|
Detektor pohybu pro platformu Android
Komár, Michal ; Přibyl, Jaroslav (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá implementací detektoru pohybu pro mobilní telefony s operačním systémem Android. Aplikace funguje jako detektor pohybu, se schopností upozornit na pohyb zaznamenaný vestavěným fotoaparátem. Jádro detektoru je napsáno v nativním kódu pro rychlejší zpracování na procesorech architektury ARM. Aplikace umožňuje různá nastavení pro optimalizaci detektoru v rozličných prostředích.
|
| |
| |
| |
| |
|
Logické síťové hry pro Android
Kubík, Michal ; Škoda, Petr (oponent) ; Kouřil, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce byla implementace aplikace pro hraní logických her, která bude spustitelná na zařízeních se systémem android. Práce zabývá systémem Android a možnostmi tvorby a publikace aplikací pro tento systém. Popsány jsou také známé algoritmy, používané pro implementaci umělé inteligence pro hraní logických her. Řeší se zde i způsoby bezdrátové komunikace mezi přenosnými zařízeními. V implementační části této práce je popsáno grafické uživatelské rozhraní aplikace, řešení umělé inteligence a síťové komunikace.
|
|
The impact of mobile phone technology on Africa
Kendík, Martin ; Kotásek, Miroslav (oponent) ; Sedláček, Pavel (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with the topic of the impact of mobile phone technology on Africa. The aim of the thesis is to determine the most influential mobile technologies and their impact on Africa. The first part of the thesis focuses on mobile phone technologies. In chapter delating with cell phones will also be described as applications for smartphones that contribute to the impact on Africa. In the second part, the social impact will be determined in two parts consisting of the impact on education and health, where will be described different aspects of each impact. In the third part, there will be described impact on economy and banking.
|
| |
|
Chytré telefony ve vzdělávání
Hruška, Ondřej ; Vaňková, Petra (vedoucí práce) ; Leipert, Jiří (oponent)
Moderní technika se stala nedílnou součástí našeho světa, ale do škol se dostává se zpožděním. Mobilní telefon vlastní většina populace. Zatímco jeho zastánci si myslí, že by měl být ve školách aktivně využíván, jiní by preferovali jeho úplné zakázání ve výuce, popř. i ve školní budově. Teoretická část práce nejprve zařazuje mobilní telefon mezi ostatní výukové prostředky a na základě literatury shrnuje jeho kladné a záporné stránky. Dále uvádí některá doporučení pro jeho používání ve výuce. Praktická část práce zkoumá chování uživatelů při výuce využívající mobilního telefonu pomocí autorem vytvořené aplikace na výuku základů azbuky. Ukázalo se, že většina studentů nečte při registraci licenční podmínky, u hlasu aplikace preferuje vlastní pohlaví a má tendenci kurz předčasně opouštět. Žáci základních a středních škol pracovali s aplikací více o víkendu než ve všedních dnech. Ačkoliv byl obsah aplikace připraven spíše pro náctileté uživatele, většina těch, kteří si aplikaci našli a instalovali, uváděla vyšší věk. Nakonec bylo provedeno dotazníkové šetření na základní škole, z něhož vyplynulo, že žáci dotyková zařízená většinou používat chtějí a jsou i ochotni používat svá, i když spíše ve škole, než ve svém volném čase. Pro hraní her i návštěvy internetu je mobilní telefon nejpoužívanějším...
|
|
Mobilní telefony při výuce
KLOKOČKA, Matěj
Tato bakalářská práce se zabývá zmapováním využívání mobilních telefonů při výuce na základních školách. V teoretické části jsou popsány výhody a nevýhody, které s sebou využívání mobilních telefonů ve výuce přináší, dále identifikovány překážky, které školám v používání těchto nástrojů brání. Rovněž jsou zde shrnuty způsoby a zásady kvalitativního i kvantitativního výzkumu. V praktické části je pomocí polostrukturovaných hloubkových rozhovorů s učiteli zjištěno, jak jsou reálně mobilní telefony ve výuce na základních školách využívány a jaké důvody je k tomu vedly. Formou dotazníkového šetření byly zjištěny zejména kvantitativní cíle výzkumu jako na-příklad reálná četnost využívání na jednotlivých školách.
|