Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Příležitosti a rizika rozšiřování značky
Konečný, Karel ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Dušková, Dagmar (oponent)
Teoreticko-metodologická část se zabývá teorií, architekturou a strategiemi značky, se zaměřením na strategii rozšiřování značky. Aplikační část charakterizuje kategorii tabákových výrobků, analyzuje volbu strategie rozšíření značky jako odezvu na stagnaci značky. Dále podrobně hodnotí novou podznačku Davidoff Neon, jednotlivé prvky marketingového mixu, definuje chyby ve strategii i implementaci a podává doporučení pro marketingový tým. Závěr shrnuje cíle práce a formuluje závěrečná doporučení.
Specifika chování čínského spotřebitele jako uživatele internetu
Kopl, Martin ; Dušková, Dagmar (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Diplomová práce popisuje mentalitu čínského spotřebitele a na praktických ukázkách demonstruje úskalí, které mohou při komunikaci s čínským spotřebitelem vyvstanout. Dále se také diplomová práce věnuje marketingové komunikaci s čínským spotřebitelem prostřednictvím internetu, který má do budoucna pro komunikaci s čínským spotřebitelem velký potenciál, neboť nadcházející generace mladých Číňanů využívá internet jako svůj hlavní komunikační a informační kanál.
Political marketing and presidential election in USA
Vašková, Eva ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Dušková, Dagmar (oponent)
Diplomová práce se zaobírá tématy politického marketingu. V úvode je stručný popis americké společnosti pomocí demografických, rasových, sociálních a náboženských prvků. Dále se práce zaobírá veřejným míněním a politickou socializací jednotlivců. Přes politickou ideologii popisuje politické rozdělení Ameriky na liberály a konzervativce. Dalšími tématy jsou strategie v politice, plánování politické kampaně a marketingová komunikace v politice. Druhá polovina diplomové práce je věnovaná analýze prezidentských voleb v USA v roce 2008. Začíná popisem jednotlivých kandidátů, Baracka Obamy a Johna McCaina. Pokračuje představením klíčových prvků jejich předvolebních kampaní. Samostatná kapitola se věnuje prezidentským debatám, které jsou hodně populární v americké společnosti. Kromě hlavních představitelů se práce věnuje i viceprezidentským kandidátům a manželkám prezidentských kandidátů. Závěr práce je věnován finanční stránce prezidentských voleb a sponzorstvím kandidátů.
Specifika a charakteristika úspěšného obchodního jednání v Číně
Nevšímalová, Petra ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Dušková, Dagmar (oponent)
Tato bakalářská práce v teoretické části představuje charakteristiku a specifika obchodního jednání v Číně. Zaměřuje se na historii, politickou a ekonomickou situaci, specifikuje čínskou kulturu a charakterizuje obchodní jednání v Číně. Praktická část se věnuje obchodování s Čínou, součástí jsou také poznatky získané na základě rozhovoru a rady pro úspěšnou spolupráci s čínskými partnery.
Diplomová práce
Dušková, Dagmar ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vítek, Jiří (oponent)
Statistické metody segmentace s jejich aplikací a především interpretací v marketingové praxi. Kategorizace již využívaných statistických metod v práci mediální agentury.
Vliv kulturních faktorů na marketingovou komunikaci
Výtisková, Michaela ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Dušková, Dagmar (oponent)
Cílem této práce bylo analyzovat společné a rozdílné prvky dvou kultur a zjistit, do jaké míry lze shody, případně rozdíly využít v marketingové komunikaci italsko české společnosti. Došlo v ní k aplikaci Tompenaarseho a Hofstedeho poznatků kulturních dimenzí z oblasti marketingové komunikace a pomocí nich srovnána česká a italská kultura. Byly využity informace získané z marketingového oddělení UniCredit banky a zkoumáno, do jaké míry se musí marketingová komunikace nové banky podřizovat politice a strategii UniCredit Group, zda italské vedení marketingu zasahuje do tvorby reklamních kampaní v česku a jestli se objevují v marketingové komunikaci české banky prvky typické pro italskou kulturu.
Reklamní kampaně společnosti "Mountfield" ve vybraných letech.
Kněžínková, Eva ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Dušková, Dagmar (oponent)
Bakalářská práce se primárně zaměřuje na výzkum vnímání reklamy společnosti Mountfield mezi lidmi ve třech věkových skupinách (18-30 let; 31?55 let; 56 a více let). Výzkum probíhal mezi lidmi těchto třech věkových kategorií pomocí dotazování písemnou a elektronickou formou. Důležitým záměrem práce je zhodnotit vývoj a vypozorovat možnou změnu reklamní strategie společnosti ve třech vybraných letech. Pro tento účel byly vybrány roky 1997; 2002 a 2007.
Společenská odpovědnost firmy Deloitte
Malášková, Dana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Dušková, Dagmar (oponent)
Diplomová práce se zabývá současnou úrovní společenské odpovědnosti firmy Deloitte v České republice. Teoretická část práce podává obraz o tom, co společenská odpovědnost firem vlastně je a jakých oblastí se dotýká. V praktické části je popsána stávající úroveň společensky odpovědného podnikání společnosti Deloitte. Největší prostor je zde věnován jednotlivým aktivitám firmy a hodnocení současné CSR strategie a také konkrétním návrhům na zlepšení. Závěrem celé práce je pak návrh na vytvoření nové strategie v oblasti CSR, která kombinuje stávající prvky s prvky novými a u stávajících projektů se snaží navrhnout jistá zlepšení a eliminovat tak problémy, se kterými se firma v současnosti stále potýká.
Příležitosti a rizika rozšiřování značky
Konečný, Karel Mgr. ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Dušková, Dagmar (oponent)
Teoreticko-metodologická část se zabývá teorií, architekturou a strategiemi značky, se zaměřením na strategii rozšiřování značky. Aplikační část charakterizuje kategorii tabákových výrobků, analyzuje volbu strategie rozšíření značky jako odezvu na stagnaci značky. Dále podrobně hodnotí novou podznačku Davidoff Neon, jednotlivé prvky marketingového mixu, definuje chyby ve strategii i implementaci a podává doporučení pro marketingový tým. Závěr shrnuje cíle práce a formuluje závěrečná doporučení.

Viz též: podobná jména autorů
2 DUŠKOVÁ, Dagmar
3 DUŠKOVÁ, Denisa
1 DUŠKOVÁ, Diana
3 DUŠKOVÁ, Dita
1 Dušková, Dagmar Bc.
1 Dušková, Dana
6 Dušková, Daniela
3 Dušková, Denisa
3 Dušková, Dita
2 Dušková, Drahomíra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.