Název: Politický marketing a prezidentské voľby v USA
Překlad názvu: Political marketing and presidential election in USA
Autoři: Vašková, Eva ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Dušková, Dagmar (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: Barack Obama; John McCain; marketingová komunikace v politice; politická ideologie; prezidentské volby v USA; veřejné mínění; volební strategie; Barack Obama; John McCain; marketing communication in politics; political strategy; potitical ideology; presidential election in USA; public opinion

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13171

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-9152


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet