Název: Analýza marketingovej stratégie spoločnosti Volkswagen na Slovensku
Překlad názvu: Analysis of Volkswagen´s marketing strategy in Slovakia
Autoři: Macáková, Naďa ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Chovanec, Marek (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza prostředí; marketingový mix; návrhy na zlepšení; strategický marketing; strategie společnosti; company´s strategy; environmental analysis; marketing mix; strategic marketing; suggestions for improvement

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68710

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-360060


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet