Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 59 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Model elektronického obchodu telekomunikační společnosti
Kuchařík, Lukáš ; Stegura, Milan (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je návrhem elektronického obchodu pro společnost „O2 prodejna Znojmo“. Podává řešení obsahu, struktury, uspořádání a funkcí internetové prodejny, obsahuje návrh základu databáze. Je podkladem pro vytvoření, nebo výběr aplikace technicky zajišťující provoz e-shopu.
Návrh na podporu prodeje služeb společnosti
Matějka, Lukáš ; Lebeda, Martin (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na podporu prodeje služeb společnosti vytvořením internetového portálu, na kterém bude možné snadno a rychle založit internetové stránky včetně jejich administrace. V práci je analyzováno tržní prostředí, popsán proces vytvoření portálu a navrženy cenové varianty.
Podnikatelský záměr
Himer, Martin ; Hlavenka, Bohumil (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského záměru nové obchodní společnosti. Nejprve je definována podstata podnikatelského záměru a sepsány poznatky z literatury. Dalším bodem je analýza trhu. Následně je přistoupeno k samotnému návrhu, který obsahuje finanční a marketingový plán a případná rizika. Posledním bodem je ekonomické zhodnocení celého projektu.
Informační systém realitní kanceláře
Dudík, Michal ; Rychlý, Marek (oponent) ; Masařík, Karel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou požadavků na online redakční systém realitní kanceláře. Cílem práce je tento systém navrhnout a implementovat. Důraz je především kladen na možnost synchronizace dat s českými realitními servery. Na základě posouzení několika různých metod používaných pro výměnu dat jsou ilustrovány jejich výhody a nevýhody. Zjištěné skutečnosti budou použity pro návrh vlastní metody synchronizace mezi realitními systémy. Systém je vytvořen za použití technologií PHP 5 a MySQL, XML, XSLT, XHTML, CSS, JavaScript, XML-RPC.
Analysis and Design of Electronic Commerce
Plešinger, Dominik ; Luhan, Jan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
In this bachelor’s thesis I analyzed market environment where competitive internet shops are located. In next step I processed proposal and solution of e-shop focused on selling goods and services giving maximum priority to satisfy the customer. This work provides the theoretical basis for defined problems and is kind of solution of e-shop and also is a tool for it's adaptation to competitive environment.
Návrh internetového obchodu
Crlík, Jan ; Ing.Bernad Neuwirth (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vytvořením původního elektronického obchodu pro soukromou firmu zabývající se marketingem. Popisuje technologie, kterými je možné tento obchod vytvořit a ukazuje řešení, které k jeho vytvoření vede.
Webový systém pro prodej fotoaparátů
Plhal, Richard ; Stryka, Lukáš (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Moje práce má za cíl vytvoření informačního systému, který bude sloužit k online nákupu přes internet se vším, co tato problematika obsahuje. Dle získaných teoretických i praktických znalostí jsem navrhl online internetový obchod, ve kterém pro demonstraci této technologie budu prodávat digitální fotoaparáty. Systém by měl poskytnout běžným a registrovaným uživatelům přehledné rozhraní pro prohlížení, vyhledávání, třídění, srovnávání a objednávání z nabídky zboží. Zcela jiné rozhraní je navrženo pro administrátora, který se stará o správu databáze tzn. přidávání, mazání a úpravu jednotlivých položek. K této problematice jsem použil pro to určené technologie, které jsou například databázový systém MySQL, skriptovací jazyk PHP a jazyk HTML.
Model strategického řízení elektronického obchodu
Janková, Martina ; Drliczková, Lucie (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
V bakalářské práci je uveden návrh možné varianty modelu strategického řízení elektronického obchodu zaměřeného především na požadavky koncového zákazníka. Předkládaná práce obsahuje teoretická východiska k systémově vymezené problematice, možnou implementaci navrhované strategické metody řízení elektronického obchodu vybrané firmy a je jistým nástrojem pro zlepšení postavení firmy v konkurenčním prostředí trhu.
Zjišťování uživatelských preferencí pro internetový obchod
Smrčka, Zdeněk ; Vojtáš, Peter (vedoucí práce) ; Eckhardt, Alan (oponent)
Název práce: Zjišťování uživatelských preferencí pro internetový obchod Autor: Zdeněk Smrčka Katedra / Ústav: Katedra softwarového inženýrství (32-KSI) Vedoucí bakalářské práce: prof. RNDr. Peter Vojtáš, DrSc. (32-KSI) Abstrakt: Cílem této práce je vytvoření internetového obchodu (v doméně zdravotnické, ale přenositelné mezi jinými doménami). Pro zjištění uživatelských preferencí je použita implicitní metoda hodnocení. Pomocí této metody se uživateli po přihlášení zobrazují výrobky seřazené od nejvíce preferovaných po nejméně preferované. V případě, že uživatel po přihlášení zvolí určitou kategorii výrobků, tak se výrobky seřadí od nejvíce po méně preferované v dané kategorii. Vytvoří se zpětná vazba o oblíbenosti jednotlivých výrobků u jednotlivých uživatelů a tím získává výrobce informaci o zájmu o jeho výrobky na trhu. Správce obchodu může následně přesouvat výrobky v rámci internetového obchodu na lepší pozice podle jejich oblíbenosti. Klíčová slova: uživatelské preference, internetový obchod, uživatelovi oblíbené výrobky
VZNIK INTERNETOVÉHO OBCHODU SPORTEX.CZ
Krapítek, Vojtěch ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Bakalářská práce popisuje postup tvorby internetového obchodu Sportex.cz od počátečního záměru až po vybudování obchodně úspěšného internetového obchodu. Jsou popsány a odůvodněny zvolené jednotlivé kroky postupu, tj. koupě internetového e-shopového řešení, výběr domény, marketingové metody. V práci jsou využity bohaté zkušenosti autora s provozováním internetového obchodu Sportex.cz, který je provozován přes tři roky a je východiskem pro popis veškerých postupů v internetovém podnikání. Celá práce je rozdělena na tři části: představení firmy, popis jednotlivých postupů s vyhodnocením a závěrečné vyhodnocení. Popisem jednotlivých postupů jsou vysvětleny důvody zvolených kroků a vyhodnocení shrnuje přínos vybraných postupů. V závěrečném vyhodnocení jsou všechny zvolené postupy zkoumány a na jejím základě jsou pak navržena případná účinnější řešení. Klíčová slova: internetový obchod, e-marketing, internet, Sportex

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 59 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.