Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový plán vybraných gastronomických zájezdů
Mokrišová, Kristýna ; Kalábová, Markéta (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Tématem diplomové práce je marketing gastronomické cestovní kanceláře. Gastronomický cestovní ruch patří mezi současné trendy cestovního ruchu, na základě tohoto rostoucího potenciálu bude v práci představena fiktivní gastronomická cestovní kancelář prodávající gastronomické zájezdy. Hlavním záměrem práce je navržení marketingové kampaně specifických gastronomických zájezdů. Marketingová kampaň bude sestavena tak, aby zaujala, oslovila a přiměla zákazníky k nákupu nabízených služeb. Kampaň tedy dokáže nabídnout potenciálním zákazníkům přesně to, po čem tolik touží. Marketingový přístup není stejný pro všechny, zohledňuje spotřební a mediální chování odlišných cílových skupin. Díky navržené kampani bude zvýšena konkurenceschopnost firmy, bude dosahován zisk, tedy objemný prodej nabízených zájezdů a získání silné pozice na trhu.
Gastronomie Argentiny
Cypriánová, Michaela ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Cílem této diplomové práce je charakterizovat argentinskou gastronomii s vyzdvihnutím regionálních rozdílů a také zjistit situaci zastoupení argentinské gastronomie v Praze. Práce je rozdělena do šesti kapitol, přičemž první dvě kapitoly se zabývají teoretickými východisky, a to konkrétně významem cestovního ruchu a gastronomie a jejich vzájemným vztahem, a dále charakteristikou lokality Argentiny z geografického, demografického, historického a ekonomického hlediska. Třetí kapitola je již věnována argentinské gastronomii: obsahuje charakteristiku argentinské kuchyně, popis způsobu stravovaní Argentinců, výčet nejtypičtějších argentinských pokrmů a nápojů a také přehled vybraných kulturně gastronomických atraktivit v zemi. Následující kapitola charakterizuje argentinské gastronomické regiony s důrazem na jejich geografické a gastronomické odlišnosti. Pátá kapitola analyzuje zastoupení argentinské gastronomie v Praze a detailně porovnává pět vybraných pražských provozoven zaměřujících se na argentinskou gastronomii. Poslední část shrnuje zjištění, vyvozuje závěry a dává doporučení na vylepšení dané situace.
Gastronomie jako moderní motiv cestovního ruchu
Lenhartová, Michaela ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá gastronomickým cestovním ruchem v České republice. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a cílem je charakterizovat rostoucí důležitost gastronomie jako moderního motivu v cestovním ruchu. V praktické části jsou na toto téma zpracovány výsledky dotazníkového šetření a v poslední části bakalářské práce byla vytvořena analýza nabídky vybraných českých cestovních kanceláří, které nabízejí zájezdy za gastronomií.
Gastronomické trasy Prahou
Lampertová, Denisa ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá gastronomickými trasami Prahou zaměřené na českou a pražskou kuchyni. Teoretická část se zaměřuje na charakteristiku pojmů z oblasti cestovního ruchu, gastronomického cestovního ruchu a ocenění a ceny v gastronomii. Praktická část obsahuje charakteristiku české kuchyně, nynější pořadatele gastronomických tras v Praze a jejich komparace a statistiky týkající se stravovacích zařízení v hlavním městě Praze. Další částí je vypracování dvou gastronomických tras. Cílem této bakalářské práce bylo vypracovat dvě gastronomické trasy pro dva typy klientely a to pro turisty a gurmány. Byly stanoveny podmínky pro obě trasy a výběr podniků byl ovlivněn hodnocením veřejnosti a osobními zkušenostmi. Následně byla vypracována komparace těchto tras se stanovenými kritérii.
Sladké cestování
Štefelová, Iveta ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Cílem práce je charakterizovat a porovnat typické dezerty a sladkosti ve vybraných zemích a zmapování různých gastronomických festivalů a událostí s tématikou sladkostí. Teoretická část práce se věnuje charakteristice sacharidů a zařazení cukru do této skupiny. Dále jsou zde uvedeny možné alternativy náhrady cukru, historický vývoj produkce a spotřeby cukru od starověku až po současnost, význam cukru ve výživě a nemoci spojené s jeho nadměrným užíváním. V praktické části je vymezena problematika charakteristiky dezertu a jeho postavení v gastronomii. Největší část práce se věnuje rozdílům a specifikům mezi dezerty a sladkostmi ve vybraných zemích a gastronomickými událostmi, které patří k aktivitám spojeným s gastronomickým cestovním ruchem a příznivě ovlivňují rozvoj cestovního ruchu v dané destinaci.
Cestování za gastronomií
Mokrišová, Kristýna ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Tématem bakalářské práce je gastronomický cestovní ruch, jenž je stále populárnější v moderních trendech cestovního ruchu. Práce si vytyčuje za cíl vymezit základní terminologii předmětné oblasti - především definovat pojmy stravování, stravovací služby a gastronomie; popsat gastronomii jako součást kultury národa a současně jako prvek globalizace; analyzovat cestování za gastronomií a zmapovat atraktivity v oblasti gastronomie; v neposlední řadě představit specifické typy cest za poznáním gastronomie a zdůraznit přednosti kuchyně jednotlivých destinací. V práci se blíže budeme věnovat třem vybraným destinacím, které budou rozpracovány do modelových nabídek. Součástí cíle práce je vytvoření rozhodovacích modelů a návrh systému pro podporu rozhodování, umožňující gastronomicky orientované cestovní kanceláři učinit relevantní nabídku klientovi.
Národní gastronomické produkty, suroviny a s nimi spojené eventy
Parmová, Markéta ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou národní gastronomie a gastronomického cestovního ruchu v České republice. Práce je zaměřena na typické české národní produkty a suroviny a na eventy s nimi spojené. Práce se soustřeďuje zejména na gastronomické atraktivity ve Středočeském kraji. Součástí práce je také popis chráněných označení podle Evropské unie a přehled certifikovaných potravin a produktů v České republice. Celkově práce prezentuje gastronomii jako jednu z významných součástí cestovního ruchu České republiky.
Gastronomie Ruska v cestovním ruchu
Baranov, Nikita ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Jarolímková, Liběna (oponent)
Bakalářská práce se zabývá gastronomickým cestovním ruchem na území Ruské federace. Hlavní důraz je kladen na výzkum toho, jak souvisí ruská gastronomie s cestovním ruchem, a jestli gastronomie ruská má tendence k rozvoji populárního typu cestovního ruchu na území Ruska, jímž je gastronomický cestovní ruch. V teoretické části práce jsou představeny základní charakteristiky gastronomického cestovního ruchu z různých úhlů pohledu a také jsou zde popsané motivační faktory, které nabízí gastronomie. Dále je představena Ruská federace a přiblížena ruská kuchyně, její historický vývoj, který je doplněný přehledem o produktech a pokrmech typických pro jednotlivé regiony a národy Ruské federace. Praktická část je zaměřená na sestavení trasy v duchu gastronomického cestovního ruchu, jež je založená na gastronomických festivalech a slavnostech probíhajících na území Ruska během jednotlivých ročních sezón. Výsledkem provedeného průzkumu je objevení čtyř gastronomických tras.
Vybrané gastronomické festivaly v ČR
Vencová, Magdalena ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá pěti gastronomickými festivaly z celé České republiky - Prague Food Festivalem, Grand Restaurant Festivalem, festivalem Foodparade, Food Festivalem Karlovy Vary a Gastrotour České Budějovice. Cílem práce je podrobně analyzovat každý z uvedených festivalů a určit jejich shodné a rozdílné znaky. Součástí praktické části jsou rozhovory s vybranými osobnostmi z oboru.
Gastronomie jako motiv zahraničního pasivního cestovního ruchu
Ječmínková, Irena ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá gastronomickým cestovním ruchem ve vztahu k pasivnímu cestovnímu ruchu České republiky. Teoretická část se zaměřuje na objasnění pojmů z oblasti cestovního ruchu, gastronomického cestovního ruchu a marketingu v této oblasti. Praktická část se skládá z charakteristiky cestovních kanceláří, které nabízí kulinářské zájezdy pro klienty z České republiky a porovnání kulinářských zájezdů, které nabízí. Další částí je provedený průzkum a jeho vyhodnocení. Cílem průzkumu bylo charakterizovat stoupající význam gastronomie jako motivu pro zahraniční pasivní cestovní ruch. Dále prozkoumat, jak Češi gastronomii v zahraničí vnímají, zda hraje gastronomie roli při výběru destinace, a které země jsou pro Čechy gastronomicky přitažlivé.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.