Název:
Návrh marketingové strategie
Překlad názvu:
Marketing Strategy Proposal
Autoři:
Mendlíková, Iva ; Rak, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu současné marketingové strategie společnosti Erasmus Life Lisboa. Specifikuje faktory jak vnitřního tak vnějšího okolí, které ji nejvíce ovlivňují. Na základě výsledků těchto analýz navrhuje změny v uplatnění marketingových přístupů
My Master's thesis is focused on analysing contemporary marketing strategy of the Erasmus Life Lisboa. It specifies the factors such as the internal and external environment, which affect them the most and it creates SWOT analysis of the organisation. Based on the results of these analyses it suggests changes in applying marketing approaches.
Klíčová slova:
communication; competition; customer; ELL; Erasmus Life Lisboa; internet; Marketing; Placement in Portugal; promotion; services; strategy; SWOT analysis; ELL; Erasmus Life Lisboa; internet; komunikace; konkurence; Marketing; Placement in Portugal; propagace; služby; strategie; SWOT analýza; zákazník
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/39905