Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Reklamní kampaně společnosti "Mountfield" ve vybraných letech.
Kněžínková, Eva ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Dušková, Dagmar (oponent)
Bakalářská práce se primárně zaměřuje na výzkum vnímání reklamy společnosti Mountfield mezi lidmi ve třech věkových skupinách (18-30 let; 31?55 let; 56 a více let). Výzkum probíhal mezi lidmi těchto třech věkových kategorií pomocí dotazování písemnou a elektronickou formou. Důležitým záměrem práce je zhodnotit vývoj a vypozorovat možnou změnu reklamní strategie společnosti ve třech vybraných letech. Pro tento účel byly vybrány roky 1997; 2002 a 2007.

Viz též: podobná jména autorů
1 KNĚŽÍNKOVÁ, Eliška
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.