Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 53 záznamů.  začátekpředchozí44 - 53  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie malého ubytovacího zařízení v Praze
Spousta, Filip ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Práce se zabývá deskripcí ubytovacího zařízení a marketingu včetně jeho jednotlivých fází. Cílem bakalářské práce je vypracovat marketingovou strategii pro hotel Pod Věží. Dále práce vypracovává analýzu makroprostředí, SWOT analýzu, segmentaci trhu. Poté práce stanovuje marketingové cíle, které se na základě získaných údajů prostřednictvím marketingového mixu hotelu snaží naplnit. Na závěr probíhají měření a vyhodnocuje se, zda je marketingová strategie hotelu efektivní.
Hodnocení potenciálu turistického informačního centra USE-IT Prague
Jedličková, Kateřina ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Diplomová práce se zabývá hodnocením potenciálu turistického informačního centra USE-IT Prague a jeho možnostech v turistické destinaci Praha. Cílem je zjistit, zda jsou služby, které informační centrum v současné podobě nabízí, pro návštěvníky dostatečně atraktivní a zda je možné, aby informační centrum fungovalo na takové bázi, aby pokrylo veškeré své náklady na provoz. Úvodní kapitoly se věnují vymezení základních pojmů týkajících se cestovního ruchu a jeho účastníků, definici turistického informačního centra a neziskové organizace a také popisu nástrojů používaných pro hodnocená podniku - lean canvas a SWOT analýzy. V druhé teoretické části je pozornost zaměřena na neziskovou organizaci USE-IT. Popsáno je její fungování jak na celoevropské, tak na republikové úrovni a dopodrobna je rozebráno fungování pražské pobočky. Praktická část pak na základě analýzy výsledků dvou dotazníkových šetření provedených mezi návštěvníky informačního centra USE-IT a mezi ostatními evropskými USE-IT informačními centry hodnotí možnosti, které informační centrum má. Toto zhodnocení je provedeno jednak vypracováním lean canvas, jednak pomocí SWOT analýzy. Na základě získaných zjištění je v poslední kapitole předložen návrh konkrétních služeb, které by mohlo informační centrum USE-IT svým návštěvníkům nabízet za účelem zvýšení atraktivnosti celého prostoru.
Gamifikace a její využití v marketingu atraktivit cestovního ruchu
Braunová, Natálie ; Bakos, Tomáš (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Cílem práce je navrhnout produkt s prvky gamifikace pro vybranou atraktivitu cestovního ruchu v České republice včetně jeho realizace. Jako partner projektu byl vybrán zámek Tachov ležící ve stejnojmenném městě v turistické oblasti Český les. Teoretická část práce je zahrnuta v prvních třech kapitolách, provázanost teoretické a praktické části zajišťuje čtvrtá kapitola, samotnou praktickou část tvoří pak kapitoly pět a šest. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy a definice z oblasti služeb a produktů v cestovním ruchu, dále jsou uvedeny současné trendy cestovního ruchu a vybrané aspekty související s marketingem atraktivit cestovního ruchu. Čtvrtá kapitola se zabývá kompletně samotným pojmem gamifikace a jejími principy. Analýze současné situace aplikace gamifikace v cestovním ruchu na území České republiky i v zahraničí se věnuje kapitola pátá. Poslední šestá kapitola obsahuje návrh gamifikovaného produktu vybrané atraktivity cestovního ruchu s možností jeho využití pro marketingové účely. Na základě realizace produktu a dalších poznatků je pak zhodnocen přínos gamifikace v oblasti cestovního ruchu.
Cultural Tourism and Folklore Festivals
Hamáčková, Soňa ; Heřmanová, Eva (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Diplomová práce se zabývá kulturním turismem a folklórními festivaly. Jejím cílem je charakterizovat podstatu a význam kulturního turismu se zaměřením na festivaly a prostřednictvím analýzy festivalového turismu zhodnotit jeho současný stav v České a Slovenské republice. Část práce je věnovaná analýze Folklórního festivalu Východná a Mezinárodního folklórního festivalu Strážnice. Na závěr je vypracovaná SWOT analýza vybraných festivalů, jejich srovnání a následně jsou navrženy opatření pro podporu dalšího rozvoje.
Marketingová strategie hotelu Jana a.s.
Němečková, Kateřina ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Cílem této diplomové práce je sestavení marketingové strategie pro hotel Jana a.s. v Přerově (střední Morava). Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část čtenáře seznamuje se základními pojmy marketingu a praktická část je následně aplikuje na konkrétní příklad hotelu Jana a.s. Součástí je proto marketingový výzkum vnějšího i vnitřního prostředí hotelu, který monitoruje aktuální situaci a nastiňuje možný vývoj. Použita byla data poskytnutá hotelem, získaná z hotelových výročních zpráv, od Českého statistického úřadu a zainteresovaných ministerstev. Finance analyzuje vertikální a horizontální analýza aktiv a pasiv a některé vybrané ukazatele (ROA, ROE atd.). Na základě získaných informací je sestavena strategie a navržen marketingový mix.
Vytvoření produktu městského cestovního ruchu pro společnost DEiiTALY
Klicperová, Tereza ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Cílem práce je zhodnotit možnost uvedení společnosti DEiiTALY pod názvem DEI TOURs Prague na trh cestovního ruchu v Praze a navrhnout pro ni vhodné produkty. Práce je dělena do pěti kapitol. První kapitola vymezuje teoretické pojmy, druhá představuje společnost DEiiTALY a její podnikatelskou činnost. Třetí kapitola se zaměřuje na trh cestovního ruchu v Praze a analyzuje potenciální konkurenci. Čtvrtá kapitola řeší možnosti vstupu společnosti na trh cestovního ruchu v Praze. Poslední, pátá kapitola, obsahuje návrh tří produktů, které by DEI TOURs Prague mohla nabízet.
Marketingová strategie vybraného podniku cestovního ruchu
Kysučanová, Veronika ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Diplomová práce analyzuje Sportovní a rekreační zařízení města Ostravy, s.r.o. z hlediska marketingu. Hlavním cílem práce je podat zprávu o tendencích a stavu marketingových aktivit společnosti a navrhnout případná zlepšení. Teoretická část vymezuje obecný marketing i specifika marketingu ve službách. V praktické části byla zpracována situační analýza, zhodnocením makroprostředí i mikroprostředí a byl uskutečněn marketingový výzkum orientovaný na návštěvníky areálů. Následně je rozebrán stav stávajících marketingových nástrojů společnosti. Jádrem práce je sestavení marketingové strategie s ohledem na skutečnosti, které vyplynuly ze situační analýzy.
Videomarketing v internetové prezentaci turistických destinací
Petkov, Michal ; Herget, Jan (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Práce se zaměřuje na použití videa v online marketingu turistických destinací. Cílem je analyzovat možnosti použití videa destinacemi, efektivitu online videa a na základě výsledků zhodnotit celkovou vhodnost aplikace videomarketingu destinacemi. V první části je popsán mezinárodní cestovní ruch a některé důležité kategorie související s hlavním zaměřením práce. Zejména jsou to destinace, image a destinační marketing. Druhá kapitola obsahuje přehled vývoje v oblasti internetu a jeho využití v oblasti cestovního ruchu. Její součástí je popis vzájemného působení informačních technologií a chování spotřebitelů v cestovním ruchu. Třetí část představuje analýzu rolí a možností použití online videa. Součástí je také vymezení samotného destinačního videomarketingu. Ve čtvrté kapitole je testována efektivita online videa ve vztahu k formátům, které video neobsahují. Výsledkem práce je vyvození možných použití videa v online marketingu destinací. Jako významné prvky se v tomto směru projevily sociální sítě a uživatelsky tvořený obsah v kombinaci s videem. Testováním dat byla zjištěna vyšší účinnost plošné reklamy obsahující video. Jako další směr výzkumu je doporučeno zaměření na využití videa v platformách sociálních sítí a uživatelských recenzních systémů a jejich použití pro destinační marketing.
Marketingová strategie CK Travel Support
Stanislav, Michal ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
První, teoretická část práce obecně popisuje cestovní ruch, terminologii a stručný historický vývoj cestovního ruchu. Druhá teoretická část se zabývá marketingem, marketingovými výzkumy, marketingovým mixem 8 P, segmentací trhu, marketingovými nástroji a marketingovými strategiemi. Praktická část je věnována rozboru profilu CK Travel Support vozící české rybáře do Norska, dále analýze jejího tržního prostředí, analýze její cílové skupiny, analýze konkurence a dosavadní marketingové a komunikační strategie. Na základě těchto výzkumů byla sestavena SWOT analýza, v jejíž korespondenci byly identifikovány cíle. S ohledem na zjištěné výsledky byla navržena jednotlivá, konkrétní doporučení tvořící nově navrhovanou marketingovou strategii na příští dva roky.
Marketingové plánování hotelu Pytloun Design v Liberci
Filingerová, Petra ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým plánováním Pytloun Design Hotelu v Liberci. Cílem práce je na základě situační analýzy definovat marketingový cíl hotelu a navrhnout marketingovou strategii k dosažení stanoveného cíle. První část práce je teoretická a zahrnuje vymezení základních pojmů jako ubytovací zařízení, marketingové plánování či marketingový mix. Druhá část obsahuje analýzu makroprostředí, mikroprostředí, konkurence, zákazníků a současného marketingového mixu. V závěrečné části je stanoven marketingový cíl a strategie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 53 záznamů.   začátekpředchozí44 - 53  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.