze. Druhá část analyzuje a porovnává uplatnění absolventů rozdělených podle fakult, pohlaví a místa uplatnění. Záměrem práce je i zhodnocení dopadu použití nevalidní testů hypotéz.
Jak se učí romské dějiny?
Šedivá, Barbora ; Havlůjová, Hana (vedoucí práce) ; Mikeska, Tomáš (oponent)
Diplomová práce je věnovaná problematice výuky romských dějin v hodinách dějepisu. Zařazení romských dějin do kurikula je zdůvodněno v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání, především v rámci průřezového tématu Multikulturní výchova. V teoretické části práce je představen stručný přehled romských dějin, který by se měl na základní škole ve výuce objevit. Dále byla provedena obsahová analýza učebnic dějepisu pro druhý stupeň základní školy z hlediska romských dějin a představeny jsou i další možné zdroje pro výuku. V rámci praktické části práce bylo provedeno a analyzováno dotazníkové šetření na vybraných základních školách. Prostřednictvím šetření byly zjištěny aktuální znalosti žáků devátých tříd, pro které pak byla připravena ukázková výuková hodina zaměřená na romské dějiny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 45 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.