| |
|
Analýza řízení image značky ve strojírenství
Káčerková, Radka ; Polanecká, Šárka (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Práce se zabývá značkou a řízením její image. Hlavním cílem je zjistit, jak české strojírenské podniky budují image své značky, především jestli mají alespoň nějaké povědomí o tomto řízení. Pro náš průzkum byly sestaveny čtyři hypotézy, které měly zjišťovat tuto problematiku. Průzkum byl realizován formou dotazníkového šetření, kde jsme následně analyzovali zjištěné výsledky a hledali vazby mezi nimi. Výsledkem celého průzkumu je potvrzení hlavní hypotézy a to, že společnosti nemají povědomí o řízení značky. Tento průzkum byl přínosný především pro podniky, kterým jsme zaslali výsledky zpět. Tyto podniky se tak mohly informovat o zjištěných skutečnostech a inspirovat se navrhnutými řešeními a doporučeními.
|
|
Přímý prodej datových tarifů společnosti JHComp, s.r.o.
Neugebauer, Josef ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Polanecká, Šárka (oponent)
Diplomová práce pojednává o přímém prodeji a jeho použití v malém podniku. Konkrétně se jedná o prodej internetového připojení regionálního poskytovatele internetu. Cílem této práce je prokázat, že přímým prodejem lze získat pro společnost JHComp nové zákazníky na silně konkurenčním trhu, na trhu kde sama společnost již řadu let působí. Za tímto účelem vzniká projekt, plánuje se prodej a následně dochází k realizaci plánu. Teoretická část se věnuje pojmu "přímý prodej" ve smyslu "person to person", usazuje pojem do spektra marketingových nástrojů, informuje o historii a poukazuje na fakta. Dále se zabývá teorií konstrukce marketingového plánu a realizací plánu. Praktická část konečně vyústí v hodnocení uskutečněných prodejů a celého projektu, jakožto přínosu pro firmu. Dále navrhuje využití do budoucna.
|
| |
|
Mystery shopping: Využití a optimalizace metody u konkrétní organizace v ČR
Křišťál, Jaroslav ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Polanecká, Šárka (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na výzkumnou metodu mystery shopping, sloužící k anonymnímu a nestrannému hodnocení kvality poskytovaných služeb a zákaznického servisu. V teoretické části zkoumám, jak a proč se metoda využívá, jaký je postup při její aplikaci a jak se následně vyhodnocují výsledky. Důležitou součástí jsou i etické kodexy, které jsou při této specifické metodě velmi důležité. V praktické části poté aplikuji zjištěné poznatky do praxe. U vybrané společnosti zkoumám měření úrovně zákaznického servisu právě pomocí zmíněné metody. Po provedeném výzkumu jsem schopen vedení společnosti odhalit silné a slabé stránky v oblasti zákaznické péče a doporučit jí, na které oblasti by se měla v dalším období zaměřit. Zároveň jsem navrhl optimalizaci metody mystery shopping pro danou společnost, aby ještě lépe a přesněji dávala vedení firmy informace o úrovni zákaznické péče na prodejnách.
|
| |
|
Marketing ve stavebnictví
Štipčáková, Lenka ; Polanecká, Šárka (vedoucí práce) ; Vlnas, Pavel (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na rozbor marketingu ve stavebnictví. V první, teoreticko-praktické části práce jsou charakterizovány jednotlivé marketingové nástroje použitelné ve stavebnictví. Ve druhé, analytické části je zkoumáno využití jednotlivých marketingových nástrojů u vybraných subjektů působících ve stavebnictví. Pro tyto účely jsem se rozhodla vybrat několik nejvýznamnějších generálních dodavatelů staveb - Metrostav a.s., Skanska a.s., OHL ŽS, a.s., Hochtief CZ a. s., PSJ, a.s. a Porr (Česko) a.s.
|
| |
|
Marketingová strategie ve společnosti AUDIT MAX, s.r.o.
Pippalová, Veronika ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Polanecká, Šárka (oponent)
Bakalářská práce zmapuje stávající stav marketingového mixu jmenované firmy, zpracuje SWOT analýzu k tématu a navrhne přizpůsobení marketingového mixu budoucím cílům a příležitostem. Cíle bude dosaženo zjišťováním stávajících skutečností, provedením zjednodušené analýzy PESTLE a sestavením SWOT matice opatření. Očekávaným výstupem by měly být pro společnost použitelné návrhy a doporučení a shrnuté informace o prostředí společnosti. Teoreticko-metodická část je rozdělena na dvě kapitoly "Současnost" a "Budoucnost". V části "Současnost" je teorie k marketingovému mixu, řízení kvality služeb a konkurence. V části "Budoucnost" je zahrnuta teorie k analýzám prostředí, zákazníkům a veřejnosti, propagaci ve spojení s internetem a dotazníkům. Praktická část je svým rozdělením podobná teoreticko-metodické části. Zahrnuje charakteristiku současného marketingového mixu společnosti a provedení PESTLE a SWOT analýzy. Na konci práce jsou sestaveny doporučení týkající se jednotlivých prvků marketingového mixu.
|
|
Marketing služeb ve firmě Sportareál Šťastný Vysoký Chlumec
Doubravová, Veronika ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Polanecká, Šárka (oponent)
Tato práce se zaměřuje na marketing služeb ve firmě Sportareál Šťastný Vysoký Chlumec. Je rozdělena do dvou částí, a to do teoretické a praktické části. V teoretické části popisuji literární poznatky marketingu služeb. Praktická část charakterizuje společnost a znázorňuje marketing služeb ve společnosti. Analyzuji prostřednictvím dotazníků a metody SERVQUAL nejpraktičtější a nejvíce využívaný typ reklamy, zároveň analyzuji spokojenost klientů s dostupností poskytovaných informací i služeb, po dohodě s majiteli zapojuji do dotazníku jimi zvolené otázky. Dále provedu tzv. SWOT analýzu. V závěru přednesu majitelům výsledky mého zkoumání v metodě SERVQUAL a pomocí dotazníků a zároveň zhodnotím společnosti její silné a slabé stránky a předám jim své výsledky a vyhodnocení k dalších kroků v budoucnosti.
|