Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 143 záznamů.  začátekpředchozí109 - 118dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nástroje interní komunikace z pohledu generace Y
Bečan, Martin ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Klíma, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou nástrojů interní komunikace z pohledu mladé generace lidí označovaných jako generace Y s důrazem na podnikové sociální sítě. Práce je standardně rozdělena na část teoretickou a výzkumnou. V teoretické části jsou po úvodní charakteristice interní komunikace a zasazení komunikačního nástroje do procesu komunikace představeny konkrétní nástroje pro interní komunikaci. Dále je představena část podnikových sociálních sítí jako nového trendu v rámci interní komunikace. Výzkumná část navazuje na teoretickou a zkoumá dle stanoveného postupu postoj generace Y k případnému využívání podnikových sociálních sítí v interní komunikaci organizace.
Analýza vnitrofiremní komunikace v souvislosti s IT, procesy a řízením v konkrétní organizaci
Plachá, Alena ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Franc, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou vnitrofiremní komunikace v konkrétní firmě a návrhy na její zlepšení. Za tímto účelem nejprve vymezuje význam vnitrofiremní komunikace pro firmu a následně popisuje faktory, které ji ovlivňují. Poté obecně popisuje kanály a nástroje vnitrofiremní komunikace a také význam IT pro komunikaci ve firmě. Následně se podrobněji věnuje jednotlivým komunikačním prostředkům založeným na IT. Jako hlavní zdroj informací dále využívá výsledků aplikovaného výzkumu, který probíhal mezi zaměstnanci a vedením firmy ANAFRA s.r.o. a byl zaměřen na identifikaci kritických problémů, se kterými se firma v rámci interní komunikace potýká. Díky kombinaci získaných poznatků je v závěrečné části práce navrženo řešení identifikovaných problémů. Závěry práce mohou sloužit jako cenný referenční zdroj pro odborníky z praxe a majitele malých a středních firem.
Leadership Communication Role within International Business Organization
Křetínská, Tereza ; Čejka, Pavel (vedoucí práce) ; Matoušek, David (oponent)
Diplomová práce se soustřeďuje na roli komunikace lídrů v prostředí mezinárodní obchodní organizace. Cílem je potvrzení kritické důležitosti komunikace se zaměstnanci zprostředkované manažery. Teoretická část se zaměřuje na popis komunikačních proudů a procesů ve společnostech, výsledky aktuálních výzkumů a poznatky z oblasti komunikace organizačních lídrů, což je nově vznikající disciplína. Díky výsledkům nedávného kvantitativního výzkumu (Men, 2014b) bylo již prokázáno, že komunikace lídrů má přímý vliv na vzájemný vztah zaměstnance a společnosti a zároveň i na celkovou úroveň interní komunikace. Pro ověření fungování představeného modelu v konkrétním prostředí byl navržen kvalitativní výzkum (Men, 2014b). Praktická část proto odhalí nová zjištění opatřená analýzou hloubkových polostrukturovaných rozhovorů se zaměstnanci globální společnosti. Tato společnost je interní dodavatel IT služeb v rámci obchodní skupiny. Diplomová práce kulminuje argumentací pro zařazení komunikačních schopností do celoskupinových kmenových kompetencí pro organizační lídry.
Interní komunikace v organizaci
Sibřinová, Andrea ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Palíšková, Marcela (oponent)
Tato práce se zabývá interní komunikací v Agentuře pro podporu podnikání a investic CzechInvest. Jejím hlavním cílem je zanalyzovat současný systém interní komunikace, identifikovat jeho silné a slabé stránky a navrhnout řešení pro jeho zlepšení. Podklady pro analýzu byly získány především z vlastního kvalitativního a kvantitativního průzkumu a interních dokumentů organizace. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se věnuje obecným charakteristikám interní komunikace (definice, subjekty, obsah, cíle, komunikační kanály a prostředky, význam), praktická část byla zpracována na základě výsledků z kvalitativního a kvantitativního výzkumu, přináší samotnou analýzu interní komunikace a konkrétní návrhy, které by efektivitu současného systému měly zvýšit.
Interní komunikace v mezinárodní společnosti
Podhorecká, Denisa ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Nentvichová, Romana (oponent)
Diplomová práce se zabývá interní komunikací ve firmě Doosan Bobcat Manufacturing, s.r.o. Hlavním cílem této práce je analyzovat současný stav vnitropodnikové komunikace s ohledem na její podnikovou kulturu, upozornit na nedostatky a navrhnout možná řešení na zefektivnění. V teoretické části prezentuji základní pojmy, jako jsou národní kultura, firemní kultura a interní komunikace. Ty jsou podstatné pro porozumění analytické části. Praktická část je postavena na šetření provedeném ve zkoumané společnosti -- kvantitativní i kvalitativní výzkum. V závěru nabízím doporučení pro zlepšení současní situace, které vychází z odpovědí respondentů a interview s top managementem.
Komunikační proces ve vybrané obci
KOSTRŮNEK, Štěpán
Tato bakalářská práce se zabývá komunikačním procesem v městysi Malšice. V úvodní teoretické části je popsána obec (definice obce a orgánů městyse). Je zde uvedena také charakteristika komunikace (funkce komunikace, typy komunikace, verbální a neverbální komunikace, komunikace mezi občany a úřadem). Aplikační část popisuje současný stav komunikačního procesu v městysi Malšice. Tato část je zaměřena na vnitřní a vnější komunikaci, která zahrnuje komunikační kanály a prostředky, na porovnání komunikačního procesu mezi městysem Malšice a městysem Borotín a návrh změn na zlepšení současné situace.
Řešení vnitrofiremní komunikace a spolupráce s podporou IT
Růt, Václav ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Práce se zabývá interní komunikací a spoluprací ve firmě. Teoretické poznatky aplikuje na společnost Firma 2.0. Analyzuje současný stav v této firmě a díky dotazníkovému šetření stanovuje hlavní nedostatky současného řešení interní komunikace a spolupráce. Aktuálně Firma 2.0 využívá několik decentralizovaných aplikací, které kvůli zvětšující se velikosti společnosti přestávají vyhovovat. Práce navrhuje nové, centralizované řešení, které si společnost vyvine sama na míru svým požadavkům. Součástí je podklad pro zadavatelskou dokumentaci, která zmíněné požadavky odráží. Aplikace je modulová, proto ji lze využít univerzálně v malých a středních podnicích. Z tohoto důvodu se stane součástí portfolia již prodávaných aplikací Firmy 2.0.
Komunikace ve vybrané oragnizaci
PETRÁKOVÁ, Martina
Cílem bakalářské práce bylo přiblížit problémy týkající se tématu komunikace ve vybrané organizaci, zaměření se na komunikaci v podniku a hledání návrhu na zlepšení problematiky. V literární části je upřesnění a rozšíření pojmu komunikace. Praktická část byla zaměřena na seznámení se s podnikem, jeho rozdělení, kam směřují komunikace a jak probíhá.
Interní komunikace ve firmě na příkladu společnosti Microsoft
Mrázková, Blanka ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na jednu z moderních metod personální práce, interní komunikaci. Zkoumá jak vazby interní komunikace na firemní kulturu, tak její využití pro zefektivnění podnikatelské činnosti a poukazuje na současný stav interní komunikace v českých firmách. Součástí práce je podrobný rozbor jednotlivých nástrojů vnitrofiremní komunikace z hlediska formálních i neformálních informačních kanálů. Důraz je kladen na nezbytnost měření výsledků strategie interní komunikace. Teoretické poznatky jsou následně využity pro analýzu interní komunikace v české pobočce Microsoftu. Informace získané na základě rozhovorů s manažery společnosti a vlastního dotazníkového šetření představují základ pro závěrečné hodnocení interní komunikace v Microsoftu a sestavení souboru doporučení pro budoucí úspěšný rozvoj interní komunikace ve firmě.
Interní komunikace v bankovní instituci
Zelová, Dagmar ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat interní komunikaci ve společnosti Raiffeisenbank, a.s., identifikovat přednosti a nedostatky a navrhnout opatření k zefektivnění komunikačního procesu mezi cílovými skupinami interní komunikace. Teoretická východiska jsou zpracována s využitím dostupné odborné literatury a internetových zdrojů věnovaných interní komunikaci. Součástí praktické části je vyhodnocení výsledků dotazníkového šetření uskutečněného mezi vybranými zaměstnanci banky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 143 záznamů.   začátekpředchozí109 - 118dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.