Název: Návrh marketingové komunikační strategie a návazných aktivit produktové řady BTP-06 společnosti JABLOCOM s.r.o.
Překlad názvu: Outline of marketing communication strategy and following activites of the BTP-06 product line of company JABLOCOM s.r.o.
Autoři: Škorpilová, Pavla ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Polanecká, Šárka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: B2B trhy; komunikační mix; marketingová komunikace; B2B markets; communication mix; marketing communication

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31514

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113820


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-13, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet