Název: Diplomová práce
Autoři: Dušková, Dagmar ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vítek, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Statistické metody segmentace s jejich aplikací a především interpretací v marketingové praxi. Kategorizace již využívaných statistických metod v práci mediální agentury.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/11623

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-7610


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet