| |
|
Návrhy marketingové strategie firmy
Trtílková, Lucie ; Glatzová, Hana (oponent) ; Mallya, Thaddeus (vedoucí práce)
Tato diplomová práce konkrétně rozebírá metody propagace výrobků, význam marketingového oddělení ve firmě a způsoby měření efektivnosti propagace. Dále analyzuje dosavadní marketingovou strukturu společnosti Tescan, s.r.o. a obsahuje doporučení a návrhy pro tuto firmu na zlepšení současné situace.
|
|
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Holinková, Lenka ; Kašpar, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce předkládá podnikatelský plán pro rozvoj obchodní společnosti. Na základě důkladné analýzy externích a interních faktorů, které podnik zásadně ovlivňují, předkládám návrh koncepčních změn v oblasti organizační struktury, motivace zaměstnanců a v řízení prodeje, jejichž cílem je růst tržního podílu a zvýšení konkurenceschopnosti podniku. Tato diplomová práce bude sloužit managementu podniku jako realizační dokument pro uskutečnění navrhovaných změn.
|
| |
|
Vyhodnocení finanční strategie společnosti v textilním průmyslu
Nejmanová, Klára ; Štamfestová, Petra (vedoucí práce) ; Kuchár, Róbert (oponent)
Cílem bakalářské práce je komplexní zhodnocení finanční situace na základě analýzy historických dat v letech 2011-2015. Součástí práce je rovněž analýza interního prostředí společnosti a pohled na možný budoucí vývoj faktorů makrookolí. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je podrobně popsán metodologický aparát, který je následně v praktické části aplikován na vybranou textilní společnost. K naplnění cílů jsou využity metody strategické a finanční analýzy.
|
|
Analysis of Volkswagen´s marketing strategy in Slovakia
Macáková, Naďa ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Chovanec, Marek (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Volkswagen na Slovensku, jejíž značka představuje kvalitní německé automobily. Cílem práce bylo zjištění současné a budoucí strategie, abych následně navrhla zlepšení pro značku Volkswagen, primárně na slovenském trhu. V teoretické části je vysvětlen pojem marketing jako vědní obor se všemi jeho základními etapami zahrnujíci segmentaci, targeting, positioning a marketingový mix.Tomu předchází analýza makro a mikro prostředí, zakončená SWOT analýzou. Praktická část se týká aplikace společnosti Volkswagen na teorii. Tyto dvě části jsou propojeny a za vysvětleným teoretickým pojmem následuje konkrétní případ společnosti. Část tvoří rozbor dotazníkového šetření, který byl vytvořen na zjištění povědomí a vnímání značky Volkswagen na slovenském trhu. Na základě detailní celkové analýzy a rozboru dotazníku je v práci věnována kapitola návrhům na vylepšení marketingové strategie, komunikace a doplnění řady modelů.
|
|
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Holinková, Lenka ; Kašpar, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce předkládá podnikatelský plán pro rozvoj obchodní společnosti. Na základě důkladné analýzy externích a interních faktorů, které podnik zásadně ovlivňují, předkládám návrh koncepčních změn v oblasti organizační struktury, motivace zaměstnanců a v řízení prodeje, jejichž cílem je růst tržního podílu a zvýšení konkurenceschopnosti podniku. Tato diplomová práce bude sloužit managementu podniku jako realizační dokument pro uskutečnění navrhovaných změn.
|
|
Návrhy marketingové strategie firmy
Trtílková, Lucie ; Glatzová, Hana (oponent) ; Mallya, Thaddeus (vedoucí práce)
Tato diplomová práce konkrétně rozebírá metody propagace výrobků, význam marketingového oddělení ve firmě a způsoby měření efektivnosti propagace. Dále analyzuje dosavadní marketingovou strukturu společnosti Tescan, s.r.o. a obsahuje doporučení a návrhy pro tuto firmu na zlepšení současné situace.
|
| |
|
Strategie firmy MHP na trzích východní Evropy
Chornopyshchuk, Andriy ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Jirek, René (oponent)
(MHP) Myronivský Hliboprodukt je jednou z vedoucích zemědělsko-průmyslových společností na Ukrajině. Hlavní činností skupiny je chov drůbeže. Aby být nezávislým na dodavateli a kolísání cen komodit, firma pěstují vlastní agrární kultury pro zajištění a výrobu krmných směsí s krmiva pro své čtyři farmy drůbežní farmy. MHP ovládá celý výrobní cyklus od malého kuřátka po dospělou drůbež a provádí distribuci vlastním parkem aut. Hlavním cílem této práce je analýza stávající firemní strategie, která zahrnuje také PEST(E) a SWOT analýzy.
|