Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza trhu cukrovinek v České republice z pohledu retail auditu
Konečná, Eva ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Navrkalová, Jana (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl provést komplexní analýzu trhu cukrovinek v České republice jako jednoho z největších a nejdynamičtějších trhů. Pro potřeby této analýzy bylo využito metodologie maloobchodního auditu, jehož data umožňují detailní zmapování specifik trhu, které je zcela objektivní a nestranné. Analýza začíná na makro úrovni trhu cukrovinek a zachycuje jeho postavení v FMCG sektoru, poté se zaměřuje na konkrétní kategorii trhu cukrovinek - na čokoládové cukrovinky, kde jde ještě více do detailu až na úroveň konkrétních výrobků na trhu tabulkových čokolád. Jako doplněk metodologie retail auditu slouží vlastní spotřebitelský výzkum, který celou analýzu rozšiřuje o pohled a vnímání spotřebitele. Vedle detailní analýzy trhu cukrovinek poukazuje práce na veliký přínos maloobchodního auditu, zároveň ale s pomocí spotřebitelského výzkumu zachycuje oblasti výzkumu trhu, které naopak svými daty nepokrývá.
Schopnost spotřebitelů reagovat na cenové slevy rychloobrátkového zboží
Brabencova, Eliska ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Hlavní cíl diplomové práce bylo ohodnotit, jak cenové slevy ovlivňují chování spotřebitelů při nakupování rychloobrátkového zboží s důrazem na věrnost značce. Čeští zákazníci se vyznačují tím, že dávají větší důraz na nabídku slevových akcí. Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu cenových slev šamponů v České republice. Letáky hlavních prodejců drogerie byly zanalyzovány, aby bylo možné ohodnotit frekvenci a hloubku cenových slev šamponů. Chování spotřebitelů při nakupování šamponů a jejich postoj k cenovým slevám šamponů bylo popsáno pomocí dotazníku. Dvě hypotézy, že šampony jsou zlevněné velmi často a výrazně, se potvrdily. Zákazníci preferují nakupovat šampony za zlevněné ceny a někteří dokonce věří, že se nevyplatí kupovat šampony za plné ceny.
Analýza postavení společnosti Coca-Cola na trhu nealkoholických nápojů v České republice
Hankeová, Lucie ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat postavení společnosti Coca-Cola na českém trhu nealkoholických nápojů s využitím dat maloobchodního auditu. V první řadě jsou poskytnuty informace o trhu nealkoholických nápojů v České republice jako stanovení kontextu, v němž bude samotná analýza provedena. Jedná se o fakta, jako jsou velikost, trendy či struktura trhu jak z hlediska zahrnutých kategorií tak i výrobců na něm působících. Následně je do kontextu uvedena samotná společnost Coca-Cola jako globálně největší výrobce nealkoholických nápojů a ve vztahu k hlavním aktérům na českém trhu je s důrazem na segment colových nápojů vyhodnocena její pozice. Analýza primárně využívající tvrdých dat maloobchodního auditu je v závěrečné části práce doplněna o výsledky dotazníkového šetření přinášejícího neméně důležitý pohled samotného spotřebitele.
Vplyv známych osobností pri výbere kozmetiky na českom trhu
Stašková, Diana ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Cieľom diplomovej práce je zistiť aký vplyv majú známe osobnosti na rozhodovací proces pri výbere kozmetiky (vlasovej a pleťovej) na českom trhu. Diplomová práce je rozdelená na dve hlavné časti. Teoretická časť popisuje rozhodovací proces spotrebiteľa, rolu známej osobnosti pri výbere produktu a príklady využitia známych osobností v reklame firmou L'Oréal. Praktická časť sa zameriava na analýzu správania spotrebiteľa prostredníctvom kvantitatívneho (on-line dotazník) a kvalitatívneho výzkumu (skupinové diskusie) s cieľom analyzovania názorov spotrebiteľov na reklamu prostredníctvom známych osobností a do akej miery sú ňou ovplyvnení. Vďaka týmto analýzam som bola schopná identifikovať faktory s najväčším vplyvom na rozhodovací proces pri výbere kozmetiky a umiestniť vplyv známych osobností v rámci tejto skupiny rozhodujúcich faktorov. V závere práce sa takisto nachádza odporúčanie najdôležitejších marketingových nástrojov pri propagácii produktov zameraných na starostlivosť o pleť a vlasy na českom trhu.
Analysis of on-shelf-availability in FMCG industry
Krišťák, Dávid ; Jirsák, Petr (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent)
Diplomová práce Analýza dostupnosti produktů na prodejně v oblasti FMCG popisuje a analyzuje projekt společnosti Unilever ČR s jedním z jejích zákazníků v oblasti retailového prodeje. Její teoretická část se zabývá definováním a popisem logistického řetězce a specifiky v oblasti rychlo obrátkového zboží (FMCG) a jeho distribuce, problematikou zásob a oblastí dostupnosti zboží pro konečného kupujícího, což je její hlavní částí, které se věnuje i podstatná část praktické části. Práce rozebírá možné důvody, proč dochází k výpadkům a ilustruje chování kupujícího v případě, že zboží, které zamýšlel si koupit, je pro něj nedostupné. Část práce je o projektu OSA, on shelf availability. Tento projekt je zde představen, definovaná metodika a jeho výsledky. Důležitou a nedílnou součástí je oblast zabývající se nápravnými opatřeními, které pomůžou zákazníkovi vyvarovat se podobných problémů v budoucnosti.
Vývoj privátních značek v České republice
Vlachynská, Klára ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Halaštová, Kateřina (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza minulého a současného vývoje trhu privátních značek v České republice. Na tomto základě pak stanovení budoucích možných trendů vývoje s doporučením pro jednotlivé tržní subjekty. První teoretická část se zabývá úvodem do oblasti retail managementu. Jsou zde vymezeny důležité termíny související s privátními značkami. Následující část je věnována stručnému úvodu jak si stojí trh privátních značek ve světě. Na tuto část poté navazuje analýza minulého a současného vývoje trhu privátních značek v České republice. Na základě těchto údajů je dále stanoven vlastní výzkum spotřebitelského chování v této oblasti. Výzkum je zaměřen za segment studentů. V závěrečné části jsou zhodnoceny poznatky výzkumu s doporučením pro maloobchodní praxi.
Analýza on-line komunikačního mixu společnosti Danone a návrh na jeho zefektivnění.
Hodboď, Radek ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Raiman, Alexander (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem on-line komunikace a jejím vymezením v rámci komunikačního a marketingového mixu. Je úzce spojena s překotným technologickým vývojem. Je tedy nutno sledovat trendy, které jsou rovněž součástí práce. Na základě teoretických podkladů, analýzy českého internetového a reklamního prostředí a výzkumu přístupu českých firem k on-line komunikaci, si autor klade za cíl stanovit, jaký význam on-line hraje v porovnání s ostatními částmi komunikačního mixu. Výstupy z výše zmíněného jsou aplikovány v analýze on-line komunikačního mixu rychloobrátkového výrobce i konkurenčních aktivit. Tato zjištění jsou dále formulována v doporučení pro zefektivnění on-line komunikace analyzované společnosti a taktéž slouží ke stanovení nové strategie.
Úroveň péče o zákazníky B2C v oboru FMCG v ČR
Krahulík, Jan ; Barton, Monika (vedoucí práce) ; Müllerová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá současnou úrovní zákaznické péče v oboru FMCG se zaměřením na supermarkety, obchody a restaurace. Metodika práce je založena na průzkumu spokojenosti zákazníků se současnou úrovní zákaznické péče a následné vytvoření návrhu na zvýšení této úrovně. Teoretický návrh je ověřen implementací na konkrétní společnosti.
Marketingové komunikace mezi výrobcem,distributorem a spotřebitelem na B2B trhu.
Sámek, Michal ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Raška, Adam (oponent)
Diplomová práce analyzuje postup tvorby marketingové komunikace a na konkrétním příkladě z praxe demonstruje její tvorbu.
Efektivita nástrojů podpory prodeje v sektoru FMCG
Müllerová, Lucie ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá efektivitou podpory prodeje v sektoru rychloobrátkového zboží. Jejím hlavním cílem je vyvodit relevantní závěry o povaze, efektech a dopadu nástrojů podpory prodeje v produktové kategorii snídaňových cereálií na základě důkladné analýzy jednotlivých efektů podpory prodeje. Práce se zabývá otázkou, zda je podpora prodeje přínosná z dlouhodobého hlediska a jakým způsobem ovlivňuje nákupní chování spotřebitelů. Jsou také zkoumány efekty podpory prodeje na celkovou spotřebu v kategorii a další faktory, které konzumaci ovlivňují.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.