Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 242 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketingový audit spokojenosti zákazníků
Valášková, Lucie ; MSC, Jakub Ondroušek MA, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na marketingový audit spokojenosti zákazníků se službami ubytovacího zařízení Domeq. Teoretická východiska práce představují základní pojmy související s touto problematikou. Na základě provedených analýz, které jsou použity v analytické části práce jsou navržena doporučení ke zvýšení spokojenosti se službami ubytovacího zařízení.
Analýza spokojenosti zákazníků vybraného fitness centra a návrhy na zvýšení její úrovně
Novák, Martin ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
V této diplomové práce se autor zabývá analýzou spokojenosti zákazníků u vybraného fitness centra a návrhy na zvýšení její úrovně. Práce se skládá celkem ze 3 hlavních částí. První část diplomové práce je věnována teoretickým poznatkům k dané problematice. V druhé části je zabýváno analýzou současného stavu daného podniku. V rámci této kapitoly jsou uvedeny také výsledky z realizovaného marketingového průzkumu, jehož hlavním cílem bylo zjištění aktuální úrovně zákaznické spokojenosti. Na analytickou část navazuje část třetí, ve které jsou uvedeny vlastní návrhy na zvýšení této úrovně.
Analýza spokojenosti zákazníků vybrané společnosti a návrhy na její zlepšení
Posoldová, Kateřina ; Nedorostková, Eva (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků restaurace Burgr´s, Fresh Burger Bistro. První část je věnována teoretickým pojmům, které souvisejí se zkoumanou problematikou, následuje analýza prostředí vybraného podniku, obsahem je i vlastní marketingový výzkum. Poznatky z provedených analýz jsou shrnuty ve SWOT matici. Poslední část obsahuje návrhy vedoucí ke zvýšení spokojenosti zákazníků, jež by rovněž měly dopomoci ke zvýšení tržeb.
Studie spokojenosti zákazníků v neziskové organizaci
Lazárková, Martina ; Dvořák, Jan (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků Půjčovny lodí Dyje Znojmo. V teoretické části je rozebrána problematika zákazníka, jeho spokojenost a marketingový výzkum. V praktické části jsou analyzovány výsledky dotazníkového šetření, návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků a realizace a přínosy.
Spokojenost zákazníků
Ondráček, Leon ; Weiterová, Monika (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků vybrané společnosti. K tomuto účelu je využito analýz vnitřního a vnějšího prostředí společnosti, SWOT analýzy, dotazníkového šetření, shlukové analýzy a matice spokojenost-důležitost. Práce je rozdělena do tří části. První část se zabývá představením těchto a dalších teoretických východisek. Po ní následuje analýza současné situace společnosti a vlastní průzkum. Třetí část se na základě zjištění vycházejících z analytické části věnuje konkrétním návrhům, které by měli vést ke zlepšení celkové spokojenosti zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků stravovacích zařízení v Litomyšli a návrh na zřízení nového
Benešová, Petra ; Donabauer, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce „Analýza spokojenosti zákazníků stravovacích zařízení v Litomyšli a návrh na zřízení nového“ se ve své teoretické části zabývá problematikou marketingového výzkumu a charakteristikou města Litomyšl. V praktické části je na základě výzkumu spokojenosti zákazníků a provedených analýz uveden návrh na zřízení nového stravovacího zařízení.
Spokojenost zákazníků
Svobodová, Eliška ; Krupicová, Dana (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků autorizovaného prodejce a opravce vozů CARent, a.s. Brno. V práci jsou použity dílčí analýzy ke zjištění současného stavu marketingového prostředí a dále je proveden marketingový průzkum. Na základě výsledků z marketingového průzkumu jsou navržena opatření ke zvýšení dosavadní úrovně spokojenosti zákazníků.
Spokojenost zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Pešlová, Veronika ; Drexler, Tomáš (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků restaurace Gaudeo. V teoretické části se pokusím vysvětlit základní pojmy souvisící s tématem. V druhé části práci na základě posbíraných dat z dotazníkového šetření a provedené analýzy prostředí bude řešena problematika nespokojenosti. V závěru uvedu návrh plánu na zvýšení celkové úrovně spokojenosti.
Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti
Hojecká, Hana ; Souček, Ladislav (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Bakalářská práce v teoretické části obsahuje základní a zároveň nejdůležitější informace z vybraných dostupných zdrojů na téma marketingová komunikace a komunikační mix. Práce zahrnuje analýzu komunikačního mixu společnosti HELLA stínící technika, s. r. o., dotazníkový průzkum v této oblasti a návrhy řešení v jednotlivých oblastech komunikačního mixu, které přispějí ke zdokonalení komunikačního mixu společnosti.
Spokojenost zákazníků
Indrová, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků společnosti MITRANET.CZ. Teoretická část práce vychází ze základních poznatků o zákazníkovi, metod měření spokojenosti a marketingového výzkumu. V analytické části je společnost zkoumána z vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Na základě dotazníkového šetření jsou vyhodnoceny a zpracovány výsledky průzkumu. Poslední část práce je věnována návrhům a opatřením na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků společnosti MITRANET.CZ.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 242 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.