Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Interní komunikace v mezinárodní společnosti
Podhorecká, Denisa ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Nentvichová, Romana (oponent)
Diplomová práce se zabývá interní komunikací ve firmě Doosan Bobcat Manufacturing, s.r.o. Hlavním cílem této práce je analyzovat současný stav vnitropodnikové komunikace s ohledem na její podnikovou kulturu, upozornit na nedostatky a navrhnout možná řešení na zefektivnění. V teoretické části prezentuji základní pojmy, jako jsou národní kultura, firemní kultura a interní komunikace. Ty jsou podstatné pro porozumění analytické části. Praktická část je postavena na šetření provedeném ve zkoumané společnosti -- kvantitativní i kvalitativní výzkum. V závěru nabízím doporučení pro zlepšení současní situace, které vychází z odpovědí respondentů a interview s top managementem.
Čínská versus česká kulturní specifika
Podhorecká, Denisa ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Vlková, Ivana (oponent)
V dnešním světě se tok obchodu přelévající se přes hranice států stále rozšiřuje a prohlubuje. Tím roste důležitost nadnárodních společností. Pro rozvoj těchto korporací je klíčové rozšiřovat si klientelu a často se tak vystavit zakládání nových poboček na doposud neprozkoumaných trzích. Dochází tedy ke střetu kultur, který je zapotřebí ustát a vytěžit z něho co nejvíce přínosů pro naši firmu. Zároveň přibývá počet cizinců migrujících do České republiky za prací. V mé práci "Čínská versus česká kulturní specifika" jsem se zaměřila na jednu firmu operující na českém trhu jako distributor čínských produktů. V této firmě se na jedné pracovní půdě střetli lidé z české i čínské kultury. Mým cílem je monitorovat procesy vzájemné adaptace Čechů a Číňanů v rámci prostředí druhé kultury a to ze dvou pohledů, na úrovni osobní a firemní. Dílčím záměrem je též zjistit, co potřebuje obchodník znát před začátkem komunikace s Čínským obchodním partnerem. Výsledek této práce lze použít jako vhodný zdroj pro další kvantitativní výzkum. Poznatky zde sesbírané zahrnují cenné rady potřebné pro obchodníky před začátkem spolupráce s čínskými partnery. Kvůli tak velké různorodosti kultur a zvyků je nutné se před navázáním kontaktu s Číňany seznámit s jejich tradicemi a stylem vyjednávání, co považují za pozitivní, správné nebo naopak negativní, jaké hodnoty uznávají apod.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.