Název: Vliv kulturních faktorů na marketingovou komunikaci
Autoři: Výtisková, Michaela ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Dušková, Dagmar (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem této práce bylo analyzovat společné a rozdílné prvky dvou kultur a zjistit, do jaké míry lze shody, případně rozdíly využít v marketingové komunikaci italsko české společnosti. Došlo v ní k aplikaci Tompenaarseho a Hofstedeho poznatků kulturních dimenzí z oblasti marketingové komunikace a pomocí nich srovnána česká a italská kultura. Byly využity informace získané z marketingového oddělení UniCredit banky a zkoumáno, do jaké míry se musí marketingová komunikace nové banky podřizovat politice a strategii UniCredit Group, zda italské vedení marketingu zasahuje do tvorby reklamních kampaní v česku a jestli se objevují v marketingové komunikaci české banky prvky typické pro italskou kulturu.
Klíčová slova: Itálie; kultura; kulturní dimenze; marketingová komunikace; UniCredit banka

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/7332

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-5952


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet