Název: Efekt sportovců v marketingové komunikaci firem na spotřebitele generace Z
Překlad názvu: The effect of athletes in the marketing communication of companies on consumers of the Z generation
Autoři: Skrbek, Matěj ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: celebrity endorsement; generace Z; marketing; nákupní chování; sportovní celebrity; buying behaviour; celebrity endorsement; generation Z; marketing; sports celebrities

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/182374

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-531879


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-07-23, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet