Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zlepšení finanční situace podniku využitím factoringu
Rak, Tomáš ; Morávek, Tomáš (oponent) ; Zinecker, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá alternativní formu financování – factoringem a jeho přínosem pro podnik. V teoretické části je vysvětlena podstata factoringu, jeho typy, výhody a nevýhody. V praktické části je pomocí vybraných metod finanční analýzy zobrazen vliv factoringu na konkrétní firmu. Dále jsou kvantifikovány náklady na factoring, které jsou následně srovnány s kontokorentním úvěrem. Na závěr je formulováno doporučení ve vztahu k využití faktoringu ve firmě.
Marketing Strategy Proposal
Mendlíková, Iva ; Rak, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
My Master's thesis is focused on analysing contemporary marketing strategy of the Erasmus Life Lisboa. It specifies the factors such as the internal and external environment, which affect them the most and it creates SWOT analysis of the organisation. Based on the results of these analyses it suggests changes in applying marketing approaches.
Analýza motivace a postojů k založení vlastního podnikání na základě push-pull teorie
Čibenková, Kateřina ; Rak, Tomáš (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je problematika motivace zkušených zaměstnanců k založení vlastního podnikání. Cílem práce je zjistit, jaké důvody vedou pracovníky k opuštění jejich pracovního poměru a rozhodnutí začít sami podnikat, a to v rámci push-pull teorie. Výzkum je proveden na základě dotazníku, který je rozdělen na tři části. Výsledky diplomové práce budou návrhy, které firmám poslouží k alespoň částečnému zamezení odchodu zaměstnanců v závislosti na působení push-pull faktorů.
Analýza motivace a postojů k založení vlastního podnikání na základě push-pull teorie
Čibenková, Kateřina ; Rak, Tomáš (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je problematika motivace zkušených zaměstnanců k založení vlastního podnikání. Cílem práce je zjistit, jaké důvody vedou pracovníky k opuštění jejich pracovního poměru a rozhodnutí začít sami podnikat, a to v rámci push-pull teorie. Výzkum je proveden na základě dotazníku, který je rozdělen na tři části. Výsledky diplomové práce budou návrhy, které firmám poslouží k alespoň částečnému zamezení odchodu zaměstnanců v závislosti na působení push-pull faktorů.
Marketing Strategy Proposal
Mendlíková, Iva ; Rak, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
My Master's thesis is focused on analysing contemporary marketing strategy of the Erasmus Life Lisboa. It specifies the factors such as the internal and external environment, which affect them the most and it creates SWOT analysis of the organisation. Based on the results of these analyses it suggests changes in applying marketing approaches.
Zlepšení finanční situace podniku využitím factoringu
Rak, Tomáš ; Morávek, Tomáš (oponent) ; Zinecker, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá alternativní formu financování – factoringem a jeho přínosem pro podnik. V teoretické části je vysvětlena podstata factoringu, jeho typy, výhody a nevýhody. V praktické části je pomocí vybraných metod finanční analýzy zobrazen vliv factoringu na konkrétní firmu. Dále jsou kvantifikovány náklady na factoring, které jsou následně srovnány s kontokorentním úvěrem. Na závěr je formulováno doporučení ve vztahu k využití faktoringu ve firmě.
Efektivita propagace sportovní události sportovní událostí
Rak, Tomáš ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Bedřichová, Petra (oponent)
Diplomová práce přináší pohled na organizaci sportovní události Prague Riverside cross v Praze, která se koná za účelem zviditelnění sportu vodní slalom na divoké vodě v době konání Světového poháru ve vodním slalomu na divoké vodě v pražské Tróji a také za účelem přilákání obecenstva na tuto hlavní sportovní akci. Práce představí vymezení specifik propagace události událostí a zaměří se na efektivitu takovéto propagace na konkrétním příkladu. Cílem práce je na základě analýz organizace sportovní události a na základě analýz návštěvnosti a obecném povědomí vyhodnotit smysl a efektivitu eventové propagace, doporučit vhodné návrhy pro budoucí propagování touto formou a v neposlední řadě upozornit na nevhodná řešení a rizika eventové propagace. Práce porovnává stav před využitím propagace událostí a po zavedení této metody. K výsledkům budou použity metody dotazníkového šetření, finanční analýza a porovnání statistických dat.
Vnímání značky motorových olejů MOGUL v České republice
Rak, Tomáš ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Bartošová, Jitka (oponent)
Cílem bakalářské práce je zjistit vnímání značky motorových olejů MOGUL na daném segmentu v České republice. V teoretické části jsou vypsány základní definice marketingového mixu, produktové politiky, značky a její funkce a také, jak se provádí výzkum značky. V další části, praktické, je popsána základní charakteristika společnosti Paramo, zhodnocení práce se značkou MOGUL a především samotný výzkum značky. Prováděný výzkum je realizován formou dotazníků a řízených rozhovorů. Na závěr je provedeno zhodnocení výsledků s následným navržením možných řešení vedoucích k odstranění zjištěných nedostatků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.