Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Publikace Cholín
Krejčová, Kristýna ; Franta, Jiří (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
Ve zkratce se snažím pomocí média komiksu představit unikátní místo spojené s mým dětstvím – Cholín – a nastínit jeho nezvyklou sociální strukturu. Tohoto cíle se pokouším dosáhnout jiným způsobem, než klasickým sběrem dat a jejich strukturováním. Namísto toho tvořím příběhy, založené na skutečnosti. Inspiraci získávám jak z ústního vyprávění, tak z literárních zdrojů, které byly vydány členy cholínské komunity. Paralelně s tím pracuji s tamní městskou legendou zvanou Kvakev, která se stává ústřední postavou. S její pomocí se z komiksu stává fiktivní dokumet, který balancuje mezi realitou a fantazií.
Behind the Paper
Krejčová, Kristýna ; Svobodová, Adéla (oponent) ; Kollarová, Denisa (vedoucí práce)
Projekt Behind the Paper v podobě instalace a tiskoviny pomáhá pohlédnout „za papír“ – na to, co je skryto v jeho nepopsaném listu. Nabízí exkurzi do způsobů, jakými na tento materiál pohlížet a pokouší se narušit mýty a stereotypy formující pohled na něj v době globalizace, jež pod maskou samozřejmosti žene naší společnost k odcizení a nevědomosti. Otřást lhostejností nad věcmi, které nás obklopují – lhostejností, s jakou (ne)hledíme například na papír – může být první krůček k nekončícím otázkám „jak to funguje“. Kulturní mýty, které se v našich očích staly realitou, zahalily i toto médium a vymazaly ho z našeho zorného pole. To, že má arch A4 rozměry 210 na 297 mm, čistě bílý povrch a jeho základem je smrkové dřevo, vnímáme jako fakt. Zmíněné papírové rysy jsou však skutečností až posledního století, což je v porovnání s jeho dvou tisíci letou existencí opravdu krátká doba. Papír vnímáme jako samozřejmost. Je dobré si uvědomit, že i na mnoho dalších „věcí“ hledíme se stejnou nevědomostí, a přitom mají zásadní vliv na fungování naší společnosti.
Dynamický přístup k pedagogicko-psychologické diagnostice a intervenci v mateřské škole
Krejčová, Kristýna ; Šírová, Eva (vedoucí práce) ; Kucharská, Anna (oponent) ; Hříbková, Lenka (oponent)
Dynamické hodnocení představuje alternativní diagnostický přístup, zaměřený na identifikaci učebního potenciálu testované osoby, k níž směřuje skrze orientaci na proces výkonu. Usiluje o smysluplné propojení s intervencí, jež bezprostředně využívá diagnostická zjištění k podpoře rozvoje schopností daného jedince. Tato práce shrnuje základní informace o uvedeném diagnostickém směru - jeho vlastnosti, vymezení oproti tradičním způsobům testování a historický vývoj. Výzkumně ověřuje možnosti jeho stávajícího využití zejména v oblasti předškolní diagnostiky a vzdělávání a navrhuje některé optimalizační kroky, směřující k vytvoření metodiky, která by sloužila jako efektivní prostředek prevence výchovných a vzdělávacích obtíží v prvních letech školní docházky.
Behind the Paper
Krejčová, Kristýna ; Svobodová, Adéla (oponent) ; Kollarová, Denisa (vedoucí práce)
Projekt Behind the Paper v podobě instalace a tiskoviny pomáhá pohlédnout „za papír“ – na to, co je skryto v jeho nepopsaném listu. Nabízí exkurzi do způsobů, jakými na tento materiál pohlížet a pokouší se narušit mýty a stereotypy formující pohled na něj v době globalizace, jež pod maskou samozřejmosti žene naší společnost k odcizení a nevědomosti. Otřást lhostejností nad věcmi, které nás obklopují – lhostejností, s jakou (ne)hledíme například na papír – může být první krůček k nekončícím otázkám „jak to funguje“. Kulturní mýty, které se v našich očích staly realitou, zahalily i toto médium a vymazaly ho z našeho zorného pole. To, že má arch A4 rozměry 210 na 297 mm, čistě bílý povrch a jeho základem je smrkové dřevo, vnímáme jako fakt. Zmíněné papírové rysy jsou však skutečností až posledního století, což je v porovnání s jeho dvou tisíci letou existencí opravdu krátká doba. Papír vnímáme jako samozřejmost. Je dobré si uvědomit, že i na mnoho dalších „věcí“ hledíme se stejnou nevědomostí, a přitom mají zásadní vliv na fungování naší společnosti.
Ortogonální kontraktor
Krejčová, Kristýna ; Hladík, Milan (vedoucí práce) ; Pilát, Martin (oponent)
The thesis proposes an orthogonal contractors. At the beginning we define the basic concepts of interval analysis and interval linear algebra. Then, we pro- pose several contractor methods. Based on propagation techniques, we propose contraction according to bilinear and quadratic terms of the conditions that we get from the properties of orthogonal matrices. We also linearize bilinear terms and use linear programming. The known contractors by eigenvalues we employed to the construction contractor by the determinant. The proposed methods are implemented in Matlab with the use of the toolbox Intlab and the library Versoft. Finally, we test and compare the presented methods. Based on the comparison of particular techniques we build a final contractor. 1
Výuka motorických činností u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SOU
Čechová, Olga ; Švandová, Martina (vedoucí práce) ; Krejčová, Kristýna (oponent)
Práce je zaměřena na výběr metod a výukových strategií při vyučování motorických činností žáků SOU se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretická část je věnována specifikaci praktického vyučování, používaných výukových metod a vlivu diverzity na výběr vhodných metod a strategií při praktickém vyučování. Empirická část je mnohonásobnou případovou studií založenou na sledování určité skupiny žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při praktickém vyučování. Výzkum byl zaměřen na konkrétní aplikaci výukových metod v praxi s přihlédnutím na individuální potřeby žáků.
Publikace Cholín
Krejčová, Kristýna ; Franta, Jiří (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
Ve zkratce se snažím pomocí média komiksu představit unikátní místo spojené s mým dětstvím – Cholín – a nastínit jeho nezvyklou sociální strukturu. Tohoto cíle se pokouším dosáhnout jiným způsobem, než klasickým sběrem dat a jejich strukturováním. Namísto toho tvořím příběhy, založené na skutečnosti. Inspiraci získávám jak z ústního vyprávění, tak z literárních zdrojů, které byly vydány členy cholínské komunity. Paralelně s tím pracuji s tamní městskou legendou zvanou Kvakev, která se stává ústřední postavou. S její pomocí se z komiksu stává fiktivní dokumet, který balancuje mezi realitou a fantazií.
Hodnotová orientace a postoje sourozenců dětí s postižením
Slabý, Lukáš ; Šulová, Lenka (vedoucí práce) ; Krejčová, Kristýna (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá mapováním hodnotové orientace a postojů sourozenců dětí s postižením. V teoretické části je věnován prostor termínu hodnota a hodnotová orientace, dále pak základním teoriím hodnotové orientace. Zvláštní pozornost je pak věnována činitelům ovlivňujícím utváření hodnot člověka, a to socializaci v jednotlivých vývojových obdobích, rodině, škole a mediím. Pozornost je také věnována rodině s dítětem s postižením a sourozeneckému vztahu v ní. Na konci této části práce jsou uvedeny některé výzkumy, které se hodnotami dětí zabývaly. Empirická část této práce uvádí smíšený výzkum, kterého se účastnilo 20 dětí ve věku 6-15 let, které mají sourozence s postižením. V kvantitativní části byl využit dotazník a v kvalitativní části práce byl s dětmi proveden polostrukturovaný rozhovor. Výsledky kvantitativní části nám ukazují, jaké priority mají sourozenci dětí s postižením, co nejméně tolerují a čeho si na ostatních nejvíce váží. Výsledky kvalitativní části nám představují témata, o kterých sourozenci dětí s postižením nejčastěji mluvily, jaké mají pocity ohledně svého sourozence a naznačují také kvalitu jejich sourozeneckého vztahu.
Využívání multimediálních učebních pomůcek studenty se speciálními vzdělávacími potřebami na středních školách Jedličkova ústavu
Řehoř, Jiří ; Komárková, Tereza (vedoucí práce) ; Krejčová, Kristýna (oponent)
(česky) Diplomová práce se zabývá úlohou multimediálních učebních pomůcek ve výuce studentů se speciálními vzdělávacími potřebami ve specifickém prostředí středních škol Jedličkova ústavu. Cílem diplomové práce je pomocí pedagogického výzkumu zjistit míru využívání multimediálních učebních pomůcek a postoje studentů a učitelů k multimediálním učebním pomůckám ve výuce. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části, která je primárně zaměřena na učební pomůcky, je vymezen termín multimediální učební pomůcka, se kterým je dále v práci pracováno. Praktická část práce představuje pedagogický výzkum na středních školách Jedličkova ústavu, východiska, výsledky a zhodnocení. Pedagogický výzkum má formu Případové studie. Použité metody jsou dotazníkové šetření, zúčastněná pozorování ve vyučovacích hodinách a rozhovory se studenty a s učiteli.
Psychosomatika a její výchovné a sociálně pedagogické aspekty
Petříková, Lucie ; Burešová, Karolína (vedoucí práce) ; Krejčová, Kristýna (oponent)
Tématem této diplomové práce je psychosomatika a její výchovné a sociálně pedagogické aspekty. Cílem práce je prozkoumat danou oblast a konkretizovat její aspekty v rámci výchovně-vzdělávacího procesu. Obecným rámcem chápání pojmu psychosomatika v této diplomové práci je celostní přístup od učitele k žákovi, zohledňující jeho psychickou i fyzickou stránku a neopomíjející riziko vzniku psychosomatických obtíží. Teoretická část se věnuje základním termínům, historii vývoje psychosomatického myšlení, příkladům možných obtíží, vlivu rodiny, vlivu stresu ve výchovně-vzdělávacím procesu. Empirická část obsahuje výzkum, jehož hlavním cílem bylo prozkoumat, jaké projevy psychosomatických obtíží vnímají pedagogové na Gymnáziu Jiřího Ortena v Kutné Hoře jako nejběžnější dle jejich pedagogické zkušenosti. Klíčová slova Psychosomatika, psychosomatické obtíže, výchova, vzdělávání

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
5 KREJČOVÁ, Karolína
28 KREJČOVÁ, Kateřina
10 KREJČOVÁ, Kristýna
1 Krejčová, Kamila
5 Krejčová, Karolína
28 Krejčová, Kateřina
2 Krejčová, Klára
2 Krejčová, Kristína
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.