Název: Marketingová strategie malého ubytovacího zařízení v Praze
Překlad názvu: Marketing strategy of small accommodation facility in Prague
Autoři: Spousta, Filip ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová analýza; marketingová strategie; segmentace trhu; SWOT analýza; ubytovací zařízení; accommodation facility; market analysis; market segmentation; marketing strategy; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50250

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205125


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet