Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 532 záznamů.  začátekpředchozí227 - 236dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh konkurenční strategie firmy
Ovčačík, Miroslav ; Němcová, Ivana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout konkurenční strategii firmě Styrotrade, a. s. Práce je rozdělena na tři segmenty: teoretická část, analytická část a návrhová část. V teoretické části je představena firma a literární zdroje, které se zabývají strategií konkurenční výhody, Porterova generických strategií, teorií poznání konkurence, marketingového výzkumu a strategie tržního vůdce. Analytická část je zaměřena na identifikaci konkurence, makroprostředí, současnou firemní strategii, marketingového mixu a marketingového výzkumu. V projektové části jsou zpracována data z marketingového výzkumu, z kterého vychází následná SWOT analýza, která je podkladem pro návrh konkurenční strategie firmy.
Marketing Strategy Proposal
Mendlíková, Iva ; Rak, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
My Master's thesis is focused on analysing contemporary marketing strategy of the Erasmus Life Lisboa. It specifies the factors such as the internal and external environment, which affect them the most and it creates SWOT analysis of the organisation. Based on the results of these analyses it suggests changes in applying marketing approaches.
Marketingová strategie hotelu Luční bouda
Šaršonová, Michaela ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zpracována pro horský hotel Luční bouda. Zkoumá situaci na trhu ubytovacích služeb a navrhuje řešení pro zvýšení turistické atraktivity hotelu. Teoretická část se věnuje marketingu v cestovním ruchu a pojmům s ním spojených. V praktické části je provedena analýza obecného prostředí, konkurenčního prostředí, vnitřních faktorů, marketingového mixu, zákazníků a závěrečná SWOT analýza. Práce obsahuje návrhy na zlepšení poskytovaných služeb, které povedou ke zvýšení obsazenosti hotelu a v neposlední řadě ke kladnému hospodářskému výsledku.
Výzkum využití manažerských nástrojů v praxi
Černý, Michal ; Pajlová, Kateřina (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce vyhodnocuje dotazníkové šetření, které mělo za úkol zmapovat používání manažerských nástrojů v soudobé praxi. Respondenty byl vrcholový a střední management společností působících v České republice. Dotazovaní měli odpovědět, co od nástrojů očekávají a co si myslí o různých tvrzeních týkající se parametrů atraktivity trhu a konkurence. Průzkum byl zaměřen především na portfolio analýzu.
Marketingový výzkum před zavedením nového výrobku na trh
Dvořáková, Markéta ; Kužel, Vilém (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá průzkumem preference zákazníků v oblasti Kabelových nosných podpůrných systémů na českém trhu . Šetření vyústí v závěrečná doporučení pro firmu, která hodlá zavést nový výrobek který rozšíří výrobkovou řadu. Teoretická část se zabývá marketingovými nástroji a marketingovým výzkumem.
Marketingový audit spokojenosti zákazníků
Hemzová, Klára ; Čejka, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým auditem spokojenosti zákazníků. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy a definice související s marketingem, marketingovým auditem, marketingovým výzkumem, službami a spokojeností zákazníků. V další části je za pomoci teoretických poznatků proveden marketingový audit, dotazníkové šetření a výpočet NPS a indexu spokojenosti zákazníků. Poslední návrhová část obsahuje diskuzi výsledků a doporučení na změny.
Návrh marketingové strategie realitní kanceláře CENTURY 21 Subvenio, s.r.o.
Bezděková, Veronika ; Pluháček, Stanislav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingem, který je ve společnosti CENTURY 21 Subvenio, s.r.o. uplatňován. Cílem je analyzovat stávající marketingové aktivity společnosti a na základě výsledků této analýzy navrhnout nová řešení. Podkladem pro stanovení vhodné koncepce jsou podklady teoretické i praktické.
Marketing bankovních služeb v České spořitelně, a.s.
Rychlá, Jana ; Belant, Filip (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu bankovních služeb. Je v ní popsaná teorie tvorby marketingového mixu banky, tvorba marketingové kampaně a řízení vztahu s klienty. Cílem práce je posouzení používaných marketingových metod a kampaní, které se používají v České spořitelně, a.s., jejich vyhodnocení a návrh nejlepšího řešení.
Návrh marketingové strategie v průmyslové sféře
Neuwirth, David ; Müllner, Břetislav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V dnešní době tvrdé konkurence je boj o zákazníka klíčový pro fungování a vůbec přežití jakékoli firmy. Konkurence neustále vyvíjí nové a zdokonaluje stávající marketingové strategie a nástroje. Abychom se i my mohli v tvrdém konkurenčním prostředí udržet, musíme nejen držet s konkurencí krok, ale musíme se neustále snažit být o krok před ní. Tato diplomová práce popisuje několik marketingových nástrojů a metod, které by firmě mohly pomoci získat nebo si udržet stávající zákazníky. Druhá část této práce již pojednává o konkrétních návrzích ve firmě Temex, spol. s r. o. a v závěru hodnotí úspěšnost těch návrhů, které se podařilo ve firmě nasadit.
Tools of Marketing Support of the Organic Food Market
Jindrová, Marta ; Doležel, Vojtěch (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
This master's thesis is focused on organic food products market in the Czech Republic. It analyses the market and used marketing tools. It contains recommendations of improving marketing tools performance to support the market growth of organic food products in the Czech Republic.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 532 záznamů.   začátekpředchozí227 - 236dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.