Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Klasifikační analýza emocionálních apelů na vzorku českých televizních reklam
Káčerková, Radka ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Jordan, Michal (oponent)
Abstrakt: Kvalifikační práce pojednává o možnostech použití emocí v reklamě. Hlavním cílem práce bylo klasifikovat a definovat emoce a emocionální apely v souvislosti s jejich použitím v marketingu. Práce se zaměřila hlavně na emocionální apely v české televizní reklamě a odhalila, jakým způsobem reklamy tyto apely využívají. Pro tyto účely byla stanovena výzkumná otázka, která se zabývala tím, jaké druhy emocionálních apelů se v reklamách vyskytují nejčastěji. Analyzovaný výzkumný vzorek 150 televizních reklam byl rozdělen do homogenních skupin dle jednotlivých odvětví a zkoumán pomocí kvantitativní obsahové analýzy. Veškeré zjištěné poznatky a výsledky ukázaly, že emocionální apely jsou podstatnou částí televizních reklam, ale spíše jako druhotné vedlejší faktory doplňující celkové reklamní poselství. Klíčová slova: Emoce, marketing, reklama, reklamní apely, emocionální apely
Analýza řízení image značky ve strojírenství
Káčerková, Radka ; Polanecká, Šárka (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Práce se zabývá značkou a řízením její image. Hlavním cílem je zjistit, jak české strojírenské podniky budují image své značky, především jestli mají alespoň nějaké povědomí o tomto řízení. Pro náš průzkum byly sestaveny čtyři hypotézy, které měly zjišťovat tuto problematiku. Průzkum byl realizován formou dotazníkového šetření, kde jsme následně analyzovali zjištěné výsledky a hledali vazby mezi nimi. Výsledkem celého průzkumu je potvrzení hlavní hypotézy a to, že společnosti nemají povědomí o řízení značky. Tento průzkum byl přínosný především pro podniky, kterým jsme zaslali výsledky zpět. Tyto podniky se tak mohly informovat o zjištěných skutečnostech a inspirovat se navrhnutými řešeními a doporučeními.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.