Název: Návrhy marketingové strategie firmy
Překlad názvu: Marketing Strategy of Company
Autoři: Trtílková, Lucie ; Glatzová, Hana (oponent) ; Mallya, Thaddeus (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: distribuční kanály.; integrovaný marketing; Marketing; marketingová strategie; marketingové oddělení; marketingový mix; metody propagace výrobků; měření efektivnosti propagace; organizace marketingového oddělení; strategie společnosti; channels of distibution.; corporate strategy; integrate marketing; Marketing; marketing department; marketing department organization; marketing mix; marketing strategy; methods of products promotion; promotion efficiency measurement

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/25722

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-577847


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet