Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Prostředí sportovního klubu, organizace, řízení
Chovanec, Marek ; Ciencala,, Jiří (oponent) ; Korvas, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je popsat a zhodnotit řízení a organizaci ve vybrané firmě – sportovním klubu FC Zbrojovka Brno. V práci je ukázána organizační struktura, rozdělení funkcí a jejich závislost v tomto typu společnosti. Další část práce je zaměřena na aktuální situaci v profesionálním klubu FC Zbrojovka Brno, efektivitu řízení, organizaci, firemní kulturu a pracovní náplň na konkrétních pozicích v této společnosti. Záměrem je na základě teoretických poznatků, vlastních analýz a shromážděných informací ukázat na možné chyby v řízení a navrhnout taková opatření, jež by vedla k optimalizaci organizace firmy. Je zde rozebrána především organizační struktura, ekonomická i sportovní situace a marketing klubu.
Posouzení informačního systému a návrh změn
Chovanec, Marek ; Kukučková, Simona (oponent) ; Klusák, Aleš (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca si kladie za cieľ posúdenie súčasného informačného systému vybranej spoločnosti. V práci najprv popíšem teoretické východiská k danej problematike, vykonám analýzu súčasného stavu informačného systému spoločnosti Lacné stavanie, s.r.o. a na základe záverov analýzy navrhnem riešenie, ktoré eliminuje prípadné nedostatky informačného systému.
Uplatnění marketingu v řízení sportovního klubu
Chovanec, Marek ; Cienciala,, Jiří (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie ve vybrané firmě – sportovním klubu HC Oceláři Třinec. Během řešení problému jsem definoval několik dílčích cílů. Prvním je zpracování analýzy společnosti z hlediska makroprostředí i mikroprostředí. Pro zjištění aktuálního stavu marketingového řízení firmy jsem použil analýzu marketingového mixu. Další část práce je zaměřena na analýzu dotazníku, jehož respondenty jsou fanoušci zmiňovaného hokejového klubu. Mým záměrem je na základě teoretických poznatků, vlastních analýz a shromážděných informací poukázat na možné chyby v řízení firmy a navrhnout taková opatření, jež by vedla k optimalizaci řízení firmy.
Integrace SAP Business Warehouse do ERP systému SAP
Chovanec, Marek ; Jirků, Václav (oponent) ; Novák, Lukáš (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zameriava na integráciu business intelligence riešenia do existujúceho prostredia systému SAP. Obsahuje samotný návrh riešenia, podrobný postup implementácie aj analýzu časovej náročnosti a nákladov. Zároveň v práci popisujem odporúčania pre zaistenie bezproblémového chodu systému počas celej doby životnosti v súlade s najlepšími praktikami.
Integrace SAP Business Warehouse do ERP systému SAP
Chovanec, Marek ; Jirků, Václav (oponent) ; Novák, Lukáš (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zameriava na integráciu business intelligence riešenia do existujúceho prostredia systému SAP. Obsahuje samotný návrh riešenia, podrobný postup implementácie aj analýzu časovej náročnosti a nákladov. Zároveň v práci popisujem odporúčania pre zaistenie bezproblémového chodu systému počas celej doby životnosti v súlade s najlepšími praktikami.
Analysis of Volkswagen´s marketing strategy in Slovakia
Macáková, Naďa ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Chovanec, Marek (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Volkswagen na Slovensku, jejíž značka představuje kvalitní německé automobily. Cílem práce bylo zjištění současné a budoucí strategie, abych následně navrhla zlepšení pro značku Volkswagen, primárně na slovenském trhu. V teoretické části je vysvětlen pojem marketing jako vědní obor se všemi jeho základními etapami zahrnujíci segmentaci, targeting, positioning a marketingový mix.Tomu předchází analýza makro a mikro prostředí, zakončená SWOT analýzou. Praktická část se týká aplikace společnosti Volkswagen na teorii. Tyto dvě části jsou propojeny a za vysvětleným teoretickým pojmem následuje konkrétní případ společnosti. Část tvoří rozbor dotazníkového šetření, který byl vytvořen na zjištění povědomí a vnímání značky Volkswagen na slovenském trhu. Na základě detailní celkové analýzy a rozboru dotazníku je v práci věnována kapitola návrhům na vylepšení marketingové strategie, komunikace a doplnění řady modelů.
Posouzení informačního systému a návrh změn
Chovanec, Marek ; Kukučková, Simona (oponent) ; Klusák, Aleš (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca si kladie za cieľ posúdenie súčasného informačného systému vybranej spoločnosti. V práci najprv popíšem teoretické východiská k danej problematike, vykonám analýzu súčasného stavu informačného systému spoločnosti Lacné stavanie, s.r.o. a na základe záverov analýzy navrhnem riešenie, ktoré eliminuje prípadné nedostatky informačného systému.
Prostředí sportovního klubu, organizace, řízení
Chovanec, Marek ; Ciencala,, Jiří (oponent) ; Korvas, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je popsat a zhodnotit řízení a organizaci ve vybrané firmě – sportovním klubu FC Zbrojovka Brno. V práci je ukázána organizační struktura, rozdělení funkcí a jejich závislost v tomto typu společnosti. Další část práce je zaměřena na aktuální situaci v profesionálním klubu FC Zbrojovka Brno, efektivitu řízení, organizaci, firemní kulturu a pracovní náplň na konkrétních pozicích v této společnosti. Záměrem je na základě teoretických poznatků, vlastních analýz a shromážděných informací ukázat na možné chyby v řízení a navrhnout taková opatření, jež by vedla k optimalizaci organizace firmy. Je zde rozebrána především organizační struktura, ekonomická i sportovní situace a marketing klubu.
Uplatnění marketingu v řízení sportovního klubu
Chovanec, Marek ; Cienciala,, Jiří (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie ve vybrané firmě – sportovním klubu HC Oceláři Třinec. Během řešení problému jsem definoval několik dílčích cílů. Prvním je zpracování analýzy společnosti z hlediska makroprostředí i mikroprostředí. Pro zjištění aktuálního stavu marketingového řízení firmy jsem použil analýzu marketingového mixu. Další část práce je zaměřena na analýzu dotazníku, jehož respondenty jsou fanoušci zmiňovaného hokejového klubu. Mým záměrem je na základě teoretických poznatků, vlastních analýz a shromážděných informací poukázat na možné chyby v řízení firmy a navrhnout taková opatření, jež by vedla k optimalizaci řízení firmy.

Viz též: podobná jména autorů
10 Chovanec, Martin
5 Chovanec, Michal
1 Chovanec, Milan
1 Chovanec, Miloslav
2 Chovanec, Miloš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.