Název:
Strategie firmy MHP na trzích východní Evropy
Překlad názvu:
Strategy of corporate MHP in the Eastern European market
Autoři:
Chornopyshchuk, Andriy ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Jirek, René (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] (MHP) Myronivský Hliboprodukt je jednou z vedoucích zemědělsko-průmyslových společností na Ukrajině. Hlavní činností skupiny je chov drůbeže. Aby být nezávislým na dodavateli a kolísání cen komodit, firma pěstují vlastní agrární kultury pro zajištění a výrobu krmných směsí s krmiva pro své čtyři farmy drůbežní farmy. MHP ovládá celý výrobní cyklus od malého kuřátka po dospělou drůbež a provádí distribuci vlastním parkem aut. Hlavním cílem této práce je analýza stávající firemní strategie, která zahrnuje také PEST(E) a SWOT analýzy.MHP (Myronivsky Hliboproduct) is one of Ukraine's leading agro-industrial companies. MHP primarily focuses on rearing chickens. The group grows its own grain to supply its fodder mills; produces feed for its two breeder farms and four chicken farms. MHP undertakes the entire production cycle, from chicks to mature birds to finished product and its distribution with own fleet of trucks. The main objective of this bachelor thesis is analysis of present corporate strategy, which also includes PEST(E) and SWOT analyses.
Klíčová slova:
PEST; Strategie společnosti; SWOT; Corporate strategy; PEST; SWOT
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21970