Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dostupnost a rozvoj včasné péče v rámci podpory dětí se sociálním znevýhodněním v České republice
Veselá, Aneta ; Němec, Zbyněk (vedoucí práce) ; Mužáková, Monika (oponent)
Diplomová práce se zabývá dostupností a možnostmi rozvoje včasné péče v podpoře dětí se sociálním znevýhodněním. V teoretické části se zaměřuje na raný vývoj dítěte v kontextu sociálního znevýhodnění a také se snaží popsat a prokázat význam včasné péče i v kontextu zahraničních studií a výzkumů. Empirická část je založena na kvalitativním výzkumu, polostrukturovaných rozhovorech se sedmi respondenty, kterými se staly pracovnice v organizacích či zařízení zapojených v Platformě pro včasnou péči. Data byla analyzována a interpretována především na základě metodologických postupů podle Švaříčka a Šeďové (2007). Analýza proběhla metodou otevřeného kódování a interpretace dat následně technikou vyložení karet. Hlavním cílem práce se stalo hlubší prozkoumání a zhodnocení stavu dostupnosti služeb včasné péče v České republice a možností jejího rozvoje. Výzkumné šetření zachycuje význam včasné péče na život dítěte a rodiny, dostupnost služeb včasné péče v České republice, kdy výzkum byl zaměřen na kraj Karlovarský, Ústecký a Prahu. Výsledky popisují pokrytí služeb včasné péče, překážky v poskytování služeb, stav kapacit, spolupráci s dalšími subjekty a identifikaci rodin nebo dětí. Dále se snaží navrhnout některé možnosti rozvoje včasné péče v České republice v následujících letech, které zahrnují zlepšení...
Landscape management, its functionality and esthetic value: a case study of Czech Banat area of Romania
Veselá, Aneta
The diploma thesis deals with landscape and landscape management in local communities. The main research location is the Czech based local community in Romania in the Banat region, the village of Gernik. The current state of the landscape and landscape management of the village Gernik is examined. Furthermore, approach to the landscape management is compared between the aforementioned Czech based local community and the Romanian based local community Padina Matei, which are 3,5 kilometers apart. The methodology of the thesis was a five-month field research in which interviews were collected in the Czech community and the results of which are in the qualitative part of the work, a month later, a questionnaire survey took place in both villages. The result of the thesis is finding difference in the landscape management of the villages, substantiating that Gernik shows more agricultural activity than Padina Matei. The diploma thesis is supplemented with author's photos and maps.
Praktické využití marketingu ve vybrané firmě
VESELÁ, Aneta
Tato práce se zabývá praktickým využitím marketingu ve vybrané české společnosti. Hlavním cílem práce je získat přehled o marketingových aktivitách podniku. Výzkum byl proveden v prodejně s módními doplňky, kde autorka pracuje. Metody použité pro výzkum jsou řízený strukturovaný rozhovor s vedoucí prodejní jednotky a dotazník, který vyplnili majitelé podniku. Hlavním předmětem výzkumu je získat odpovědi na tyto otázky: jak je marketing realizován, jak velký význam marketingu připisují vlastníci podniku a jak jsou uspokojovány potřeby zákazníků. Teoretické znalosti z literatury jsou porovnány s výsledky rozhovoru a dotazníku. Očekávaným výstupem je analýza marketingových aktivit ve vybrané české společnosti. Na základě těchto zjištění autorka navrhne doporučení.
Čeština 2.0 a Hacknutá čeština: neortodoxní slovník dnešní mateřštiny - jazyková analýza vybraných neologismů
VESELÁ, Aneta
Tématem diplomové práce je analýza vybraných neologismů ze slovníků Čeština 2.0 a Hacknutá čeština: neortodoxní slovník dnešní mateřštiny. V teoretické části jsou představeny oba tyto projekty včetně nejnovějších lexikografických platforem. Upozorňujeme také na nejnovější studie o neologismech v současné češtině, zvláštní pozornost je věnována tzv. blendům. Materiál získaný excerpcí z uvedených slovníků je podroben důkladné jazykové analýze, zaměřujeme se na míru kreativity při tvoření vybraných neologismů, expresivitu a v neposlední řadě na začlenění nebo nezačlenění do běžné slovní zásoby. Cílem práce je přispět dílčí sondou k výzkumu českých neologismů.
Slovesné frazémy v současné publicistice (na materiálu korpusu SYN2015)
VESELÁ, Aneta
Práce se zaměří na výskyt verbálních frazémů v současné publicistice prostřednictvím korpusu SYN2015, ve kterém jsou automaticky frazémy označeny. Cílem bude popsat, jaké verbální frazémy jsou nejfrekventovanější, v jakých tematických částech publicistiky se objevují a jak s nimi autoři zacházejí. Část verbálních frazémů má značnou variabilitu slovesného komponentu, která bude v práci sledována a klasifikována podle toho, zda se jedná ještě o variantu příslušného frazému, nebo se objevuje nový význam. Druhým cílem bude posoudit spolehlivost automatického značkování.

Viz též: podobná jména autorů
5 VESELÁ, Alena
2 VESELÁ, Alice
5 VESELÁ, Andrea
8 Veselá, Adéla
5 Veselá, Alena
1 Veselá, Alexandra
3 Veselá, Alicja Barbara
5 Veselá, Andrea
7 Veselá, Aneta
15 Veselá, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.