Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mediální obraz kultury v turismu ovlivněný domácími kampaněmi agentury CzechTourism
Horáčková, Anna ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Dianová, Markéta (oponent)
Bakalářská práce se věnuje obrazu české kultury ve vybraných českých periodikách, a to na základě domácích kampaní české centrály cestovního ruchu CzechTourism. V teoretické části práce je definována oblast destinačního managementu, marketingu, médií a činnosti agentury. Kvantitativní obsahová analýza a kvalitativní analýza monitorují, jak jsou výstupy agentury prezentovány veřejnosti prostřednictvím médií. Zjištění, která výzkum přinesl, potvrdila nebo vyvrátila stanovené hypotézy. Jiná výzkumná metoda pak hlouběji zjišťovala způsob informování o českých kulturních hodnotách. Komplexní pohled na problematiku byl završen formulováním seznamu doporučení a návrhů, pomocí nichž by mohl být, doposud nedostatečný a částečně zkreslený, mediální obraz kampaní a aktivit rozšířen a zlepšen.
Spotřební chování Argentinců v cestovním ruchu.
Raková, Iveta ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Vilímková, Olga (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou spotřebního chování určitého segmentu v cestovním ruchu. Vybraným segmentem jsou Argentinci a tato práce popisuje jejich spotřební specifika spolu s analýzou vnějších faktorů, které vstupují do kupního rozhodovacího procesu. V práci je také uveden jejich vztah k destinaci Evropa a Česká republika a přehled marketingových aktivit agentury CzechTourism na tamním trhu. Cílem je tedy přiblížení tohoto trhu českým subjektům orientující se na cestovní ruch.
Hodnocení přínosu informačního centra pro podporu cestovního ruchu
Hanzlíková, Blanka ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá způsoby hodnocení přínosu turistických informačních center pro podporu cestovního ruchu. Analýza je provedena na konkrétním příkladu -- turistickém informačním centru agentury CzechTourism. Jednotlivé kapitoly obsahují činnosti TIC, A.T.I.C. ČR, CzechTourism, základní informace o příspěvkových organizacích a metody hodnocení efektivnosti v neziskovém sektoru. Praktická část poskytuje přehled o činnosti a financování TIC na Staroměstském náměstí, hodnotí jeho současnou situaci a přínos pro podporu cestovního ruchu v dané destinaci.
Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism a její působení v zemích Latinské Ameriky
ŠKRLETOVÁ, Iveta
Cílem bakalářské práce je pojednat o České centrále cestovního ruchu a jejích aktivitách v oblasti Latinské Ameriky. Nejprve je centrála obecně představena, je popsán její vznik, statut, cíl a hlavní úkoly. Současně je vysvětlena organizační struktura, hospodaření a marketingové aktivity, které vychází z popsaných koncepčních a strategických dokumentů. Následující část práce je věnována činnosti, kterou centrála vyvíjí směrem k Latinské Americe a v jejích hispanofonních a lusofonních zemích. Je podán podrobný přehled těchto aktivit a je posouzeno místo, které náleží danému geografickému prostoru v rámci aktivit centrály. Na závěr je zhodnocen význam a možný přínos těchto aktivit pro vzájemné vztahy v oblasti cestovního ruchu.
Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism a její působení ve Španělsku a Portugalsku
BROŽOVÁ, Kristýna
Cílem této bakalářské práce je pojednat o České centrále cestovního ruchu - CzechTourism a aktivitách, které vyvíjí při svém zahraničním zastoupení ve Španělsku a v Portugalsku. Na začátku práce je centrála obecně představena, vysvětluje se, jak vznikla a jaký má statut. Zároveň je zmíněna struktura organizace, poslání, hlavní cíle agentury a hospodaření. Jsou zde uvedeny také subjekty, se kterými centrála spolupracuje jak na národní, tak mezinárodní úrovni. V další části práce je okrajově zmíněno, jak Česká centrála cestovního ruchu působí jako celek a jakých prostředků využívá na podporu příjezdového cestovního ruchu České republiky. Následující část je zaměřena na samotné zahraniční zastoupení ve Španělsku a v Portugalsku, a na konkrétní aktivity, které zahraniční zastoupení využívá při propagaci České republiky v těchto zemích. V závěru práce zhodnotím význam, který tyto aktivity mohou představovat, a možný přínos těchto aktivit pro vzájemné vztahy v oblasti cestovního ruchu.
Rebranding České republiky
Čejpová, Ilona ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Česká centrála cestovního ruchu, CzechTourism, se rozhodla v roce 2011 zahájit dlouhodobý proces rebrandingu destinační značky Česka. Cílem této diplomové práce je zhodnotit a analyzovat efektivnost této činnosti ve všech doposud provedených krocích. Práce je rozdělena do několika částí, první kapitola se týká značky a image země, druhá část je zaměřena na corporate identity, obsahem třetí kapitoly je teorie o rebrandingu. V praktické části je vytvořen souhrn aktivit, událostí a činností, které v průběhu historie ovlivnily značku země, dále jsou uvedeny důvody k rebrandingu a problematické okruhy. Závěrem práce jsou hodnoceny jednotlivé kroky agentury CzechTourism a návrhy vizuální identity, je navržen další doporučený postup.
Analýza podmínek rozvoje filmového turismu v ČR
Rymešová, Hana ; Dianová, Markéta (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá filmovým turismem, jakožto celosvětově rostoucím fenoménem v oblasti cestovního ruchu. Prostor je věnován deskripci vývoje a forem tohoto fenoménu, přičemž důraz je kladen na konkrétní příklady dopadu filmů a televizního vysílání na cestování. Stěžejní část práce je zaměřena na marketingové nástroje filmových kanceláří (především Czech Film Commission) a organizací destinačního managementu (především CzechTourism) při spolupráci s filmovým průmyslem. Na jedné straně je ukázáno, jakými prostředky nejčastěji filmové kanceláře lákají filmové produkce na svá území, a na straně druhé jsou představeny způsoby práce destinačních společností v otázce location placement. Obecné principy jsou prolnuty s praktikami rodícími se v České republice. Primárním cílem práce je dokázat, že film jako marketingový nástroj hraje důležitou roli v propagaci destinace, a že má Česká republika velký potenciál se stát vyhledávanou filmovou lokalitou.
Využití internetového marketingu v činnosti agentury CzechTourism
Doležalová, Lenka ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Jarolímková, Liběna (oponent)
Diplomová práce se věnuje tématu internetového marketingu a jeho využití v oblasti propagace cestovního ruchu agenturou CzechTourism. Zkoumá využití jednotlivých nástrojů internetového marketingu a jejich dopad na cestovní ruch České republiky. Zároveň se práce detailně zaměřuje na marketingové aktivity CzechTourism na internetu z hlediska mediálních kampaní za uplynulé dva roky. Nedílnou součástí je také analýza webových prezentací, které slouží jako hlavní nástroj propagace České republiky.
Analýza propagace České republiky jako atraktivní turistické destinace
Žurmanová, Veronika ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice propagace České republiky jakožto destinace cestovního ruchu a zaměřuje se na vybrané marketingové aktivity České centrály cestovního ruchu - CzechTourism. První část práce v obecné rovině vymezuje marketing destinace a přibližuje činnosti národních turistických organizací. Druhá část charakterizuje příjezdový cestovní ruch České republiky a seznamuje s potenciálem destinace Česká republika, národními produkty cestovního ruchu a marketingovými nástroji České centrály cestovního ruchu. Třetí část představuje vybrané marketingové činnosti agentury CzechTourism. Závěrečná kapitola obsahuje SWOT analýzu propagace České republiky a návrhy pro budoucí kampaně.
On-line komunikace v marketingu cestovního ruchu ČR ve vztahu k zahraničí
Doláková, Gabriela ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Práce hodnotí současný stav využití nástrojů on-line komunikace v propagaci České republiky jako turistické destinace agenturou CzechTourism na zahraničních trzích, a to zejména v rámci aktuálního projektu Upevnění postavení ČR a její konkurenceschopnosti na evropském trhu CR. Východiskem je podrobnější studie nástrojů on-line marketingové komunikace, které v současnosti nabízí internetové prostředí, a stavu využití internetu a on-line komunikace v cestovním ruchu obecně a v České republice. Analýza odhalila nedostatky v přístupu k realizaci komunikace zejména v sociálních médiích a závažné chyby v přípravě webové prezentace, které znemožnily úspěch projektu. Závěrečné doporučení obsahuje návrhy na zlepšení a odkazy na příkladné zahraniční projekty.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.