Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrhy marketingové strategie firmy
Trtílková, Lucie ; Glatzová, Hana (oponent) ; Mallya, Thaddeus (vedoucí práce)
Tato diplomová práce konkrétně rozebírá metody propagace výrobků, význam marketingového oddělení ve firmě a způsoby měření efektivnosti propagace. Dále analyzuje dosavadní marketingovou strukturu společnosti Tescan, s.r.o. a obsahuje doporučení a návrhy pro tuto firmu na zlepšení současné situace.
Návrhy marketingové strategie firmy
Trtílková, Lucie ; Glatzová, Hana (oponent) ; Mallya, Thaddeus (vedoucí práce)
Tato diplomová práce konkrétně rozebírá metody propagace výrobků, význam marketingového oddělení ve firmě a způsoby měření efektivnosti propagace. Dále analyzuje dosavadní marketingovou strukturu společnosti Tescan, s.r.o. a obsahuje doporučení a návrhy pro tuto firmu na zlepšení současné situace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.