Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 610 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ochota zákazníků vybraného fitness centra navštěvovat skupinové lekce
Svobodová, Aneta ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Ochota zákazníků vybraného fitness centra navštěvovat skupinové lekce Cíle: Diplomová práce "Ochota zákazníků vybraného fitness centra navštěvovat skupinové lekce" je ve své konečné podobě užitečným zdrojem informací, rozšiřující znalosti managementu Domyno Fitness o svých zákaznících a jejich motivaci fitness centrum navštěvovat. Cílem práce je získání informací o ochotě zákazníků navštěvovat skupinové lekce, které může manažerka skupinových lekcí v Domyno Fitness dále využít a zahrnout do svých plánů ke zlepšování současné situace. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem. Pro zjišťování ochoty zákazníků navštěvovat skupinové lekce byl použit marketingový výzkum založený na kvantitativním způsobu dotazování metodou CAPI. Výzkumným souborem jsou zákazníci Domyna Fitness starší 18 let. Výběrovým souborem jsou pak zákazníci, kteří fitness centrum navštívili v době probíhajícího výzkumu a byli ochotni se jej zúčastnit. Odpovědi na jednotlivé otázky dotazníku jsou zachyceny v grafech. Na základě analýzy grafů jsou vypracovány závěry a doporučení pro tuto společnost. Výsledky: Výsledky zkoumání ukázaly, že má fitness centrum především věrné zákazníky, kteří jej navštěvují již mnoho let. Tito zákazníci jsou téměř se všemi aspekty, na které se dotazník tázal,...
Vnímání sociálních sítí volejbalových extraligových klubů fanoušky volejbalu
Vyhnalíková, Michaela ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Vnímání sociálních sítí volejbalových extraligových klubů fanoušky volejbalu Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je sestavení doporučení vhodné struktury sociálních sítí volejbalových extraligových klubů na základě kvantitativního dotazování fanoušků volejbalu. Metody: Hlavní metodou tohoto marketinkového výzkumu bylo kvantitativní dotazování. Dotazník byl šířen elektronicky a výzkumným souborem byli fanoušci volejbalu využívající sociální sítě. Výsledky: Na základě provedeného kvantitativního dotazování zaměřeného na využívání sociálních sítí fanoušky volejbalu bylo zjištěno, že většina klubů mužské volejbalové extraligy nevyužívá plného potenciálu marketingu na sociálních sítí. Nejvyužívanějšími sítěmi jsou Instagram a Facebook, jak volejbalovými kluby, tak volejbalovými fanoušky. Po srovnání teoretické části s daty z dotazníku, byla navržena doporučení pro lepší strukturu sociálních sítí volejbalových klubů. Klíčová slova: marketing na sociálních sítích, kvantitativní výzkum, volejbal, sportovní marketing, sociální síť
Kompetenční profil trenéra snowboardingu
Veselková, Sára ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Kompetenční profil trenéra snowboardingu Cíl: Cílem této bakalářské práce je sestavení kompetenčního profilu trenéra snowboardingu na základě dat získaných elektronickým dotazováním sportovců, jejich trenérů, rodičů a dat čerpaných z odpovědí polostrukturovaného rozhovoru s profesionálním snowboardistou. Metody: Pro sběr dat byly využity dvě metody - elektronické dotazování a polostrukturovaný rozhovor. Dotazník byl zaměřen na tři výzkumné soubory (sportovci starší 15 let, trenéři, rodiče sportovců) a zahrnoval otázky na hodnocení 40 kompetencí. Polostrukturovaný rozhovor probíhal online a jeho respondentem byl profesionálním sportovec z mezinárodního týmu Red Bull. Výsledky: Výsledkem této bakalářské práce je vyhotovený kompetenční profil trenéra snowboardingu vhodný pro všechny dotazované věkové kategorie. Kompetenční profil zahrnuje kompetence, které byly respondenty ohodnoceny jako velmi důležité až nejdůležitější. Těchto kompetencí je dohromady 15. Zahrnují 7 schopností a dovedností (schopnost vysvětlit správné provedení, schopnost identifikace provedených chyb, schopnost motivace druhých, schopnost komunikace, umění jednat s lidmi, dovednost v jízdě na snowboardu a schopnost organizační činnosti), 5 znalostí (znalost pravidel snowboardingu, znalost terminologie, znalost zdravovědy a...
Komunikace fitness centra FormFactory se zákazníky na pobočkách v Praze
Vybíralová, Tereza ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Komunikace fitness centra Form Factory se zákazníky na pobočkách v Praze Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření návrhu na zlepšení komunikace fitness centra Form Factory na pobočkách. Pro vytvoření návrhu na zlepšení komunikace je třeba zjistit informace, jakým způsobem síť fitness center komunikuje se svými zákazníky na pobočkách a jak je tato komunikace vnímána zákazníky. Metody: V diplomové práci byla využita kvantitativní metoda získávání dat v podobě elektronického dotazování. Dotazníkové šetření bylo doplněno o metodu přímého pozorování. Výsledky: Byly zjištěny nedostatky v rámci komunikace poboček sítě Form Factory se zákazníky. Tyto nedostatky byly v rámci výsledkové části popsány a byl vytvořen návrh na jejich odstranění. Klíčová slova: služby, marketingová komunikace, fitness, dotazníkové šetření, pozorování
Faktory ovlivňující řízení vybraného florbalového klubu
Marušíková, Klára ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Faktory ovlivňující řízení vybraného florbalového klubu Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je pomocí interní a externí analýzy florbalového klubu TJ Znojmo LAUFEN CZ odhalit klíčové faktory, které mají vliv na řízení florbalového klubu. Metody: V rámci výzkumu byla provedena analýza vnitřního prostředí, PEST analýza, Porterův model 5 sil a SWOT analýza. Pro sestavení analýz byla použita data z analýzy dokumentů a polostrukturovaných rozhovorů. Výsledky z těchto analýz byly shrnuty a ohodnoceny ve SWOT analýze, ze které vyplynula strategie, na základě které byla stanovena soustava cílů. Výsledky: Jako nejvýznamnější faktory se ukázaly v analýze především dobré vztahy klubu se sponzory, možnost využívat sportovní halu města, odchod hráčů a nedostatek tréninkových prostor. Mezi nejpravděpodobnější a nejperspektivnější příležitosti patří možnost získání dotací na novou halu za pomocí navýšení finančních prostředků od města nebo sponzorů, díky kterým by klub splnil požadavky pro využití dotačního programu od NSA. Co klubu hrozí je nárůst substitutů a konkurence. Zatím se ho to však netýká a nepatří to tak mezi problémy, na základě kterých, by vedení klubu mělo nějak měnit jejich dlouhodobé plánování. Klíčová slova: strategický management, strategická analýza, SWOT analýza, PEST analýza
Průzkum nákupního chování a preferencí českých hokejových brankářů na trhu s hokejovou brankářskou výstrojí
Habart, Jan ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Průzkum nákupního chování a preferencí českých hokejových brankářů na trhu s hokejovou brankářskou výstrojí Cíle: Hlavním cílem práce je zjistit a popsat nákupní chování a preference českých hokejových čistě amatérských brankářů na trhu s hokejovými brankářskými lapačkami. Dalším vytyčeným cílem bylo: poznat faktory, které jsou při koupi lapaček zásadní a které brankáře nejvíce ovlivňují, zjistit obvyklá místa nákupu brankářských lapaček, nejpoužívanější značky lapaček mezi "hobby" brankáři a loajalitu těchto brankářů ke značkám lapaček. Posledním cílem je identifikovat cenovou citlivost "hobby" brankářů při jejich nákupech. Metody: V práci byla využita kombinace kvantitativních a kvalitativních metod výzkumu. Kvantitativní metoda reprezentována dotazníkovým šetřením byla použita pro získání velkého množství dat (celkem 195 získaných odpovědí), která byla následně porovnávána s odpověďmi tří rozhovorů reprezentujících metodu kvalitativní. Rozhovory sloužily k získání rozvinutějších a přesnějších odpovědí na danou problematiku. Výsledky: Z výsledků dotazníků a rozhovorů vyplynulo, že hokejovým "hobby" brankářům nejvíce záleží na funkčnosti lapaček, přičemž lapačky nejčastěji nakupují na internetových bazarech. Nejužívanější značkou je značka Bauer, jež má méně loajální zákazníky než jiné...
Vnímání hodnoty značky klubu HC Sparta Praha jejími fanoušky
Tománek, Dominik ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Vnímání hodnoty značky klubu HC Sparta Praha jejími fanoušky Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit, jak fanoušci klubu HC Sparta Praha vnímají hodnotu této značky. Výzkum bude proveden na základě kvantitativního výzkumu, jenž bude prováděn konkrétně metodou elektronického dotazování. Metody: Samotná diplomová práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem, konkrétně tématem brand equity, a pro zjištění vnímání hodnoty značky HC Sparta Praha je použit marketingový výzkum založený na kvantitativním způsobu dotazování, konkrétně se jedná o dotazování elektronické. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že fanoušky klubu HC Sparta Praha jsou v drtivé většině muži, z nichž velká část klub podporuje více jak 10 let. Tato skupina fanoušků je k tomuto klubu velmi loajální, což se projevuje jak v četném navštěvování domácích utkání HC Sparta Praha, nákupu merchandisingových předmětů, tak v neposlední řadě také ve skutečnosti, že být fanouškem klubu HC Sparta Praha pro ně představuje nejdůležitější důvod, z kterého domácí zápasy HC Sparta Praha navštěvují. Naopak dle zjištěných výsledků se jako největší současný problém klubu HC Sparta Praha jeví budování jeho nové mladší fanouškovské základny. Klíčová slova: brand equity, image, loajalita, merchandising, zákazník, fanoušek
Vnímání vodního slalomu sponzory
Chaloupka, Václav ; Bačáková, Radka (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Vnímání vodního slalomu sponzory Cíle: Cílem této práce je zjistit, jaký je přístup českých firem ke sponzoringu sportu. Dalším cílem je zjištění příčin dosavadní neodpovídající popularity vodního slalomu oproti jiným menšinovým sportům a následné sestavení nové marketingové strategie pro Český svaz kanoistů s cílem podpory zvýšení popularity tohoto sportu. Metody: V práci je použita kvantitativní metoda, konkrétně anketa napříč předními českými firmami. Data z této ankety budeme analyzovat a následně sestavovat novou marketingovou strategii. Výsledky: Zjistili jsme, že firmy upřednostňují především sponzoring jednotlivců a poté klubů, či týmů a také podporují především masové sporty. Vodní slalom by se měl zaměřit na propagaci svých nejlepších sportovců, již známých osobností, což by mu mělo pomoci se zvýšením popularity. Klíčová slova: Marketing, marketingová strategie, popularita, kampaň, kanoistika
Efekt sportovců v marketingové komunikaci firem na spotřebitele generace Z
Skrbek, Matěj ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Efekt sportovců v marketingové komunikaci firem na spotřebitele generace Z Cíl: Hlavní cíl bakalářské práce je zjistit, zda sportovci, kteří se objevují v marketingové komunikaci firem, ovlivňují rozhodovací kupní proces spotřebitele generace Z a pokud ano, tak do jaké míry. Metody: V práci byla využita kvalitativní metoda ohniskových skupin. Scénář k těmto ohniskovým skupinám byl vytvořen na základě operacionalizace a rešerše literatury. Analýza dat proběhla pomocí shrnujícího protokolu a následně byla použita metoda zakotvené teorie, pomocí které byl vytvořen model efektu sportovců v marketingové komunikaci firem na spotřebitele generace Z. Výsledky: Sportovci v marketingové komunikaci mají u zástupců generace Z pozitivní efekt na důvěryhodnost celého sdělení, dále i na podporu loajality ke značce a budování povědomí o produktu. Tento efekt je ale u jednotlivých zástupců generace Z odlišný, jedná se o náročné spotřebitele, kteří vyžadují originalitu a individuální přístup. Firmy tak musí zvolit vhodnou formu komunikace, aby zasáhly co největší počet zástupců z generace Z. Klíčová slova: marketing, generace Z, sportovní celebrity, nákupní chování, celebrity endorsement
Rebranding vybrané sportovní společnosti.
Šedý, Jan ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Rebranding vybrané sportovní společnosti Cíle: Cílem práce je vybudovat částečný rebranding společnosti Flyboard.cz Metody: V práci byly využity kvalitativní metody výzkumu. Přesněji bylo využito hloubkových interview s majitelem společnosti, panem Filipem Mentzlem a jednatelem společnosti, panem Štefunem Hornikem. Dále proběhla analýza interních dokumentů, stávajících prvků společnosti Flyboard.cz a všech komunikačních kanálů společnosti a její hlavní konkurence na trhu s vodními sporty. Výsledky: Výsledkem této diplomové práce je provedení částečného rebrandingu společnosti Flyboard.cz a jejích hlavních komunikačních kanálů. Mezi ty patří webová stránka a sociální sítě Facebook a Instagram. Klíčová slova: Adrenalinové sporty, webové stránky, identita, značka, digitální marketing, online marketing

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 610 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Voráček, Jakub
1 Voráček, Jan
2 Voráček, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.