Název: Praktické využití marketingu ve vybrané firmě
Překlad názvu: Practical use of marketing in a selected company
Autoři: VESELÁ, Aneta
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingové aktivity; marketingový proces; marketingový výzkum; přání a potřeby zákazníků; customer's needs and wants; marketing activities; marketing process; marketing research
Citace: VESELÁ, Aneta. Praktické využití marketingu ve vybrané firmě. České Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/57925

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-514934


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-01-15, naposledy upraven 2024-03-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet